Wat is er speciaal aan B&J ijs? Heb vorig jaar gratis vijf smaken kunnen proberen, maar vond het niet echt bijzonder.quote:
Precies, van mij mogen ze dat overhypte ijs ook houdenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan B&J ijs? Heb vorig jaar gratis vijf smaken kunnen proberen, maar vond het niet echt bijzonder.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan B&J ijs? Heb vorig jaar gratis vijf smaken kunnen proberen, maar vond het niet echt bijzonder.
Oh, die heb ik nog niet. Snel kuiken.quote:
Dan mogen jullie je portie wel aan mij geven hoor, geen probleemquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Precies, van mij mogen ze dat overhypte ijs ook houden
Ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dan mogen jullie je portie wel aan mij geven hoor, geen probleem![]()
![]()
Ik vind deze John May(zing)er wel mooi
Liever niet, DIE LUCHTquote:
Ik had veel liever Kontrust - Bomba.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ooken normaal vind ik John Mayer
![]()
(en als die blues speelt of leuke covers van Hendrixvind ik um ook wel
)
je moet ze ook niet alle 5 achter elkaar eten, er zitten smaken alsof een engeltje op je tong piestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Baskin & Robbins` Mint Chocolate Chip isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je moet ze ook niet alle 5 achter elkaar eten, er zitten smaken alsof een engeltje op je tong piest
quote:
Klopt, zag het later ook en dat was erg jammer want juist op een van de toffe momenten gingen ze switchen. Gelukkig was ik er live bijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ja, jij was er bij en had alles gezien, bij de tv registratie hadden ze een heel stuk niet laten zien, en werd op een moment ff terug geschakeld naar die gastjes van UPC, was daar wel ff pissig om dat ze het niet helemaal deden uitzenden
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Geen plek op de harde schijf om dat allemaal te onthouden
Er zijn dus nog meer gekkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Een twittermeeting van 3FM-verslaafden? Dat ik daar hier niets over gehoord heb zeg.
Nooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Een twittermeeting van 3FM-verslaafden? Dat ik daar hier niets over gehoord heb zeg.
Limbo? wie? ik?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niks mis met twittermeetings. Afgelopen zondag wel gemerkt, met 30 man. Timo, je bent toch wel bij de volgende #limbotweetup?
MMH nuquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:39 schreef Timo20 het volgende:
Die beelden van 71 graden noord van Stacey bij DWDD![]()
Richting mei toch een #3FM #WOK #Utrechtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Betrapt!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik vrees dat ze nog echt gebruikt gaan worden ook, da's het meest zorgwekkende...
Net al gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Is dat niet zonde, die moet je toch opeten?
Die voor QFM PlayTime was voor Matthijs vd H.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik vrees dat ze nog echt gebruikt gaan worden ook, da's het meest zorgwekkende...
De brievenbus is net Uit Het Raam gegaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef Erasmo het volgende:
Hoe laat waren de faxen ook alweer meestal?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |