Deze zaterdag kunnen we de aanmoedigingen goed gebruiken! Eerste kan zichzelf veilig spelen en tweede kan nog kampioen wordenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Slaif en ik komen een keer aanmoedigen.
Mist daar nou dat aigu dingetje?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef Renesite het volgende:
Voor wie morgen mij niet kent ()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het hier uiteindelijk niet goed uitkomtquote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef MaxMark het volgende:
Wie gaan er hier nou morgen allemaal naar de bios?
Zozo latertje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:16 schreef nietzman het volgende:
Ikniet!
Noui, in Rotterdam en in Amsterdam was de zaal goed gevuld!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:26 schreef nietzman het volgende:
Echt, een film om half zes voor vier koeien en een schaap?
Leuke PRpoging.
Inderdaad.. Al kunnen ook mensen ook gewoon niet opdagenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:48 schreef MaxMark het volgende:
Alle tickets zijn toch ook vergeven? Dan neem ik aan dat het redelijk vol zal zitten.
Eén of andere herintreder in midlifecrisis???quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:24 schreef JH87 het volgende:
Fijn, doordat de Hanzehogeschool de boel niet op orde heeft is m'n account bij de RuG nu geblokkeerd. En wie mag 't weer oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |