Huh?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Haha.
Eerst Dementor, nu Heidi. Duldt Johan wel intelligente mensen naast zich?
Ik denk dat Johan daar niet eens bij stil staat eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar waarom zei Johan dat dan op stream, vind dat onfair tegenover HiDi.
[ ] geschiktquote:
Anne01 heeft een IQ van 129quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Haha.
Eerst Dementor, nu Heidi. Duldt Johan wel intelligente mensen naast zich?
Nee ik meen dat jij bedankte voor de eer en bovendien een baan kreeg, maar ik kreeg overall wel de indruk dat je door deze ploeg niet naar waarde werd geschat, of heb ik het mis.quote:
Je was toch niet meer welkom omdat je op de chat commentaar gaf? Of zie ik dat verkeerd?quote:
Had ik nog niet aan gedacht, maar zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs al is Johan hierin stronteigenwijs, dan nog heeft het geen pas iemand die van ver komt om zijn diensten aan te bieden zo af te serveren. Ik vraag me ook af in hoeverre het aan Alsido ligt: heeft die laten doorschemeren niet blij met Heidi te zijn? Het zou me niets verbazen.
Nou ik denk dat zweefteefje Vanmootje het wint, die probeerde mij ff een ban aan te smeren vanavond op de chat, echt wist niet wat me overkwam, wat een tyfuswijf.quote:
Geloof jij het? Ze is boerenslim maar niet intelligent. Ze wil ook niet kwijt welk onderwijs ze heeft gevolgd.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:55 schreef Marrije het volgende:
weer eens wat anders als vol met water
Zo kwam het ook bij mij over hoor, hij zei zoiets van als je komentaar heb moet je lekker wegblijven op zulke zit ik niet te wachten etc. in die trant.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je was toch niet meer welkom omdat je op de chat commentaar gaf? Of zie ik dat verkeerd?
Dat geloof je toch zelf niet hè? Het is een doortrapte heks die doet alsof ze de wereld in pacht heeft met haar spirigelul.quote:
Het is en was heel erg simpel, ik had geen zin om me door die figuren te laten vertellen hoe we wel eventjes iets gingen maken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik meen dat jij bedankte voor de eer en bovendien een baan kreeg, maar ik kreeg overall wel de indruk dat je door deze ploeg niet naar waarde werd geschat, of heb ik het mis.
Dat heb ik allemaal gemistquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zo kwam het ook bij mij over hoor, hij zei zoiets van als je komentaar heb moet je lekker wegblijven op zulke zit ik niet te wachten etc. in die trant.
quote:
Typisch MAVO-klantje disclaimer: niet dat daar iets mis mee isquote:Ze is boerenslim maar niet intelligent. Ze wil ook niet kwijt welk onderwijs ze heeft gevolgd.
Ja, dus je bedankte voor de eer. Voerde Alsido toen ook al de boventoon? Heel jammer dat daar naar senioriteit in aanwezigheid wordt gekeken en niet naar kwaliteiten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is en was heel erg simpel, ik had geen zin om me door die figuren te laten vertellen hoe we wel eventjes iets gingen maken.
Ik werk liever met mensen waar ik echt iets van kan leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |