Wat, ook millimeteren? Daar denk ik wel eens aan als ik weer zo'n rasta sliert in mijn nek heb zittenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:21 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, maarja millimeteren is zo makkelijk. Als je gek wordt van die bos moet je dat gewoon doen
Gaat goed Kwak!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja het gaat goed! ben nu vier weken bezig. eerste week ging heel goed (want nieuw en motivatie enzo) tweede week redelijk slecht (veel lastige situaties) derde week was nog beetje afkicken, en afgelopen week ging t weer echt heel goed. begin nu t gevoel te krijgen dat ik er echt grip op heb, dat is wel heel fijn. en vanochtend stond de weegschaal op 102.3 dat is 3,2 kilo minder dan 4 weken geleden, dat vind ik heel netjes!
Nee!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wat, ook millimeteren? Daar denk ik wel eens aan als ik weer zo'n rasta sliert in mijn nek heb zitten
Ook heterodames kunnen zo zitten hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee!. Je moet je haar niet milimeteren!
Ik zou er misschien goed aan doen het wél te doen, dan zou ik niet altijd horen: 'goh, jij lesbisch? dat had ik nooit verwacht!'. Maar volgens mij schuilt mijn lesbisch-zijn in andere trekjes. De manier waarop ik loop en zit bijvoorbeeld
. Ik betrap me er heel vaak op dat ik net zo zit als Ellen DeGeneres in haar talkshow. En dat vind ik echt een hele potterige manier van zitten (zo met je been overdwars op het andere been, voet op je knie)
.
he bah! Maar, tis vast de telefoonlijn die er uit ligt, iedereen zal iedereen op dit moment wel proberen te bereiken. Maar, ik kan me voorstellen dat je het lastig vind!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boeee. Aardbeving in Chili en ik dacht aanvankelijk dat het 'meeviel', maar nu krijgt mn zus mn familie niet te pakken![]()
Er ligt van alles plat en er zijn doden gevallen enzo, en huizen ingestort
Ja ik heb een nieuwsbericht gezien waarin stond dat de telefoonlijnen veelal kaduuk zijn... Nouja, nu maar af en toe blijven bellen en facebook berichtjes sturen en zo. Meer kunnen we nu toch niet doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he bah! Maar, tis vast de telefoonlijn die er uit ligt, iedereen zal iedereen op dit moment wel proberen te bereiken. Maar, ik kan me voorstellen dat je het lastig vind!
ik zat altijd zo omdat mn benen te dik waren om ze op de vrouwelijke manier te kunnen kruisen... kan dat nog steeds niet zo heel goed...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee!. Je moet je haar niet milimeteren!
Ik zou er misschien goed aan doen het wél te doen, dan zou ik niet altijd horen: 'goh, jij lesbisch? dat had ik nooit verwacht!'. Maar volgens mij schuilt mijn lesbisch-zijn in andere trekjes. De manier waarop ik loop en zit bijvoorbeeld
. Ik betrap me er heel vaak op dat ik net zo zit als Ellen DeGeneres in haar talkshow. En dat vind ik echt een hele potterige manier van zitten (zo met je been overdwars op het andere been, voet op je knie)
.
Op meisjes vallen is op zich best leuk hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mij ook niet. Met kort haar werd mij weleens gevraagd of ik op meisjes viel ook.![]()
Nu gebeurt me dat niet meer.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op meisjes vallen is op zich best leuk hoor.
Als het zelf meisjes waren, zou je er inderdaad inog iets positiefs uit kunnen destilleren...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op meisjes vallen is op zich best leuk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Viking84 op 27-02-2010 17:11:26 ]Niet meer actief op Fok!
Het is Marks beurtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:00 schreef neen het volgende:
Jeetje Viking, je mag je afwas wel eens doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |