Tenzij de zon vol op je monitor schijnt, waardoor je of je scherm niet goed ziet of je de gordijnen dicht moet doenquote:
Echte computernerds hebben de gordijnen 24/7 dicht en zijn bang voor de zonquote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Tenzij de zon vol op je monitor schijnt, waardoor je of je scherm niet goed ziet of je de gordijnen dicht moet doen.
Maar who gives a fuck, ben toch klaar voor morgen
Kreeg de vraag thuis: 'moet ik eten voor je opbakken morgen?'quote:
Korfbal ja, bij Rondom d´Olle Grieze (oftewel ROG).quote:
Daar was Ynze ook altijd erg bedreven inquote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Niet balen, Luco, denk aan de lange termijn. Ze testen even je incasseringsvermogen.
quote:Functie in het team: Ballen vangen, en anderen laten scoren
Nou Nelson dat moet je toch aanspreken als verdienstelijke middenvelderquote:Coach Wiegersma probeerde met een
achterstand van 6 doelpunten 20 minuten voor tijd wat te forceren door
Jacqueline de Vries en Luco in te brengen. De wissels hadden
effect, vooral het sterke reboundwerk van Luco bracht meer
spirit in de ploeg waardoor ROG dichterbij kwam. De thuisploeg bleef
echter koel en vergrootte de marge weer tot 6 goals. Eindstand
22-15.
Dat Luco overkomt als een noeste werker a la Wouters. En de vrouwmensen vallen me daar ook tegen, maar schijn kan bedriegen!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat is er aan de hand?
Ik vind het vrouwelijk schoon op die site licht tegenvallen moet ik eerlijk zeggen.
Qua Christelijkheid valt het allemaal wel mee binnen ROG hoor. Qua vrouwelijk schoon is het inderdaad goed zoeken soms, al hebben ze allemaal wel iets leuks over zich.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wel lieve gereformeerde meisjes waarschijnlijk.
Zo'n schoonheid aan je arm is ook niet alles.
Ik voetbal nog puur voor ontspanning. Leg m'n gedrevenheid in m'n uren bij m'n F-jes. Geweldig team weer dit jaar, ik ben zeer enthousiast.
Deze zaterdag kunnen we de aanmoedigingen goed gebruiken! Eerste kan zichzelf veilig spelen en tweede kan nog kampioen wordenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Slaif en ik komen een keer aanmoedigen.
Mist daar nou dat aigu dingetje?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef Renesite het volgende:
Voor wie morgen mij niet kent ()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het hier uiteindelijk niet goed uitkomtquote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef MaxMark het volgende:
Wie gaan er hier nou morgen allemaal naar de bios?
Zozo latertje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:16 schreef nietzman het volgende:
Ikniet!
Noui, in Rotterdam en in Amsterdam was de zaal goed gevuld!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:26 schreef nietzman het volgende:
Echt, een film om half zes voor vier koeien en een schaap?
Leuke PRpoging.
Inderdaad.. Al kunnen ook mensen ook gewoon niet opdagenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:48 schreef MaxMark het volgende:
Alle tickets zijn toch ook vergeven? Dan neem ik aan dat het redelijk vol zal zitten.
Eén of andere herintreder in midlifecrisis???quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:24 schreef JH87 het volgende:
Fijn, doordat de Hanzehogeschool de boel niet op orde heeft is m'n account bij de RuG nu geblokkeerd. En wie mag 't weer oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |