Tam en uiteindelijk teleurstellend?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:16 schreef hel_en_omstreken het volgende:
Zijn interview met Trump was als goeie sex
Hij is in deze show gewoon zichzelf, he? Geen personage meer.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:44 schreef darktower het volgende:
Het lijkt er helaas heel erg op dat Colbert in deze nieuwe rol of niet te kritisch mág zijn, of niet wíl zijn. In beide gevallen denk ik: man man man...
Niet mee eens. Colbert is nog steeds scherp en zeker in de uitzending met Trump hield hij zich niet in qua grappen ("ik heb 9 jaar lang een conservatieve karikatuur gespeeld, zoals u al veel langer doet"), maar zoals hij ook tegen z'n publiek zei in de uitzending met Cruz:'geen geboe, want deze man is mijn gast'.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:44 schreef darktower het volgende:
Ik vond het interview met Trump totaal blegh. Colbert stelde geen enkele moeilijke vraag, hij gooide alleen maar soft balls, Colbert-unworthy. De dag ervoor was het ook al hetzelfde met Ted Cruz. Die kraamde allerlei onzin uit over het homohuwelijk, waar de Colbert uit The Colbert Report korte metten mee had gemaakt, maar de enige reactie van Colbert nu kwam neer op: 'ok, dank je wel voor je bijdrage. Volgende onderwerp.'
Het lijkt er helaas heel erg op dat Colbert in deze nieuwe rol of niet te kritisch mág zijn, of niet wíl zijn. In beide gevallen denk ik: man man man...
Alles wat interessant was aan Colbert verdwijnt op deze manier als sneeuw voor de zon.
Precies. Hij is gestopt met de Report, dus verwacht niet dat hij dat stiekem alsnog voortzet.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:06 schreef Mike het volgende:
Het is geen journalistiek programma, dus ook zeker niet de bedoeling om je gasten hard aan te pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |