Wat is er speciaal aan B&J ijs? Heb vorig jaar gratis vijf smaken kunnen proberen, maar vond het niet echt bijzonder.quote:
Precies, van mij mogen ze dat overhypte ijs ook houdenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan B&J ijs? Heb vorig jaar gratis vijf smaken kunnen proberen, maar vond het niet echt bijzonder.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan B&J ijs? Heb vorig jaar gratis vijf smaken kunnen proberen, maar vond het niet echt bijzonder.
Oh, die heb ik nog niet. Snel kuiken.quote:
Dan mogen jullie je portie wel aan mij geven hoor, geen probleemquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Precies, van mij mogen ze dat overhypte ijs ook houden
Ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dan mogen jullie je portie wel aan mij geven hoor, geen probleem![]()
![]()
Ik vind deze John May(zing)er wel mooi
Liever niet, DIE LUCHTquote:
Ik had veel liever Kontrust - Bomba.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ooken normaal vind ik John Mayer
![]()
(en als die blues speelt of leuke covers van Hendrixvind ik um ook wel
)
je moet ze ook niet alle 5 achter elkaar eten, er zitten smaken alsof een engeltje op je tong piestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Baskin & Robbins` Mint Chocolate Chip isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je moet ze ook niet alle 5 achter elkaar eten, er zitten smaken alsof een engeltje op je tong piest
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |