de jingle service aubquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:08 schreef gerbenp het volgende:
Upload is klaar, nu nog even laten processen, nog verzoekjes om te uploaden?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:08 schreef gerbenp het volgende:
Upload is klaar, nu nog even laten processen, nog verzoekjes om te uploaden?
Het zou kunnen opzich, er zijn optredens enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Lekkerrrrrrrr die nieuwe van yeasayer!
wrm is Der Rudy als enige van de avondprogrammering van 3fm niet op tv, zou een stuk prettiger zijn moet ik zeggen
Een beetje laat, maar ik heb het eindelijk voor elkaar.quote:
ik bedoel maar, kevin ga onderhandelen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het zou kunnen opzich, er zijn optredens enzo
zit 3V12 nu ook op 101TV dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Lekkerrrrrrrr die nieuwe van yeasayer!
wrm is Der Rudy als enige van de avondprogrammering van 3fm niet op tv, zou een stuk prettiger zijn moet ik zeggen
vrijdagavondprogrammering bedoelde ik sry, in de trand van EW, giel en ekdom in de nacht..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zit 3V12 nu ook op 101TV dan?
dan mag ekdom wat mij betreft door tot 7 uur op 101 tv danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vrijdagavondprogrammering bedoelde ik sry, in de trand van EW, giel en ekdom in de nacht..
ekdom in de nacht komt toch gewoon op ned 3quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:16 schreef gerbenp het volgende:
[..]
dan mag ekdom wat mij betreft door tot 7 uur op 101 tv dan
ja maar om 6 uur wordt het afgebroken, dat ene uurtje nog op 101tvquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ekdom in de nacht komt toch gewoon op ned 3
ow zo, dat mag ook wel van mij, maar dan lig ik allang te maffenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ja maar om 6 uur wordt het afgebroken, dat ene uurtje nog op 101tv
Ik her-render tegenwoordig bijna nooit meer zelf, maar knip gewoon letterlijk een deel van het WMV-bestand en upload dat. Gaat meestal goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:31 schreef gerbenp het volgende:
Oei, de jingleservice en brievenbus worden groot, 108 mb voor de hoogste kwaliteit, maar daar doen we het voor
Dat kan ook, maar ik knip de stream met windows movie maker (vind 't goed genoeg werken voor dit) en zet het MB aantal op het allerhoogst voor de hoogste kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik her-render tegenwoordig bijna nooit meer zelf, maar knip gewoon letterlijk een deel van het WMV-bestand en upload dat. Gaat meestal goed.
En het scheelt een hoop tijd en render-gedoe (waarbij natuurlijk weer kwaliteit verloren kan gaan).
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we hebben goed doorgedraaid dit uur
zo meteen:
23-00
Editors – Bones
Florence And The Machine – You've Got The Love (Jamie's XX Re-work)
Anouk – Woman
Mr A Balladeer – live in de studio (2)
Supergrass – Alright
Customs – Rex
Mocky – Catch A Moment In Time
Mumford & Sons – Little Lion Man
La Roux – I'm Not Your Toy
Go Back To The Zoo – Electric
Gorillaz ft Mos Def & Bobby Womack – Stylo
Echt welquote:
zeker, was alleen net niet even niet aan het kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
gelukkig zaten we op te letten hier...snel opgenomen in de voxpro
dvd moest ff getest worden (voor giel al)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef gerbenp het volgende:
Wat wordt er gedaan met die pioneer speler en dat schermpje, Kevin?
OKquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
dvd moest ff getest worden (voor giel al)
thanks voor de tip...mag rudy zometeen op de radio roepenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Briggy het volgende:
Leuk nieuws voor alle Anouk-fans hier ()
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43154201
hoe weet je dat nou, nét nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Customs. REX
Helaas net niet gered om MH te worden. Wat een track !!!!1
tis laat, even bijdehand doenquote:
Moet kunnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tis laat, even bijdehand doen![]()
MUMFORD! en hij heeft zijn kindjes ook bij![]()
![]()
niet om aan te horen inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Wat een troep maakt die La Roux toch ook. Ook dit vind ik weer niet om aan te horen.
Het is de toonhoogte waarin ze het zingt en de stomme tekst. De vorige single ook (iets met Kill) was al niet veel beterquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de oude 3FM Meeeee-ga-hit. Nog steeds een freaking fijne plaat van de Gorillaz
Om zelfmoord van te plegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Briggy het volgende:
Leuk nieuws voor alle Anouk-fans hier ()
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43154201
Ben ook erg benieuwdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Brennel het volgende:
* Brennel benieuwd naar de Guilty Pleasure is
Ik weet dat ik het op kan zoeken, maar ik laat me verrassen
Kevin post het uur, dus denk dat je der wel achterkomtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Brennel het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Brennel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]Jakkie JakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]Lol, dat zegt me zo niks, dus ik kan me alsnog laten verrassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Misschien had Sauerbreij beter de afrastering in kunnen vliegen. Had ze in eider geval wat aandacht gekregen van de nos. #sauerbreij
maar je kont het niet laten om te kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef Brennel het volgende:
[..]
Lol, dat zegt me zo niks, dus ik kan me alsnog laten verrassen![]()
Nou, mijn ogen zitten nog altijd in m'n gezicht hoor, en m'n kont op de bank, die kon dus niet kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
maar je kont het niet laten om te kijken
typefoutje, ik dacht al: zal ik veranderen maar nee, zo flauw zal ze vast niet zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:06 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, mijn ogen zitten nog altijd in m'n gezicht hoor, en m'n kont op de bank, die kon dus niet kijken![]()
Ik ken dit liedje door m'n vader, die het 'vroegah' vaak zong als 'Yèkè yèk yèk yèkè'
Kan die laatste ietsjes aangepast worden en er The Killers – Mr. Brightside (Thin White Duke Remix) van gemaakt worden?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
00-01
Rudy's Guilty Pleasure: More Kante – Yeke Yeke
The Opposites – Broodje Bakpao
We Have Band – Honeytrap (Le Matos Mix)
Moss – I Apologize (Dear Simon)
Gossip – Heavy Cross
Pixies - Debaser
Dennis Ferrer – Hey Hey
Stereophonics - Innocent
Wolfmother – White Feather
Live Request
1. Prodigy – Voodoo People (Lowlands 2009)
2.Rammstein – Du Hast (Live)
3.Green Day – Boulevard Of Broken Dreams (Live HMH)
Mintzkov – Opening Fire
The Killers – Mr Brightside
Tja, als jij zo flauw bent om het liedje (in een spoiler) te zetten, kun je een flauwe reactie terug verwachtenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
typefoutje, ik dacht al: zal ik veranderen maar nee, zo flauw zal ze vast niet zijn![]()
ik stopte em niet in een spoiler hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, als jij zo flauw bent om het liedje (in een spoiler) te zetten, kun je een flauwe reactie terug verwachten.
En daarnaast klikte ik niet op jouw spoiler, maar wilde ik op je bericht reageren met 'daar trap ik niet in' o.i.d., niet wetende dat de spoiler dan ook zichtbaar zou zijn.
Ohja, pardon, niet geheel nuchter en helder meerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik stopte em niet in een spoiler hoor, dat was Captain_slow
dronkemanspraat word hier uiteraard vergevenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ohja, pardon, niet geheel nuchter en helder meer![]()
Heavy Cross![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker, mensen wakker maken om vervolgens te gaanquote:
WTF?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:20 schreef Captain_Slow het volgende:
15 en dan in de 2e, dan ben je een paar keer blijven zitten
Wat een volslagen non-nieuws. Zo'n beetje elke scheet die Gerard laat komt op Telegraaf.nl...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:20 schreef hole1988 het volgende:
ja hoor en de telegraaf vliegt er meteen bovenop
http://telegraaf.nl/s/6155295
Ik heb al 6 maanden geen Arbeidsvitaminen meer geluisterd ,maar doet Ekdom tegenwoordig zelf de filemeldingen en niet meer de ANWB en ook nog eens in het Duits?! Anders snap ik dat hele gezeik van Ekdom nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:20 schreef hole1988 het volgende:
ja hoor en de telegraaf vliegt er meteen bovenop
http://telegraaf.nl/s/6155295
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Annemieke, draai es wat meer muziek ipv dat gelul.
Het gaat om de Duits actquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb al 6 maanden geen Arbeidsvitaminen meer geluisterd ,maar doet Ekdom tegenwoordig zelf de filemeldingen en niet meer de ANWB en ook nog eens in het Duits?! Anders snap ik dat hele gezeik van Ekdom niet
Heb je ook ff op Twitter toe gevoegdquote:
Mooi moment voor een toiletbezoek denk ik altijd maar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als er dan iets is wat ze mogen afkappen dan is dat Kane
Ahh okee! Ik zat al te denken wie het was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heb je ook ff op Twitter toe gevoegd
Nee dat is Kink FMquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:05 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat 3FM altijd de eerste is met nieuwe muziek..
Ik kan niet ieder bestaand Radiostation luisteren, wil nog een keer BBC 1 en Kink FM luisteren en dan 3FM als vaste zender.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee dat is Kink FMdraaien al weken de nieuwe Lilly Allen en die wordt nog steeds niet gedraaid op 3FM
Zelfs Q-music draait die plaat alquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee dat is Kink FMdraaien al weken de nieuwe Lilly Allen en die wordt nog steeds niet gedraaid op 3FM
Draai dan maar niet meer, want Q is bad for you...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zelfs Q-music draait die plaat al
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Draai dan maar niet meer, want Q is bad for you...![]()
Heb je je billen dan niet goed afgeveegd na het poepen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef -Hans- het volgende:
"jeuk aan mijn billen " Wat een plaat
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heb je je billen dan niet goed afgeveegd na het poepen?
quote:michielveenstra
Top 40 spel spelen met @Domien @CarolinevanZijl - http://moby.to/fki50s
quote:Domien
Top 40 spel spelen met @Domien @CarolinevanZijl - http://moby.to/fki50s /via @michielveenstra
quote:gerardekdom
@Domien Ben jaloers! Ik mag thuis nooit meer meedoen...
Leukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Ah, morgen in de award winning radio show van Bart A mag iemand bellen met Bill van Tokio Hotel. Leuk !
'N hele pallet!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij staat toch zeker ook weer vooraan met je vlaggetje
LOLquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Fijn als de politie beslag over je auto gooit, blijft lekker plakken
Dalet is weer eens van slag denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke zou Eple hebben gedraaid, maar ik heb die plaat helemaal niet gehoord
Hoop dat ze 'm alvast heeft klaargezet om straks te kunnen draaien. Toffe plaat!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dalet is weer eens van slag denk ik
Tof !quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef Brennel het volgende:
Whoohoo!!!!!!!!!
Het heeft niets met 3FM te maken, maar een kennis van me heeft een drumstel thuis, een 'drumhoekje' waar je goed oefeningen kunt doen, en ze kan zelf ook redelijk drummen.
Ze heeft me zojuist uitgenodigd om me eens lekker uit te komen leven bij haar, ze wil het me ook leren.
Iets waar ik al zeker 10 jaar van droom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaaargh, ik kan niet wachten![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef Brennel het volgende:
Whoohoo!!!!!!!!!
Het heeft niets met 3FM te maken, maar een kennis van me heeft een drumstel thuis, een 'drumhoekje' waar je goed oefeningen kunt doen, en ze kan zelf ook redelijk drummen.
Ze heeft me zojuist uitgenodigd om me eens lekker uit te komen leven bij haar, ze wil het me ook leren.
Iets waar ik al zeker 10 jaar van droom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaaargh, ik kan niet wachten![]()
Die plaat is ook serieus echt tofquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:53 schreef Captain_Slow het volgende:
I Can Talk - Two Door Cinema Club maakt me helemaal kapot![]()
![]()
![]()
Doeiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga ff een Live Tsunami kijken
Waarom zou je een nieuwe single uitbrengen terwijl je nog op 1 staat? Die platen zitten elkaar dan in de weg qua verkoop.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Jaaa de nummer 1 van Nederland ! Caro Emerald. Maar waar blijft haar nieuwe single??
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:39 schreef Sersjee het volgende:
Waarom zou je een nieuwe single uitbrengen terwijl je nog op 1 staat? Die platen zitten elkaar dan in de weg qua verkoop.
quote:ramon3fm
BREAKING NEWS! STRAKS DE LAATSTE TIMUR OPEN RADIO OP 3FM...
quote:ramon3fm
De laatste Timur Open Radio, VAN DEZE MAAND dan he natuurlijk.. Weest u astublieft gerust!
Jammer, was het maar echt de allerlaatste uitzending.quote:
Da kan toch nie Timoer?quote:Op zondag 28 februari 2010 11:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Jammer, was het maar echt de allerlaatste uitzending.
Hij kan het niet maken tov Floorquote:Op zondag 28 februari 2010 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat heeft hij nou gezegd? Nu heb ik niet opgelet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |