abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 09:37:44 #76
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78581041
Ja, op TV zag ik ook zo'n pipo die dat beweerde. "Dit is alleen maar goed voor z'n portemonnee"

We zullen zien. Ik heb zelf het voorgevoel (en de hoop ) dat de dynastie van Kramer al aan het kraken is. Dat hij steeds slordiger rijdt is geen fabeltje en die rug begint ook een tragisch verhaal te worden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78581187
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:37 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, op TV zag ik ook zo'n pipo die dat beweerde. "Dit is alleen maar goed voor z'n portemonnee"

We zullen zien. Ik heb zelf het voorgevoel (en de hoop ) dat de dynastie van Kramer al aan het kraken is. Dat hij steeds slordiger rijdt is geen fabeltje en die rug begint ook een tragisch verhaal te worden.
Die had het over de portemonnee, niet over bekendheid. Overigens denk ik wel dat hij een punt heeft. Het is een misvatting dat het sponsoren gaat om te winnen. Het gaat sponsoren om naamsbekendheid en imago. Winnen is een middel om dat te bereiken, maar niet de enige. Kramer heeft nog steeds een uitermate positief imago en zijn reactie na het verlies heeft daar alleen maar aan bijgedragen.

Ik had het over de geschiedenis ingaan. Jan Bols is bekend geworden door zijn foute wissel. Als 'ie daar goed had gewisseld en had gewonnen, had niemand hem nu meer gekend.
Jacobellis en Bradbury zijn ook hier bekend door de manier waarop ze een medaille verloren resp. wonnen.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:09:28 #78
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_78581726
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:37 schreef Klopkoek het volgende:

ik heb zeker niet de hoop, maar vrees er ook een beetje voor dat nog 4 jaar te lang voor hem gaat duren. Ook vanwege die rug. Dat zal ook wel een reden zijn waarom ie nu slordiger rijdt. Goed, zoals ie zelf al zegt zal ie minder moeten gaan rijden, zeker de worldcups. Ik hoop dat het genoeg is en dat we over 4 jaar een Sven zien die alles en iedereen aan gort rijdt maar ik moet het nog zien....
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_78581956
Ik denk juist dat het goed is dat ie even gas terugneemt om de honger naar succes weer te krijgen... ik hoop alleen niet dat ie met Mueller in zee gaat....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_78582200
De breuk lijkt inmiddels wel definitief:

http://www.nu.nl/sport/21(...)allround-elkaar.html
  maandag 1 maart 2010 @ 10:33:19 #81
106690 MiLalaa
pi_78582243
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk juist dat het goed is dat ie even gas terugneemt om de honger naar succes weer te krijgen... ik hoop alleen niet dat ie met Mueller in zee gaat....
die honger zal het probleem ook niet zijn...

Mueller is wat minder, maar samen met Bokko zou ik wel heel leuk vinden

Vele mannen hier vast niet, want Havard neemt z'n zusje dan vast mee en zij vindt Sven wel leuk
  maandag 1 maart 2010 @ 11:12:38 #82
106690 MiLalaa
pi_78583275
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:31 schreef TheVulture het volgende:
De breuk lijkt inmiddels wel definitief:

http://www.nu.nl/sport/21(...)allround-elkaar.html
dit heeft nogal gevolgen voor TVM! Was toch rond Sven gebouwd. Maar ja 'als ze het intern al lang wisten' maak ik me er meer druk over dan zij.

Ik denk als internationaal teampje Sven-Bokko en die mogen dan allebei een vriendje meenemen, te weten: WOH en Fredrik vd Horst.

Plus een leuke coach. Veldkamp

Klaaaar....
  FOK!fossiel maandag 1 maart 2010 @ 11:13:57 #83
8443 cptmarco
it's captain...
pi_78583307
het kon ook niet uitblijven....

ook al was dit al ruim van te voren zo gepland... de buitenwacht zal de foute wissel altijd de schuld geven van de breuk
  maandag 1 maart 2010 @ 11:16:55 #84
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78583406
http://nos.nl/os2010/video/139345-os-10000-meter.html

dit was episch. die verbazing bij de commentatoren.... ze waren echt even stil. lol
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 maart 2010 @ 16:46:04 #85
862 Arcee
Look closer
pi_78641867
Kramer weigert huldiging in Heerenveen

Kan ik wel begrijpen. Goud op de 5km was prachtig, maar daarna viel er voor hem niets meer te juichen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78646722
Tja het blijft wel gewoon een gouden plak die je wint... ik snap zijn teleurstelling maar het is nu ook weer niet dat ie met niks thuis is gekomen... het komt nu wel een beetje over als een kind dat niet al zijn cadeaus van Sinterklaas heeft gekregen... voor hetzelfde geldt wint ie helemaal niks, die voorbeelden zijn er namelijk ook genoeg
pi_78646806
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Tja het blijft wel gewoon een gouden plak die je wint... ik snap zijn teleurstelling maar het is nu ook weer niet dat ie met niks thuis is gekomen... het komt nu wel een beetje over als een kind dat niet al zijn cadeaus van Sinterklaas heeft gekregen... voor hetzelfde geldt wint ie helemaal niks, die voorbeelden zijn er namelijk ook genoeg
Dat dus.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:58:49 #88
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78646912
Favorieten maken het nu eenmaal zelden waar. Daarom had ie ook nooit moeten zeggen dat hij voor vier keer goud ging.

Heiden zei in en documentaire van Smeets ooit eens dat hij pas ging geloven in succes op alle afstanden toen hij de 500 meter van Kulikov (?) won.

Eigenlijk was Phelps de eerste die zo frontaal zijn ambities uit sprak.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:02:00 #89
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78647018
Owja, daarom is Phelps voor mij ook de grootste atleet ooit. Dan hebben ze wel in het atletiek en langlaufen geen 'achteruit', 'op één been' en 'hinkelen' maar ook met dat in het oog gehouden denk ik dat Phelps de koning is.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_78647115
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:58 schreef Klopkoek het volgende:
Favorieten maken het nu eenmaal zelden waar. Daarom had ie ook nooit moeten zeggen dat hij voor vier keer goud ging.

Heiden zei in en documentaire van Smeets ooit eens dat hij pas ging geloven in succes op alle afstanden toen hij de 500 meter van Kulikov (?) won.

Eigenlijk was Phelps de eerste die zo frontaal zijn ambities uit sprak.
Uhm, voor wat betreft Phelps twijfel ik nu. Ik heb 'em wel eens horen antwoorden 'anything is possible', toen hem werd gevraagd of ie het record van Spitz kon verbreken. Ik heb hem nog niet zelf horen zeggen dat hij het wel even zou doen.

Tiger Woods wel. Die zei dat alle vier de grote toernooien in 1 jaar winnen 'easily within reach' was. Maar toen hij al meteen op de Masters was geklopt, gaf ie toe dat hij een fout maakte door dat zo pubiekelijk te zeggen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:10:52 #91
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78647436
Ow, dan heb ik toch iets anders gehoord. Phelps heeft inderdaad altijd wel een voorbehoud gemaakt. Dat het niet makkelijk zou zijn en alles mee moet zitten. Ook dat hij afhankelijk is van de estafette onderdelen. Daarentegen heb ik wel de indruk dat de sponsors van Phelps een grote rol hebben gespeeld.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:59:19 #92
106690 MiLalaa
pi_78653422
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap het wel hoor. Hij vond er vandaag al zichtbaar niet veel aan bij die josti-huldiging in Haarlem. Zou ie het daarna nóg keer moeten doen. Het gaat niet alleen om wel/niet blij zijn met veel/weinig goud, maar ook de manier van dat vieren denk ik.. Niet iedereen vindt het leuk om in een koetsje door de dorpstraat te sjokken en met een vlaggetje te zwaaien
pi_78653939
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor. Hij vond er vandaag al zichtbaar niet veel aan bij die josti-huldiging in Haarlem. Zou ie het daarna nóg keer moeten doen. Het gaat niet alleen om wel/niet blij zijn met veel/weinig goud, maar ook de manier van dat vieren denk ik.. Niet iedereen vindt het leuk om in een koetsje door de dorpstraat te sjokken en met een vlaggetje te zwaaien
Nou het is bij Sven echt een gevalletje "ik heb niet alles gekregen waar ik op had gerekend dus nu is de wereld kut"...... dat geeft ie zelf toe... ik vind dat je best mag balen maar je mag ook wel blij zijn met wat je wel hebt gewonnen... en da's gewoon goud en brons.... geef je fans dan ook de gelegenheid om je daar mee te feliciteren... een beetje verwend kind-gedrag vind ik het
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:08:46 #94
106690 MiLalaa
pi_78654114
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef TheVulture het volgende:
... een beetje verwend kind-gedrag vind ik het
Oké. Dat komt natuurlijk door naomi die vind ik ook zo'n uitstraling hebben (net als Yolanthe). Hoewel, meer gewoon een chagrijnige houding
pi_78655026
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou het is bij Sven echt een gevalletje "ik heb niet alles gekregen waar ik op had gerekend dus nu is de wereld kut"...... dat geeft ie zelf toe... ik vind dat je best mag balen maar je mag ook wel blij zijn met wat je wel hebt gewonnen... en da's gewoon goud en brons.... geef je fans dan ook de gelegenheid om je daar mee te feliciteren... een beetje verwend kind-gedrag vind ik het
Inderdaad. Volgens mij vergeet hij een beetje dat hij wel gewoon goud en brons heeft gewonnen. Dat kan ook niet iedereen zeggen. Hij maakt hier een beetje de waarde van Olympisch Goud belachelijk...

Ik snap best dat je teleurgesteld bent, maar kom op...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_78655188
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef marcodej het volgende:

Hij maakt hier een beetje de waarde van Olympisch Goud belachelijk...

Ik snap best dat je teleurgesteld bent, maar kom op...
Precies... en als ie zich dat niet rap realiseert zal hem dat een hoop goodwill kosten bij zijn fans....
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:31:20 #97
331 Merel
Be here now.
pi_78655723
Voor wie is die huldiging nou, voor Kramer toch? Dan mag 'ie toch ook zelf beslissen of 'ie er zin in heeft of niet?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78656817
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:31 schreef Merel het volgende:
Voor wie is die huldiging nou, voor Kramer toch? Dan mag 'ie toch ook zelf beslissen of 'ie er zin in heeft of niet?
Natuurlijk is die huldiging voor Kramer maar ik vind het kinderachtig en tegen het arrogante aan dat ie hem weigert omdat hij in zijn ogen niet genoeg gewonnen heeft... je moet blij zijn dat mensen de moeite nemen om je te huldigen.... als ie drie keer goud had gehad was ie graag gekomen hoor....

Ben ook erg benieuwd of ie in december de Jaap Eden weigert om deze reden mocht ie hem winnen... want dan zou je in zijn ogen dus ook kunnen zeggen dat ie niet genoeg gewonnen heeft.... dat zou ik dan wel consequent vinden maar iets zegt me dat ie dan vrolijk op het podium staat
pi_78657717
Njah, het gaat natuurlijk ook wel op de manier waarop ie dingen niet gewonnen heeft. Het zal hem daarnaast ook best steken dat hij als de allergrootste in de pikorde het toernooi inging, maar qua medailleoogst lager scoort dan een (met alle respect) 'nobody' als Tae Bum Mo. Met zijn status was het natuurlijk de verwachting dat hij met afstand de koning zou worden. Nu is hij in de praktijk gewoon een van de acht mannelijke schaatsers met goud in Vancouver.

Maar goed, hij mag blij zijn om goud. Dat is al weinigen gegeven.
pi_78658152
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:00 schreef Leatherface het volgende:
Njah, het gaat natuurlijk ook wel op de manier waarop ie dingen niet gewonnen heeft. Het zal hem daarnaast ook best steken dat hij als de allergrootste in de pikorde het toernooi inging, maar qua medailleoogst lager scoort dan een (met alle respect) 'nobody' als Tae Bum Mo. Met zijn status was het natuurlijk de verwachting dat hij met afstand de koning zou worden. Nu is hij in de praktijk gewoon een van de acht mannelijke schaatsers met goud in Vancouver.

Maar goed, hij mag blij zijn om goud. Dat is al weinigen gegeven.
Tja als je hoog inzet moet je gewoon ook een vent zijn als het even niet meezit... en hij heeft gewoon goud... dat is al weinige Nederlanders gegeven....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')