Wat is er wtf aan?quote:
Zo eng ben ik helemaal nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:03 schreef Jesse_ het volgende:
Ik zou Luco toch niet in een donker steegje tegen willen komen
Je had zo de evil twin van Danny Holla kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:24 schreef JH87 het volgende:
Fijn, doordat de Hanzehogeschool de boel niet op orde heeft is m'n account bij de RuG nu geblokkeerd. En wie mag 't weer oplossen.
Waar in Hoogkerkquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:16 schreef Haushofer het volgende:
Valt Hoogkerk ook nog onder Groningen?
Ach, je bent zo'n "we hebben A gezegd en moeten nu ook B zeggen, dus gooien we geld dat we niet hebben over de balk en gaan daarna bezuinigen op sport, onderwijs en cultuur" huilie zonder langetermijnvisie die geld echt wil wegpissen door projecten goed te praten die nooit wat gaan opleveren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef nietzman het volgende:
Ach, je bent zo'n "mijn belastingcenten" huilie zonder langetermijnsvisie die geld ècht wil wegpissen door dingen in zo'n vergevorderd stadium stop te zetten?
Nee joh, de tram die het college wilt levert overlast op, is veel te groot en veel te duur. Je kunt veel beter inzetten op een Translohr of een trolley. Die twee varianten bieden alleen maar voordelen ten aanzien van de tram.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tram voegt iets toe aan je stad vind ik. Wmb. halen ze alle bussen uit de binnenstad, een tram naar Zernike, Kardinge (En van daaruit Beijum/Vinkhuizen), Martini Ziekenhuis. Laat buiten de binnenstad dan maar nog wat bussen rijden. Trams in je binnenstad is heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |