abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 22:30:37 #26
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_147859621
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef darktower het volgende:
Laatste aflevering was episch...
Inderdaad...emotioneel moment. :P En wat en bizarre hoeveelheid bekende figuren hadden ze in de studio verzameld!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_156018857
Hebben meer mensen hier de eerste afleveringen van The Late Show with Stephen Colbert gekeken? Het is wat mij betreft nu al een succes - even de gebruikelijke kinderziektes daargelaten - en is echt een hele belangrijke toevoeging door substantiële zaken toe te laten binnen het Late Show-format. Hij onderscheidt zich meteen door politici en CEO's uit te nodigen, iets wat amper gebeurt bij zijn concurrenten: daar is het toch vooral 'lang leve de lol' en veelal gasten uit de entertainmentwereld. Oprecht blij dat Colbert weer terug is; hij en John Oliver hebben zo'n belangrijke rol in het Amerikaanse publieke debat op dit moment. Maakt het gemis van Jon Stewart ook weer wat minder. Hij heeft ook godzijdank de politieke satire van The Colbert Report erin gehouden, zoals dit soort stukjes:

pi_156022182
Ik was groot fan van zowel The Colbert Report als David Letterman. Dat ze beide kort achter elkaar stopte vond ik balen, maar aan de andere kant ook wel een goed iets. Van af het moment dat bekend werd dat uitgerekend Colbert de Late Night van Letterman ging overnemen, heb met ongeduld zitten wachten. Een van de sterkste punten van The Colbert Report vond ik juist altijd het typetje wat Colbert speelde, dus die van narcistische republikein. Het sprak voor zich dat Colbert hier niet mee door kon gaan, en was ook erg benieuwd hoe hij het zou gaan doen, en waarin de show zou gaan verschillen met de oude opzet.

Zelf had ik veel meer Late Night stijl zoals Letterman verwacht, maar het voelt vooralsnog meer als The Colbert Report XXL aan, met Colbert in een wat meer neutrale rol. Even wennen, maar vind het tot nu toe ook weer erg leuk. Wel erg amerikaans (ja, wat verwacht je dan), ik hoop dat het nog iets ''scherper'' en ''uitdagender'' word. Verrassend vond ik gisteren het interview met Joe Biden, wat erg diep en persoonlijk werd. Het was ook heel erg slim om bij de eerste uitzending Jeb Bush uit te nodigen, om gelijk duidelijk te maken dat dit niet een alleen pro democraten show is.

De eerste afleveringen voelden wel erg strak geregisseerd met weinig tot geen ruimte voor improvisatie en spontaniteit. (Al is dat ook wel begrijpelijk, en Colbert zal zn nieuwe vorm wel vinden) Nu is het wel zo dat er bij dat soort amerikaanse shows daar ook nooit echt ruimte voor is, maar het is de truuk om dat op zon manier te veinzen dat het zo lijkt dat dat juist wel kan (Conan vind ik daar erg goed in bijvoorbeeld, en Letterman projecteerde ook een bepaalde ''i-dont-care'' losheid.)

Btw, shot van het publiek de 2e show :) ; [/URL][/img]
  zondag 13 september 2015 @ 00:58:11 #29
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_156040219
Ik heb de eerste aflevering gezien. (Ook de enige die ik op downloadsites kon vinden om de een of andere reden)
De humor kwam nog wat geforceerd over en er zijn erg veel commerciële breaks als je het op tv zou bekijken.
Het stukje met Donald Trump was wel leuk, maar eigenlijk vind ik dat er al te veel aandacht aan die dorpsgek besteed wordt. Gelukkig maakte de show daar zelf ook een punt van met die chocolaatjes. Het interview met George Cloony heb ik maar overgeslagen.
Bij het interview met Jeb Bush ergerde ik me eraan dat Stephen hem nauwelijks uit liet praten. Één van de weinig serieuze vragen die Jeb Bush uiteindelijk heeft kunnen beantwoorden is wat hij anders zou doen dan zijn broer.
Ik vind het nog niet bijzonder goed eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hondenbrokken op 13-09-2015 22:24:19 ]
Jesus hates you.
  zondag 13 september 2015 @ 16:26:35 #30
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_156051462
Ik heb alle afleveringen deze week gekeken. Ik heb er gemengde gevoelens over. Ik ben groot fan van Colbert (sinds 2006 álle afleveringen gezien van The Colbert Report) en ik hoopte dus op een show die zich kwalitatief direct kon meten met zijn shows van de afgelopen jaren. Ik merk alleen aan mezelf dat ik telkens een beetje afhaak als het te a-politiek wordt. Met name de openingsmonologen vind ik wat traag en saai. De interviews zijn leuk, bij vlagen scherp, maar hij drukt minder door dan in TCR. Interview met Clooney was leuk, met Scarlett mwah, met Biden goed, met Bush re-de-lijk... ik weet het nog niet, het voelt nu telkens een beetje alsof de show gewoon te lang is, dat de 22 minuten van voorheen action packed waren, en (mede daardoor?) ook scherper. Ik snap heel goed dat je op dit soort zenders en in dit soort programma's ook een breder publiek aan moet spreken en dat je dus water bij de wijn moet doen, maar de juiste mix is wat mij betreft nog niet gevonden. Hij zit er wél in de buurt, dat wel... Kortom: ik zou ook kunnen zeggen: 'wat knap dat hij in week 1 dít al neer weet te zetten.' Laat ik daar maar mee afsluiten dan. :)

En ik kijk vrolijk door.

Benieuwd naar wat Jon S. gaat doen.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_156051745
Ik krijg de nieuwe niet binnen van usenet.. Hoe kijken jullie?
జ్ఞ‌ా
pi_156074687
quote:
5s.gif Op zondag 13 september 2015 16:37 schreef µ het volgende:
Gewoon via de website van CBS. Heb wel een plugin die mijn regio naar US zet.
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 12:47:17 #33
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_156075081
quote:
5s.gif Op zondag 13 september 2015 16:37 schreef µ het volgende:
Torrents.

Ik moet er nog een beetje aan wennen, maar het is ook logisch dat het programma even nodig heeft om te settlen. Stephen is als host natuurlijk vele malen beter dan Jimmy 'ik vind alles en iedereen awesome!' Fallon en hij is lekker scherp in de interviews. Hij heeft wel erg weinig monoloog aan het begin en dat kan wel wat kijkers kosten, want dat is altijd het populairste gedeelte van de late night shows in de VS.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_156076193
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:11 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik was groot fan van zowel The Colbert Report als David Letterman. Dat ze beide kort achter elkaar stopte vond ik balen, maar aan de andere kant ook wel een goed iets. Van af het moment dat bekend werd dat uitgerekend Colbert de Late Night van Letterman ging overnemen, heb met ongeduld zitten wachten. Een van de sterkste punten van The Colbert Report vond ik juist altijd het typetje wat Colbert speelde, dus die van narcistische republikein. Het sprak voor zich dat Colbert hier niet mee door kon gaan, en was ook erg benieuwd hoe hij het zou gaan doen, en waarin de show zou gaan verschillen met de oude opzet.

Zelf had ik veel meer Late Night stijl zoals Letterman verwacht, maar het voelt vooralsnog meer als The Colbert Report XXL aan, met Colbert in een wat meer neutrale rol. Even wennen, maar vind het tot nu toe ook weer erg leuk. Wel erg amerikaans (ja, wat verwacht je dan), ik hoop dat het nog iets ''scherper'' en ''uitdagender'' word. Verrassend vond ik gisteren het interview met Joe Biden, wat erg diep en persoonlijk werd. Het was ook heel erg slim om bij de eerste uitzending Jeb Bush uit te nodigen, om gelijk duidelijk te maken dat dit niet een alleen pro democraten show is.

De eerste afleveringen voelden wel erg strak geregisseerd met weinig tot geen ruimte voor improvisatie en spontaniteit. (Al is dat ook wel begrijpelijk, en Colbert zal zn nieuwe vorm wel vinden) Nu is het wel zo dat er bij dat soort amerikaanse shows daar ook nooit echt ruimte voor is, maar het is de truuk om dat op zon manier te veinzen dat het zo lijkt dat dat juist wel kan (Conan vind ik daar erg goed in bijvoorbeeld, en Letterman projecteerde ook een bepaalde ''i-dont-care'' losheid.)

Btw, shot van het publiek de 2e show :) ; [ afbeelding ][/URL][/img]
Wie is die zure oude man in het midden?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156118139
Stephen Colbert _O_ _O_
Conan _O_ _O_

TVP. Op aanraden van Karina ben ik hier dus vaker te vinden :)
graag op anoniem
pi_156118313
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Hebben meer mensen hier de eerste afleveringen van The Late Show with Stephen Colbert gekeken? Het is wat mij betreft nu al een succes - even de gebruikelijke kinderziektes daargelaten - en is echt een hele belangrijke toevoeging door substantiële zaken toe te laten binnen het Late Show-format. Hij onderscheidt zich meteen door politici en CEO's uit te nodigen, iets wat amper gebeurt bij zijn concurrenten: daar is het toch vooral 'lang leve de lol' en veelal gasten uit de entertainmentwereld. Oprecht blij dat Colbert weer terug is; hij en John Oliver hebben zo'n belangrijke rol in het Amerikaanse publieke debat op dit moment. Maakt het gemis van Jon Stewart ook weer wat minder. Hij heeft ook godzijdank de politieke satire van The Colbert Report erin gehouden, zoals dit soort stukjes:

Jon Stewart en Stephen zijn ook beste buddies dus dit maakt een hoop goed. De meest recente afleveringen van The Late Show met Stephen Colbert zijn wel vermakelijk :)
graag op anoniem
pi_156227173
Topshow gisteren met Bernie Sanders _O_ _O_ _O_

#FeelTheBern

graag op anoniem
pi_156322549
Zijn interview met Trump was als goeie sex
pi_156323348
De aflevering met de aanstaande Daily Show presentator was maar weinig indrukwekkend. Je merkte wel duidelijk dat hij gekozen is om een frisse wind te zijn in een programma dat jaren lang hetzelfde is gebleven, maar aan de andere kant is hij veel minder grappig dan de alumni van de Daily Show die nu succes hebben buiten dat programma, met name Stephen Colbert en James Oliver. Ik kan zelfs een paar correspondenten opnoemen die ik tot nu toe grappiger vond.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_156323394
Colbert heeft wel dikke swagger.

10x zo baas als Jimmy "WOW EVERYBODY IS AWESOME" Fallon.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156329520
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:16 schreef hel_en_omstreken het volgende:
Zijn interview met Trump was als goeie sex
Tam en uiteindelijk teleurstellend?
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 23 september 2015 @ 21:44:21 #43
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_156334676
Ik vond het interview met Trump totaal blegh. Colbert stelde geen enkele moeilijke vraag, hij gooide alleen maar soft balls, Colbert-unworthy. De dag ervoor was het ook al hetzelfde met Ted Cruz. Die kraamde allerlei onzin uit over het homohuwelijk, waar de Colbert uit The Colbert Report korte metten mee had gemaakt, maar de enige reactie van Colbert nu kwam neer op: 'ok, dank je wel voor je bijdrage. Volgende onderwerp.'

Het lijkt er helaas heel erg op dat Colbert in deze nieuwe rol of niet te kritisch mág zijn, of niet wíl zijn. In beide gevallen denk ik: man man man...

Alles wat interessant was aan Colbert verdwijnt op deze manier als sneeuw voor de zon. :(
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Admin donderdag 24 september 2015 @ 10:28:59 #44
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156344683
Ik heb al een aantal afleveringen van de Late Show bekeken. Ik vind het leuk, een frisse wind in het genre (al heb ik Meyers maar 1x gezien en James Corden nog helemaal niet, dus ik heb niet alle recente shows gezien).

Trump vond ik opvallend; Colbert heeft hem in de eerdere afleveringen behoorlijk op de hak genomen en hij hield zich hier gelukkig niet in. Hij ging ook niet volledig in de aanval, maar dat past natuurlijk ook niet in een variety show. Het was uiteindelijk best okay. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 24 september 2015 @ 10:29:27 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156344690
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:44 schreef darktower het volgende:
Het lijkt er helaas heel erg op dat Colbert in deze nieuwe rol of niet te kritisch mág zijn, of niet wíl zijn. In beide gevallen denk ik: man man man...
Hij is in deze show gewoon zichzelf, he? Geen personage meer. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 11:06:25 #46
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_156345387
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:44 schreef darktower het volgende:
Ik vond het interview met Trump totaal blegh. Colbert stelde geen enkele moeilijke vraag, hij gooide alleen maar soft balls, Colbert-unworthy. De dag ervoor was het ook al hetzelfde met Ted Cruz. Die kraamde allerlei onzin uit over het homohuwelijk, waar de Colbert uit The Colbert Report korte metten mee had gemaakt, maar de enige reactie van Colbert nu kwam neer op: 'ok, dank je wel voor je bijdrage. Volgende onderwerp.'

Alles wat interessant was aan Colbert verdwijnt op deze manier als sneeuw voor de zon. :(
Niet mee eens. Colbert is nog steeds scherp en zeker in de uitzending met Trump hield hij zich niet in qua grappen ("ik heb 9 jaar lang een conservatieve karikatuur gespeeld, zoals u al veel langer doet"), maar zoals hij ook tegen z'n publiek zei in de uitzending met Cruz:'geen geboe, want deze man is mijn gast'.

Het is geen journalistiek programma, dus ook zeker niet de bedoeling om je gasten hard aan te pakken. Ik vond het al interessant dat Colbert de feiten over Reagan met Cruz besprak, want dat heb ik verder nog nergens gezien.
  Admin donderdag 24 september 2015 @ 11:11:46 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156345496
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:06 schreef Mike het volgende:

Het is geen journalistiek programma, dus ook zeker niet de bedoeling om je gasten hard aan te pakken.
Precies. Hij is gestopt met de Report, dus verwacht niet dat hij dat stiekem alsnog voortzet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 24 september 2015 @ 11:26:11 #48
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_156345821
Ik verwachtte het niet, ik hoopte er wel op. Zonde dat hij zijn talent om juist dát te doen nu in de koelkast zet.
pi_156345874
Ik vind dat Colbert heel kundig omgaat met de Republikeinse gasten. Het is uiteindelijk niet Colberts taak als comedian en host om z'n gasten te fileren, en hij heeft er al helemaal geen baat bij als Republikeinen 'm gaan mijden dankzij een boeroeppubliek. Iedereen weet waar Colberts publieke voorkeur ligt, maar zoals hij in de eerste uitzending aanhaalde: zijn broer heeft bijvoorbeeld ook een andere politieke mening, maar dat neemt niet weg dat hij graag in gesprek met hem erover gaat. Niets mis met die dialoogvorm, volgens mij.

Cruz lulde zichzelf overigens behoorlijk klem dankzij Colbert. Die was messcherp toen Reagan werd aangehaald. Trump is gewoon heel charismatisch en heeft genoeg televisie-ervaring om te weten dat hij bij Colbert niet zijn gebruikelijke schizofrene, megalomane gedrag moest vertonen, omdat Colbert 'm dan compleet belachelijk zou maken. Het was natuurlijk een geniale zet van Colberts team om daarna Ernest Moniz te laten vertellen over de broodnodige diplomatie achter het Iran-akkoord. Dan laat je indirect zien dat de politieke realiteit vraagt om dat soort handelen en niet Trump z'n hocus-pocus-oplossingen.
pi_156346231
En hij pakt Clinton natuurlijk snoeihard aan. Gelukkig maar, want het blijkt wat voor stuitend zwakke presidentskandidaat zij alwéér is.

Dodelijke opmerking dit: "Well there it is. I gotta vote for Hillary now, because apparently, electing her President is the only way to find out what she believes!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')