Ja, maar daar waren ze dus aan het kutten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
VSR heeft zelfde audio kanaal als 101tv, dus ook backstage
dacht al zoiets, maar het ziet er wel grappig uit.. net of het 538 isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt door de refresh die in de header zit. Die pakt 'm soms weleens verkeerd en dan krijg je dat dus.
Nee hoor, want in de database komt wel slechts 1 keer binnen. Het ligt aan de Flash die de XML om de X-aantal seconden opnieuw ophaalt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal wel net zo'n hick up zijn , als de bug die ook ook zit bij een ander nummer wat ook altijd dubbel binnen komt.
Maar ik hoorde niks, alleen een klein stukje uuropenerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
VSR heeft zelfde audio kanaal als 101tv, dus ook backstage
De prutsersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Maar ik hoorde niks, alleen een klein stukje uuropener
ach, ben er deze week weer bij en ik upload 'm weerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
hier zelfde probleemquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
hier ook. Die 991 kb/s uit de openingspost is ook een andere link dan normaal...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:11 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
hier zelfde probleemook deel gemist
quote:Domien
Ongelooflijk hoe snel die twee mannen een perfecte vrijdagavondpuinhoop creeëren. #ekstraweekend #3fm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |