Kan zeker heel goed! Stijft -ie juist extra mooi op!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:04 schreef LieLie het volgende:
Maar ik ga zo denk ik die chocolademousse maken die jij een keer aanraadde.. Kan dat al voor morgen?
Heb zin om iets te maken
Ga ik dat even doen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Kan zeker heel goed! Stijft -ie juist extra mooi op!
Jahquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik hoop het!!
Wil weer in de tuin zitten! Met fluitende vogeltjes!
Heb je nog een linkje naar dat recept? Leek me ergquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:56 schreef LieLie het volgende:
Minilot! Het zag er echt precies zo uit als op de plaatjesEn helemaal niet moeilijk!
Heb mini-versies gemaakt voor vanavond, kan ik het nog even testen voor ik het morgen aan gasten serveer, maar volgens mij is het superlekker!
http://www.pastrypal.com/2009/08/07/hello-again-chocolate-mousse/quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je nog een linkje naar dat recept? Leek me erg
Ik ook. De mijne. Maar de jouwe ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mijn vader doorgaans heel erg leuk
Die van jou heeft ook een onuitwisbaar positieve eerste indruk gemaaktquote:
Huuuu beterschapquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:25 schreef golfer het volgende:
Terug van DA.
Die wilde Xena daar even houden voor nader onderzoek.
Waarschijnlijk niets gebroken maar een soort verlammingsverschijnselen en zenuwpijn werden door hem geconstateerd. Hij vermoedde dat er iets met haar rug(gemerg) aan de hand is en schoor achterop haar rug een stuk haar weg en wat bleek: ze heeft daar een open wond onder het haar (hadden wij helemaal niet gezien).
Conclusie: Xena is waarschijnlijk aangereden.
Hij heeft paar pijnstilling gegeven en antibiotica en wil haar nu nog even houden. Ze krijgt straks ook nog even een roesje en dan worden er nog röntgenfoto's gemaakt.
Wij kunnen haar vanavond, als we terug zijn van verjaardag van Bluezzezoon, weer ophalen.
De hoop is dat de verlammingsverschijnselen vanzelf verdwijnen. Zo niet, dan in ieder geval voorlopig pijnbestrijding.
Hier duurde het radiodebat met lijsttrekkers 3 (!) uur!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:30 schreef borisz het volgende:
Gemeentelijk debat was leuk om te volgen.
Hier anderhalf uur, was vollebak. Hanneke Groenteman had de leiding vanmiddag. Zij deed het goedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hier duurde het radiodebat met lijsttrekkers 3 (!) uur!
Oh dat is wel leuk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier anderhalf uur, was vollebak. Hanneke Groenteman had de leiding vanmiddag. Zij deed het goed.
Ik moet zeggen dat het niveau nog best aardig wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk!
We hebben hier ook nog zo'n kleine gemeente, dus met over het algemeen niet van die geweldige sprekers als lijsttrekkersDan duurt drie uur lang!
Daar zou ik zelf bijna op gaan stemmen bij gebrek aan vertrouwen in de overige partijen. Als mensen er een puinhoop van maken, dan maar dieren steunen of zoietsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:55 schreef Duderella het volgende:
Gelukkig hoef ik me niet te verdiepen in de gemeentepolitiek. Ik stem toch steevast Partij voor de Dieren.Die kunnen overal wel wat steun gebruiken, denk ik maar zo (gemakshalve
).
Ja!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou ik zelf bijna op gaan stemmen bij gebrek aan vertrouwen in de overige partijen. Als mensen er een puinhoop van maken, dan maar dieren steunen of zoiets
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:57 schreef Tezz het volgende:
oh! Ik was jullie kwijt!
Wij hebben net een overheerlijke spaghetti carbonara naar binnen geschoven en ik heb er lekker een glaasje prosecco bij genomen....
Hmm, deze prosecco was ook een krijgertje hoor... (echte, linea-reacta uit Italie!)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Prosecco.. Ik wil ook, maar dat kan ik me niet veroorloven met mijn budget
![]()
Ik heb nu aardappeltjes in kruidenmarinade in de oven staan, om straks bij een salade van rucola, appeltjes, pijnboompitjes en geitenkaas te eten
Oh dat ziet er super uit zeg! Ik wou dat hier zoiets wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:17 schreef minilot het volgende:
Ha! We waren vanmiddag de allereerste klanten ooit van onze splinternieuwe bezorg-surinamer! Een vrouwtje dat van alles staat te koken in een flatje, en een lollig mannetje dat dat dan rondbrengt in het dorp.Prima roti, prima bara!
Alleen..
[ afbeelding ]
..we zijn toch iets teveel een watje voor die vrolijke gele Madame Jeanette-sambal! Ik verwacht vanavond ook allerlei pijnkreetjes op te horen stijgen uit de huizen in ons dorp!
De Lidl heeft anders prima wijnen, ook met prik erin, voor drie of vier euro.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Prosecco.. Ik wil ook, maar dat kan ik me niet veroorloven met mijn budget
![]()
Ik heb nu aardappeltjes in kruidenmarinade in de oven staan, om straks bij een salade van rucola, appeltjes, pijnboompitjes en geitenkaas te eten
Ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:17 schreef minilot het volgende:
Ha! We waren vanmiddag de allereerste klanten ooit van onze splinternieuwe bezorg-surinamer! Een vrouwtje dat van alles staat te koken in een flatje, en een lollig mannetje dat dat dan rondbrengt in het dorp.Prima roti, prima bara!
Alleen..
..we zijn toch iets teveel een watje voor die vrolijke gele Madame Jeanette-sambal! Ik verwacht vanavond ook allerlei pijnkreetjes op te horen stijgen uit de huizen in ons dorp!
De Prosseco van de Aldi is overigens drinkbaar, maar de fles is bijna niet te ontkurkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef minilot het volgende:
De Lidl heeft anders prima wijnen, ook met prik erin, voor drie of vier euro.
Geen rib uit je lijf, wél feestelijk avondeten!
Hebben ze standaard bubbels daar dan? Ik zie ze hier bij de Lidl nooit staan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef minilot het volgende:
[..]
De prosecco van Dirk v/d Broek heeft een draaidop!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Prosseco van de Aldi is overigens drinkbaar, maar de fles is bijna niet te ontkurken
Joepiequote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:22 schreef minilot het volgende:
[..]
De prosecco van Dirk v/d Broek heeft een draaidop!
CUL, voor de échte culitips!![]()
Dat is ook weer van Ainsley! Ik herken het recept!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:55 schreef Duderella het volgende:
Gelukkig hoef ik me niet te verdiepen in de gemeentepolitiek. Ik stem toch steevast Partij voor de Dieren.Die kunnen overal wel wat steun gebruiken, denk ik maar zo (gemakshalve
).
Ik heb een zieke man thuis met een slijmbeursontsteking, maar daar staat tegenover dat er ook stukken rode ui, halve tomaten, takjes tijm, een gehalveerde bol knof en olijfolie in de oven staan te broeien. Op naar een lekker soepie! Daarbij straks karbonades van de gril met de zwoertjes én aardappeltjes uit de oven en een appelwijnsausje.
En ook nog kastanjepuree.![]()
En veldsla met zachte geitenkaas.
Just got to love myself
Alleen de soep!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is ook weer van Ainsley! Ik herken het recept!
Wij gaan straks kaasfondue maken (eten jullie allemaal zo vroeg, of wij zo laat?), maar eerst even een mega-pan tomatensaus opzetten en massa's kikkererwten van hun vel ontdoen voor een enorme voorraad hummus
Ik ben eigenlijk nog nooit bij een Lidl geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef minilot het volgende:
Hangt een beetje tussen Aldi en Edah volgens mij.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit bij een Lidl geweestIs dat ong. hetzelfde als een Aldi?
Een (vr) olijke babi Jquote:
Ik vind de Lidl veel minder dan de Aldi.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hangt een beetje tussen Aldi en Edah volgens mij.
En die baby is ook heel erg leuk!quote:
Ja klopt, Lidl heeft wel gewoon eten hoor, net als de Aldi.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Heeft de Lidl meer nonfood dingen of zo? Oh nee, dat is weer de action geloof ik
Ik ben Lidl-fan. Ik doe daar zeer regelmatig boodschappen en zeker de basis-dingen zijn prima. Bij Aldi heb ik dat niet. Daar ga ging ik vroeger wel eens heen gewoon voor het feit dat het zo goedkoop is, maar bij Lidl ga ik inmiddels zelfs voor bepaalde producten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit bij een Lidl geweestIs dat ong. hetzelfde als een Aldi?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die baby is ook heel erg leuk!
Hebben wij dan zo'n slechte Lidl, of wat is het? Want ik kan er dus echt niks mee..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben Lidl-fan. Ik doe daar zeer regelmatig boodschappen en zeker de basis-dingen zijn prima. Bij Aldi heb ik dat niet. Daar ga ging ik vroeger wel eens heen gewoon voor het feit dat het zo goedkoop is, maar bij Lidl ga ik inmiddels zelfs voor bepaalde producten.
Zoals bijvoorbeeld: verse kruidenplantjes, peccorino-kaas, bepaalde toetjes, wasmiddelen.
Nou ja, smaken verschillen natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat ik er ook aan heb moeten wennen. Maar aangezien ik nogal een uitgebreide kok ben (ik koop vlot een hele plant peterselie als ik maar 1 takje nodig heb bijvoorbeeld), ben ik in eerste instantie om budget redenen naar Lidl gegaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hebben wij dan zo'n slechte Lidl, of wat is het? Want ik kan er dus echt niks mee..
Ja, dat van die kruidenplantjes doe ik ook!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ja, smaken verschillen natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat ik er ook aan heb moeten wennen. Maar aangezien ik nogal een uitgebreide kok ben (ik koop vlot een hele plant peterselie als ik maar 1 takje nodig heb bijvoorbeeld), ben ik in eerste instantie om budget redenen naar Lidl gegaan.
En zoals ik al zei ben ik bepaalde producten echt gaan waarderen! Het is gewoon een kwestie van uitproberen ook denk ik. Ik bedoel: een kip uit de diepvries zou ik normaal niet zo snel kopen, maar toen manlief hem een keer ongemerkt in de kar had gegooid, bleek ik er heerlijke soep van te kunnen trekken, en dat ding kost maar 2,29 of zo!
Dat wisselt erg sterk per product. Er zijn ook producten duurder bij Lidl tov AH, Deka, Jumbo etc. Maar overall is de Lidl + Aldi wel goedkoper.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
Maar wat ik me ook wel eens af vraag, en misschien moet ik er eens wat meer studie naar doen
Zijn de Aldi en de Lidl met veel dingen wel echt goedkoper dan het goedkoopste merk bij de gewone supermarkt?
Want voor m'n gevoel scheelt het vaak zo weinig, maar heb ik me er nog nooit echt toe gezet om het eens te vergelijken
Ik denk dat het vooral veel scheelt op nonfood artikelen en grootverpakkingen. Daarnaast betaal ik bij Lidl ook beduidend minder voor vruchtensapjes en limonade enzo. Dat scheelt echt wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
Maar wat ik me ook wel eens af vraag, en misschien moet ik er eens wat meer studie naar doen
Zijn de Aldi en de Lidl met veel dingen wel echt goedkoper dan het goedkoopste merk bij de gewone supermarkt?
Want voor m'n gevoel scheelt het vaak zo weinig, maar heb ik me er nog nooit echt toe gezet om het eens te vergelijken
quote:
Nog erg bedankt voor het pakje/pyamaatje moest ik zeggen en vooral het broekje werd met applaus ontvangen want hij had precies zo'n broekje het kleinste maatje en ze vonden het zo jammer dat het te klein was geworden, dus een herkansingquote:
Ja ik vind ook dat de Lidl betere kwaliteit levert dan de aldi. De franse kaasjes zijn heerlijk en hebben een zacht prijsje (de kruidenkaas en zachte geitenkaas vind ik echt super en doen niet onder voor a-merken vind ik), de groenten zijn altijd vers en goed, de producten die ze als actie-assortiment hebben zijn vaak ook heel goed van kwaliteit en ik ben altijd beduidend goedkoper uit als ik het bij basisproducten laat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben Lidl-fan. Ik doe daar zeer regelmatig boodschappen en zeker de basis-dingen zijn prima. Bij Aldi heb ik dat niet. Daar ga ging ik vroeger wel eens heen gewoon voor het feit dat het zo goedkoop is, maar bij Lidl ga ik inmiddels zelfs voor bepaalde producten.
Zoals bijvoorbeeld: verse kruidenplantjes, peccorino-kaas, bepaalde toetjes, wasmiddelen.
Ik zou zeggen eerder tussen de Aldi en de Voedselbankquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:58 schreef Duderella het volgende:
Hangt een beetje tussen Aldi en Edah volgens mij.
Het zal wel per filiaal verschillen dan. Hier in Amersfoort vind ik de lidl echt beter dan de aldi..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou zeggen eerder tussen de Aldi en de VoedselbankLidl vind ik echt zo'n wáárdeloze winkel
De Lidl heeft bij onafhankelijke tests regelmatig het beste produkt, zoals rundergehakt met het minste vet etc.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zou zeggen eerder tussen de Aldi en de VoedselbankLidl vind ik echt zo'n wáárdeloze winkel
Ja die bij ons ook. Lidlquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef minilot het volgende:
Onze Lidl heeft in elk geval betere groenten & fruit, dan AH, groentewinkel en markt bij elkaar!
Trusten!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja die bij ons ook. Lidl![]()
Ik ga nu slapen. Heb mezelf net gemasseerd met lavendel-olie en het is hoog tijd voor een goede nachtrust. Fijne avond allen!
Je mag dan alleen zijn, maar je maakt er niettemin iets fijns van.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:03 schreef Windigo het volgende:
Ik ga nu slapen. Heb mezelf net gemasseerd met lavendel-olie en het is hoog tijd voor een goede nachtrust. Fijne avond allen!
Klinkt ook heerlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Je mag dan alleen zijn, maar je maakt er niettemin iets fijns van.Slaap zacht.
Ik en lief gaan elkaars haar wassen onder een warme douche, en dan veel wodka, en daarna zien we wel. Goedenavond allemaal!
Nou, voor wat het waard is, ik ben ook wel een heel klein beetje van jou gaan houden!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klinkt ook heerlijk
En ja, als je alleen bent, moet je van je zelf houden hè? Dat lukt mij prima gelukkig
Veel plezier!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Je mag dan alleen zijn, maar je maakt er niettemin iets fijns van.Slaap zacht.
Ik en lief gaan elkaars haar wassen onder een warme douche, en dan veel wodka, en daarna zien we wel. Goedenavond allemaal!
Ja van lavendel slaap ik altijd heerlijk inquote:
Ik ook van jou hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, voor wat het waard is, ik ben ook wel een heel klein beetje van jou gaan houden!![]()
Tot morgen CULers!
Ik houd van lavendel. En van oranjebloesem slaap ik nog beter in.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja van lavendel slaap ik altijd heerlijk inEen aanrader hoor!
En nu echt welterusten iedereen
Och jee, nog even heel erg doorbijten dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Nou we hebben haar weer opgehaald, 250 euro lichter.....
Er is inderdaad niks gebroken, dus een neurologisch probleem (verlammingsverschijnselen) door de klap. Hopelijk herstelt het zich, maar dat moeten we echt afwachten. Ze moet 5 dagen strikte rust en 2X daags pijnstilling en antibiotica (omdat er een open wond is). Ze is onder narcose geweest voor allerlei vervelende onderzoeken en de foto's en we haalden een timide kat op die geluidloos naar me mauwde toen ze me zag, zo lief!!!
We hebben boven het kleine kamertje helemaal ontruimd op haar kattenbak en etens- en drinkbakjes na, op de oude koffer waar ze altijd op ligt een handdoek gelegd, daar kruipt ze dan w.s. wel lekker onder.
Nu mezelf tegenhouden om niet elk kwartier te gaan kijken, de d.a. zei : het grootste probleem van rust voor dieren is de mens
Zo zielig joh
Ja. pootje hangt er een beetje bij en kan ze niet op staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Duderella het volgende:
Die verlammingsverschijnselen, heb je het dan over het pootje waar ze mee trok?
quote:Ik vind de 250 nog meevallen voor alle onderzoeken en een kort verblijf. De helft vraagt onze dierenarts hier al voor een consult en even bloed aftappen.![]()
Echt? Een handschoen? Neem de volgende keer zo'n bus van 50 stuks mee! Een euro bij de Praxis!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. pootje hangt er een beetje bij en kan ze niet op staan.
[..]
Röntgenfoto's alleen waren al 69 euro en verder brengt ie werkelijk alles in rekening. Zelfs t/m een gebruikte latex handschoen a raison van 2,11 euro. Nou ja, een echte vakantie zat er dit jaar toch al niet in.
Lijkt op mijn tandartsrekening. Hoewel die de handschoenen niet op de rekening zet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. pootje hangt er een beetje bij en kan ze niet op staan.
[..]
Röntgenfoto's alleen waren al 69 euro en verder brengt ie werkelijk alles in rekening. Zelfs t/m een gebruikte latex handschoen a raison van 2,11 euro. Nou ja, een echte vakantie zat er dit jaar toch al niet in.
Die kunnen er ook wat vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lijkt op mijn tandartsrekening. Hoewel die de handschoenen niet op de rekening zet.
Volgens Googlesearch:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Wtf is een cofferdam bij de tandarts= Dat lullige metalen dingetje waardoor je tandvlees de volgende dag pijn doet=
Mijn vraagteken is stuk.
quote:De cofferdam is een rubber lapje dat met behulp van een ringetje om de tand of kies gedaan wordt. U kunt dan geen chemische middelen in uw mond krijgen tijdens de behandeling. Ook is het werkgebied dan geïsoleerd van speeksel, vocht en mondbacteriën. Tijdens het uitboren van amalgaamvullingen kan het gruis in uw mond terecht komen, echter niet wanneer de dam is aangebracht
Er lagen nog maar 2 flinke bloemendaalsche rekeningen van het waterschap en gemeentebelastingen dus het kon er wel bijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Duderella het volgende:
Wel balen natuurlijk, die onverwachte uitgaven.Ik twijfel dan elke keer weer of ik een verzekering zal afsluiten, maar het schijnt dat het goedkoper is om maandelijks zelf een bedragje apart te zetten. wat ik dan weer niet doe natuurlijk.
??????quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Wtf is een cofferdam bij de tandarts= Dat lullige metalen dingetje waardoor je tandvlees de volgende dag pijn doet=
Mijn vraagteken is stuk.
Nee, doet niks. Opnieuw opstarten misschien.....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
??????
Misschien moet je iets aan je landeninstellingen doen rechtsonder in je taakballekie?
Ja, de gemeentebelastingen. Die kwamen hier ook even met 800 tegelijk binnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er lagen nog maar 2 flinke bloemendaalsche rekeningen van het waterschap en gemeentebelastingen dus het kon er wel bijEind mei met het vakantiegeld maar weer boven 'water' komen
en maar klagen, heb niets om aan te trekkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:30 schreef SeaOfLove het volgende:
goed bezig hier.... inmiddels weer een vuilniszak vol kleding voor de containermorgen de kast voor het beddengoed ook maar eens uitruimen.
Check, hier ook vandaag... ruim 600 geloof ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, de gemeentebelastingen. Die kwamen hier ook even met 800 tegelijk binnen.![]()
Ik heb ook niks om aan te trekken want ik ben aangekomen. Maar ik weiger om te kleine zooi weg te gooien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:34 schreef z80 het volgende:
[..]
en maar klagen, heb niets om aan te trekken
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Check, hier ook vandaag... ruim 600 geloof ik. Ik wil er op zijn minst een mooi losloop gebied voor Sam voor
dat zal je mij nooit horen zeggenquote:Op zaterdag 27 .februari 2010 22:34 schreef z80 het volgende:
[..]
en maar klagen, heb niets om aan te trekken
Oh! Nou... dan kan ik het wel zelf.....Vorig jaar gedaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat zal je mij nooit horen zeggenMaar ik ben dan ook niet bepaald een mode-popje
@KRAKKE, wil je best een keer helpen hoor, maar als ik aan de slag ga doe ik het ook gelijk heel drastisch
zoals gister dat ik na ruim 9 jaar eindelijk mijn positie-kleding weg heb gedaan
Trusten SOL< dat heb ik met zwart. En met beddegoed!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
truste krakkeik nog lekker bezig hier. mijn ene kledingkast is nu zo netjes
Al het hangwerk is sowieso altijd perfect want dat hangt al jaren op kleur, maar de legplanken wordn altijd zo'n zooitje.
net nog een wasje opgehangen, van dat wasje word ik altijd zo blij, milou en ik dragen allebei veeeeeel roze, dus nu hangt er een roze was te drogen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En dan kunnen sun en ik intussen mooi culinair winkelen hier.
ik ben allang blij dat ik weer een x zo actief benquote:Op zondag 28 februari 2010 00:08 schreef Tezz het volgende:
Oh SOL wat ben jij toch altijd op rare tijden actief zeg.....
ik ben niet de enige dusquote:Op zondag 28 februari 2010 00:18 schreef Isabeau het volgende:
SoL, ik kan ook zo happy worden van een perfect ingerichte kast met kleren
En Bluezz, ik hoop dat Xena snel opknapt, arme beest
Nou vooruit dan!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben niet de enige dusMijn hele huis kan een bende zijn, maar mijn kleding hangt altijd strak op kleur
@KRAKKE, ik heb juist te lang niks gedaan
dus ik neem het ervan! ga zo alleen nog even de DE punten bij elkaar verzamelen, ook lekker op de bank, en dan is het klaar
Geen pijnquote:
Wat akelig Isa! Ik heb het andersom, dus kan ik beter slapen.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen pijn![]()
Maar ervaring over de afgelopen dagen leert dat het weer terugkomt als ik lig. Dus ik ben benieuwd vannacht.
hopelijk dat het vannacht nu wel beter gaat, de a-biotica zullen hun werk nu toch wel doen mag ik hopenquote:Op zondag 28 februari 2010 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen pijn![]()
Maar ervaring over de afgelopen dagen leert dat het weer terugkomt als ik lig. Dus ik ben benieuwd vannacht.
Lol!quote:Op zondag 28 februari 2010 00:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hopelijk dat het vannacht nu wel beter gaat, de a-biotica zullen hun werk nu toch wel doen mag ik hopenDamz wat een heerlijke woensdagavond film zo op de zaterdagavond
ik heb geloof ik al in geen jaren meer gestrekenquote:Op zondag 28 februari 2010 00:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lol!
Vroegah streek ik op woensdag mijn werkkleding. Omdat er zo'n film was.....
quote:Op zondag 28 februari 2010 08:39 schreef Rtificial het volgende:
Hmmm, moet vandaag of morgen ook maar eens strijken
Anyway, ons Elfje had gister een goeie dag. Ze had 's middag 2x bezoek gehad, en was 's avonds nog steeds energiek, zonder al te veel pijn. Ze was zelfs zo energiek dat ze een stukje met me over gang gelopen is!
Hopen dat vandaag weer zo'n dag wordt.
Om de vooruitgang te vieren en mezelf een beetje op te vrolijken heb ik zojuist een iPhone besteld
Hmmm, moet vandaag of morgen ook maar eens strijken
Anyway, ons Elfje had gister een goeie dag. Ze had 's middag 2x bezoek gehad, en was 's avonds nog steeds energiek, zonder al te veel pijn. Ze was zelfs zo energiek dat ze een stukje met me over gang gelopen is!
Hopen dat vandaag weer zo'n dag wordt.
Om de vooruitgang te vieren en mezelf een beetje op te vrolijken heb ik zojuist een iPhone besteld
denk niet dat dat t 'm gaat worden met mijn pokkelientjequote:Op zondag 28 februari 2010 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
SOL! Vind je het leuk om (als dat lukt op je foon) je ook even op het beursforum aan te melden? Ik plaats daar zo nu en dan mededelingen voor de vrijwilligers namelijk en er is een gezellig kletspraat topic
http://www.vivariumbeurs.nl/forum/index.php Probeer het maar..quote:Op zondag 28 februari 2010 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
denk niet dat dat t 'm gaat worden met mijn pokkelientjegeef maar even een linkje hier, niet via pm, want daar kan ik geen linkjes openen
mmm lekker klinkt datquote:Op zondag 28 februari 2010 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
http://www.vivariumbeurs.nl/forum/index.php Probeer het maar..
@ Kaas: ik had gister ook een stoof uit de oven. Althans, Boeuf Stroganoff in de pan gemaakt en toen in bakjes met puree en kaas er over in de oven. En dat was zo onwijs lekker!!![]()
De puree had het vocht helemaal opgenomen en het was echt een heerlijk potje geworden
Ja dat kan idd.. Ik heb een grote dikke gietijzeren pan dus dat gaat al goed gelijkmatig moet ik zeggenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mmm lekker klinkt dat![]()
stevige kost met dat boze weer buiten![]()
Ik heb gemerkt dat als ik mijn stoofpot in de oven zet dattem veel beter en gelijkmatiger verhit wordt.
Ja, maar oefening baart kunstquote:Op zondag 28 februari 2010 14:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het blijft een lastige techniek he? Kan ook aan je oven liggen trouwens.
Balen, wij gaan zometeen naar een verjaardagsfeestje. En het stuk is net te kort om de auto te pakken (dat zou belachelijk zijn), maar door de regen wandelen heb ik ook niet zo'n zin in met mijn mooie gefohnde haartjes en blitse make-up...quote:
Hier ook ja.. en nu heb ik dus helemaal geen zin om met Sam naar buiten te gaan, maar dat is ook weer zielig..quote:
Haha, ik heb een hondje dat gewoon echt geen poot buiten de deur zet als het regent... Als ie heel nodig moet gaat ie heel snel op zijn matje achter in de tuin en hij heeft een route gevonden (afdakje, planten, afdakje) dat ie er ook nog eens redelijk droog kan komen...........quote:Op zondag 28 februari 2010 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier ook ja.. en nu heb ik dus helemaal geen zin om met Sam naar buiten te gaan, maar dat is ook weer zielig..
Heeeele lange riem door de brievenbus.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier ook ja.. en nu heb ik dus helemaal geen zin om met Sam naar buiten te gaan, maar dat is ook weer zielig..
Haha ik zie het voor me.........quote:Op zondag 28 februari 2010 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeeele lange riem door de brievenbus.
B is naar oma toe?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha ik zie het voor me.........
Wij gaan een glaasje wijn drinken bij goede vrienden, hun zoon wordt 10. Reden om het glas te heffen!Tot later allemaal en fijne hang-bank-luie-zondag!
hondje van mijn zusje laten ze dan uit in de parkeergarage onder hun woningquote:Op zondag 28 februari 2010 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, ik heb een hondje dat gewoon echt geen poot buiten de deur zet als het regent... Als ie heel nodig moet gaat ie heel snel op zijn matje achter in de tuin en hij heeft een route gevonden (afdakje, planten, afdakje) dat ie er ook nog eens redelijk droog kan komen...........
haha wat een druif! Sam maakt het allemaal niet zo uit, als het maar niet te hard in zijn gezichtje waait. Hij is net bij de konijnen gaan zitten buiten in de regen.. naar binnen zitten staren of ik ook zo gek ben om naar buiten te komenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, ik heb een hondje dat gewoon echt geen poot buiten de deur zet als het regent... Als ie heel nodig moet gaat ie heel snel op zijn matje achter in de tuin en hij heeft een route gevonden (afdakje, planten, afdakje) dat ie er ook nog eens redelijk droog kan komen...........
Benieuwdquote:Op zondag 28 februari 2010 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
haha wat een druif! Sam maakt het allemaal niet zo uit, als het maar niet te hard in zijn gezichtje waait. Hij is net bij de konijnen gaan zitten buiten in de regen.. naar binnen zitten staren of ik ook zo gek ben om naar buiten te komenRare hond..
Oh en we hebben echt zo'n mooi schilderij van mijn moeder gekregen!!helemaal speciaal voor ons gemaakt.
Zelf gemaakt. Ik heb wel een fototje die zij bij haar thuis gemaakt heeft. Het is hier nu een beetje te somber om er een mooie foto van te maken klik kwaliteit is niet zo mooi van de foto. Maak er zelf tzt nog wel even een. Hij hangt bij ons boven een rood kastje.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:45 schreef freecell het volgende:
Wat lief van je moeder sun! Zelf gemaakt door haar? Of laten maken?
Mooi hoor sun! Een beetje krijtig en ok weer wat airbrush-achtig. Bijzonder!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zelf gemaakt. Ik heb wel een fototje die zij bij haar thuis gemaakt heeft. Het is hier nu een beetje te somber om er een mooie foto van te maken klik kwaliteit is niet zo mooi van de foto. Maak er zelf tzt nog wel even een. Hij hangt bij ons boven een rood kastje.
quote:Op zondag 28 februari 2010 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
Die renners op tv rijden amper 20 km/u tegenwind
Inderdaad! Het leven gaat al snel genoeg!quote:
Op deze foto ziet het er wat zacht uit, in het echt zijn de kleuren aardig fel. Ik maak zo snel mogelijk een goede foto. Maar het is idd een beetje paintbrush achtig. Alleen dan met kwast gedaan. Er zit een mooie gelaagdheid en structuur in, grof.. Ik hou er vanquote:Op zondag 28 februari 2010 15:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi hoor sun! Een beetje krijtig en ok weer wat airbrush-achtig. Bijzonder!
Weljaquote:Op zondag 28 februari 2010 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Goed nieuws over DEstukjes lopen klinkt heel erg positief. En Rtf, fleurt een man daar nou van op, zo'n iPhone? Veel plezier er mee
Kunnen we ook kaartjes naar patient Xena sturen?
Alleen als ik lig heb ik pijn, dus ik denk dat er iets ontstoken is wat prikkelt als ik lig. Het rare aan niersteentjes is dat je daar ook misselijk bij bent en moet braken. Nou heb ik wel behoorlijk overgegeven, maar dat was als reactie op de 20 mg morfine die ik eerst kreegquote:Op zondag 28 februari 2010 15:34 schreef freecell het volgende:
Welja
Hoe is het daar nu dan?Nog pijn?
EN wat denk je zelf dat het is als het geen niersteentje was?
Ik vind het nog steeds belachelijk dat we zelf niet weten wat er in ons lijf gebeurtquote:Op zondag 28 februari 2010 15:44 schreef Isabeau het volgende: Nou ja, stomme mensenlijven. Houden zich nooit aan de theorie
De pijn die je beschreef (in golven en wee-achtig) klinkt wel als nierkolieken?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als ik lig heb ik pijn, dus ik denk dat er iets ontstoken is wat prikkelt als ik lig. Het rare aan niersteentjes is dat je daar ook misselijk bij bent en moet braken. Nou heb ik wel behoorlijk overgegeven, maar dat was als reactie op de 20 mg morfine die ik eerst kreegNou ja, stomme mensenlijven. Houden zich nooit aan de theorie
+1 meeliftquote:Op zondag 28 februari 2010 15:50 schreef MissHobje het volgende:
verder wat een ongelovelijk graftakken butweer!
Ze mag er maar twee per dag, maar ik heb het idee dat het te snel weer uitwerkt. Soms horen haar we dwars door de dichte deur heen kreunen van de pijn als ze zich probeert om te draaien.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:13 schreef Duderella het volgende:
Lekker aan de pijnstillers voor Xena. Wees er maar niet te zuinig mee zuster Bluezz! Arm beessie.
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze mag er maar twee per dag, maar ik heb het idee dat het te snel weer uitwerkt. Soms horen haar we dwars door de dichte deur heen kreunen van de pijn als ze zich probeert om te draaien.
Zo persoonlijk allemaal, lastig in te stellen dokquote:Op zondag 28 februari 2010 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Alleen als ik lig heb ik pijn, dus ik denk dat er iets ontstoken is wat prikkelt als ik lig. Het rare aan niersteentjes is dat je daar ook misselijk bij bent en moet braken. Nou heb ik wel behoorlijk overgegeven, maar dat was als reactie op de 20 mg morfine die ik eerst kreegNou ja, stomme mensenlijven. Houden zich nooit aan de theorie
Foto?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:26 schreef freecell het volgende:
Florian heeft een knuffel-je-speen gekregenVet leuk!
Kun je, als je twijfelt, niet even bellen of ze ietsje meer mag? Elke lijfje reageert toch weer anders op een vastgestelde dosis. Naar lijkt me het voor jullie. Je kan zo weinig doen voor een poezebeest dat rust moet hebben.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze mag er maar twee per dag, maar ik heb het idee dat het te snel weer uitwerkt. Soms horen haar we dwars door de dichte deur heen kreunen van de pijn als ze zich probeert om te draaien.
Oh sun, dát is nou echt iets voor jou!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Aww.. wel goed dat ze igg eet!!
He verdoriekom een leuke vacature tegen voor educatief medewerker in een natuurmuseum hier in de buurt. Maar het is voor 32 uur en daar naast is Duits spreken en schrijven een vereiste
![]()
quote:
Nou ik zal iig mijn CV opsnorren en een brief schrijven morgen.. wie niet waagt.. En idd, ben best bereid een cursus Duits te doen mocht dat de doorslag geven..quote:Op zondag 28 februari 2010 16:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh sun, dát is nou echt iets voor jou!
Solliciteer en geef aan dat je bereid bent zelf een spoedcursus Duits te gaan doen!
En Sam mag vast wel een dag mee naar het werk.
We hebben weer even gebeld met de spoedlijn en gelukkig had onze eigen dierenarts (vrijwel om de hoek) nu dienst en die zei: kom maar gelijk even met haar langs dan geeft ik haar wel wat morfine-achtigs tegen de pijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:54 schreef Duderella het volgende:
Kun je, als je twijfelt, niet even bellen of ze ietsje meer mag? Elke lijfje reageert toch weer anders op een vastgestelde dosis. Naar lijkt me het voor jullie. Je kan zo weinig doen voor een poezebeest dat rust moet hebben.
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Lowlands is uitverkocht, in 1 week! Nondeju wat bizar snel![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Lowlands is uitverkocht, in 1 week! Nondeju wat bizar snel![]()
dat moet gewoon nog te eten zijn hoopquote:Op zondag 28 februari 2010 18:12 schreef Modus het volgende:
*binnenvalt*
Een diepvriespizza die ik vrijdagavond kocht en sindsdien in de koelkast ligt, die kan ik toch nog wel eten vandaag?
Balen, maar je huisje is je dankbaarquote:Op zondag 28 februari 2010 17:25 schreef z80 het volgende:
vandaag een beetje op tijd opgestaan voor een dagje sauna.
eerste sauna (waar ik nog een kerstbon van heb) sorry we zitten vol.![]()
volgende sauna, sorry vol.![]()
![]()
en een ronde rijden en bellen blijkt alles in de omgeving vol (van den Bosch tot epe)
zelfs het sauna gedeelte bij het zwembad hier in Duitsland zat vol.![]()
![]()
![]()
baal als een stekker, voor niets op tijd uit bed.![]()
dan maar een dagje huishouden (moet ook een keer gebeuren)
Ziet er lekker uit zegquote:Op zondag 28 februari 2010 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Gelukt! Mijn koolhydraatarm broodje, zelf gebakken met meel van de molenEn hij smaakt ook nog eens goed
Wat is dat snel uitverkocht Lowlands
Ik neem altijd een zelfgemaakte salade mee naar het werk voor de lunch.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker Bluezz, kan me voorstellen dat je wel trek hebt in een broodje na een paar weken lowcarb! Eet je 't bij het warme eten, of ga je 't ook meenemen naar je werk enzo?
Salade als lunchquote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik neem altijd een zelfgemaakte salade mee naar het werk voor de lunch.
Maar ik ontbijt altijd al om 7 uur en eet vaak pas om kwart voor 1 en dat is echt te lang. Nu kan ik een boterhammetje nemen bij de koffie, dat was mijn idee. Het kacheltje moet blijven branden
Hipsquote:Op zondag 28 februari 2010 18:56 schreef Tezz het volgende:
Zoooo terug van het feestje! (en nee Steer, Bente was niet bij oma maar gewoon gezellig mee naar het feestje hoor).
Ietsiepietsie te veel goedkope wijn gedronken. Kind maar snel achter een bakje kant-en-klare-soep met brood gezet en zometeen zelf lekker een bakkie koffie....
Ik eet voor ontbijt als ik moet werken meestal Kwark of huttenkase met walnootjesquote:Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef ColdFeet het volgende:
Salade als lunchMoet ik echt vaker doen, ik doe het alleen als we restjes hebben. Eet je zuivel als ontbijt?
Van DrF mag je wel kaas op je lowcarb-bammetje, of niet?
Goed dat jullie nog even gegaan zijn golfer! Kan ze misschien net weer wat beter de tweede nacht door.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:56 schreef golfer het volgende:
En alweer terug van onze eigen DA.
Die constateerde bij de wond op de rug/bovendijbeen van Xena ook nog twee gaten, die mogelijk op een beet duiden. Verhaal krijgt dus misschien een andere wending: vechtpartij en (hondenbeet?).
In ieder geval is de wond nog een keer extra schoongemaakt met betadine.
Daarna heeft Xena een injectie met soort morfine-achtige pijnstilling gekregen die in ieder geval de komende 8 uur moet blijven werken en mogen wij daarna de doesering van pijnstillers die we gisteren al gekregen hadden opvoeren naar 3x i pil per dag.
Tenslotte heeft Xena nog even via een infuusje onderhuids wat vocht toegediend gekregen, zodat ze nu in ieder geval voldoende vocht binnen heeft gekregen.
We houden de komende dagen verder contact met de DA.
oh ja, weer 48 euro verder in het rood nu
Ik heb geen boek, kijk rond op dat forum en heb wel de recepten allemaal hier liggen voor de 1e 10 weken, dus als je ze per mail wil hebben?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz welk boek van DrF moet ik hebben?? Ik zag er een liggen bij de boekhandel, maar weet niet of er meerdere zijn?
Ah dat was het!! Nja, weet niet, denk stiekem dat mijn zusje het wel leuk vind ook even naar Walibi te kunnen.. laat het maar gewoon zoquote:Op zondag 28 februari 2010 19:14 schreef Memento-Mori het volgende:
sun er is een fout gemaakt bij lowlands, er was het dubbele aantal voor cjp geblokkeerd je kan je combitickets omruilen als je wilt
Graag! En 10-15 kilo, is dat genoeg overgewicht??quote:Op zondag 28 februari 2010 19:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb geen boek, kijk rond op dat forum en heb wel de recepten allemaal hier liggen voor de 1e 10 weken, dus als je ze per mail wil hebben?
(al werkt het alleen maar heel goed als je echt flink overgewicht hebt, voor een paar kilo is het niet echt een goed dieet denk ik)
Klinkt goed!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:28 schreef z80 het volgende:
beslagje maken en plakjes aubergine hierdoorheen halen en vervolgens in de frituur/hete olie.
lekker makkelijk voorafje uit Griekenland.
als je met voordingesen voorgaren bedoelt, dan lijkt me dat van niet, gaart in de hete olie, denk dat t anders snot wordtquote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Waar maak ik dat beslagje van?
En moet ik de aubergines dan nog voordingesen?
Auberginesquote:Op zondag 28 februari 2010 19:20 schreef Duderella het volgende:
Iemand een goed idee om een halve aubergine op te maken? Plakjes in de grillpan met een beetje kaas erop od.? Als bijgerechtje?
Bluezz, dat brood ziet er prima uit!![]()
![]()
Eigenlijk is dat low carb briljant hè? En na een tijdje kun je heel prima je eigen menu samenstellen. Ik volgde nooit een vastgesteld menu eigenlijk.
Ga ik meteen even doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat misschien nog een idee is: de plakken tevoren met zout bestrooien en laten uitlekken zodat ze minder waterig zijn. Maar meer zou ik zeker niet doen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:12 schreef Duderella het volgende:
Ik heb alleen parmesan en zachte geitenkaas in huis...
Goed bezigquote:Op zondag 28 februari 2010 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
Aubergine altijd grillen! 't Is een enorme vetspons, als je het frituurt, wordt het moddervet! roosteren in de oven is ook lekker.
Ik ben enorm aan het bakken vandaagPolentakoekjes, amandelkoekjes en sticky toffee pudding
Plus de drie liter hummus van gister die ik vandaag in verschillende smaken heb ingevroren
Minder en ik vind dat eng. Heb alweer diclofenac geslikt voor de zekerheid.quote:
Kutquote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Minder en ik vind dat eng. Heb alweer diclofenac geslikt voor de zekerheid.
Je zei dat je niet helemaal op de diagnose vertrouwde. Waar ben je bang voor dat het wel is, Isa? Sterkte trouwens!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vertel eens, wat?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef borisz het volgende:
Was gezellig bij mijn oom. Ook genoeg voer mee voor morgen.
Er is schot in de zaak, hij kan weer gamen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:34 schreef Bluezz het volgende:
En hoe is het met de artyshockingbeurs?
Shit Isa..quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
een ei-maizenabeslag volstaat.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Waar maak ik dat beslagje van?
En moet ik de aubergines dan nog voordingesen?
Indischquote:
Het sterke geslacht hoort in de keukenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:40 schreef Duderella het volgende:
Er is schot in de zaak, hij kan weer gamen.En koken, als het goed is. Wat hij nu gaat doen.
Ik heb maar een halfje.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:42 schreef z80 het volgende:
[..]
een ei-maizenabeslag volstaat.
melk-bloem papje gaat ook goed.
en de aubergines droogdeppen is wel aan te raden.
voor andere lekkere ideeën kun je even zoeken op eggplant of fried eggplant
wel zorgen dat je genoeg aubergines hebt
Ja maar ik vond dat hij ook eens de gelegenheid moest krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het sterke geslacht hoort in de keuken
Goed plan, maar ik ga dat wel in bed doenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:02 schreef Duderella het volgende:
Ja maar ik vond dat hij ook eens de gelegenheid moest krijgen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Tori Amos
Door al dat gehoest geen zin om te eten. Toch maar ff een Quasadilla gemaakt en wat gestoomde groentetjes met parmesaanse kaas (dank voor de tip Dude) naar binnen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |