Inderdaad...emotioneel moment.quote:
Gewoon via de website van CBS. Heb wel een plugin die mijn regio naar US zet.quote:Op zondag 13 september 2015 16:37 schreef µ het volgende:
Ik krijg de nieuwe niet binnen van usenet.. Hoe kijken jullie?
Torrents.quote:Op zondag 13 september 2015 16:37 schreef µ het volgende:
Ik krijg de nieuwe niet binnen van usenet.. Hoe kijken jullie?
Wie is die zure oude man in het midden?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:11 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik was groot fan van zowel The Colbert Report als David Letterman. Dat ze beide kort achter elkaar stopte vond ik balen, maar aan de andere kant ook wel een goed iets. Van af het moment dat bekend werd dat uitgerekend Colbert de Late Night van Letterman ging overnemen, heb met ongeduld zitten wachten. Een van de sterkste punten van The Colbert Report vond ik juist altijd het typetje wat Colbert speelde, dus die van narcistische republikein. Het sprak voor zich dat Colbert hier niet mee door kon gaan, en was ook erg benieuwd hoe hij het zou gaan doen, en waarin de show zou gaan verschillen met de oude opzet.
Zelf had ik veel meer Late Night stijl zoals Letterman verwacht, maar het voelt vooralsnog meer als The Colbert Report XXL aan, met Colbert in een wat meer neutrale rol. Even wennen, maar vind het tot nu toe ook weer erg leuk. Wel erg amerikaans (ja, wat verwacht je dan), ik hoop dat het nog iets ''scherper'' en ''uitdagender'' word. Verrassend vond ik gisteren het interview met Joe Biden, wat erg diep en persoonlijk werd. Het was ook heel erg slim om bij de eerste uitzending Jeb Bush uit te nodigen, om gelijk duidelijk te maken dat dit niet een alleen pro democraten show is.
De eerste afleveringen voelden wel erg strak geregisseerd met weinig tot geen ruimte voor improvisatie en spontaniteit. (Al is dat ook wel begrijpelijk, en Colbert zal zn nieuwe vorm wel vinden) Nu is het wel zo dat er bij dat soort amerikaanse shows daar ook nooit echt ruimte voor is, maar het is de truuk om dat op zon manier te veinzen dat het zo lijkt dat dat juist wel kan (Conan vind ik daar erg goed in bijvoorbeeld, en Letterman projecteerde ook een bepaalde ''i-dont-care'' losheid.)
Btw, shot van het publiek de 2e show; [ afbeelding ][/URL][/img]
Jon Stewart en Stephen zijn ook beste buddies dus dit maakt een hoop goed. De meest recente afleveringen van The Late Show met Stephen Colbert zijn wel vermakelijkquote:Op zaterdag 12 september 2015 09:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Hebben meer mensen hier de eerste afleveringen van The Late Show with Stephen Colbert gekeken? Het is wat mij betreft nu al een succes - even de gebruikelijke kinderziektes daargelaten - en is echt een hele belangrijke toevoeging door substantiële zaken toe te laten binnen het Late Show-format. Hij onderscheidt zich meteen door politici en CEO's uit te nodigen, iets wat amper gebeurt bij zijn concurrenten: daar is het toch vooral 'lang leve de lol' en veelal gasten uit de entertainmentwereld. Oprecht blij dat Colbert weer terug is; hij en John Oliver hebben zo'n belangrijke rol in het Amerikaanse publieke debat op dit moment. Maakt het gemis van Jon Stewart ook weer wat minder. Hij heeft ook godzijdank de politieke satire van The Colbert Report erin gehouden, zoals dit soort stukjes:
Tam en uiteindelijk teleurstellend?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:16 schreef hel_en_omstreken het volgende:
Zijn interview met Trump was als goeie sex
Hij is in deze show gewoon zichzelf, he? Geen personage meer.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:44 schreef darktower het volgende:
Het lijkt er helaas heel erg op dat Colbert in deze nieuwe rol of niet te kritisch mág zijn, of niet wíl zijn. In beide gevallen denk ik: man man man...
Niet mee eens. Colbert is nog steeds scherp en zeker in de uitzending met Trump hield hij zich niet in qua grappen ("ik heb 9 jaar lang een conservatieve karikatuur gespeeld, zoals u al veel langer doet"), maar zoals hij ook tegen z'n publiek zei in de uitzending met Cruz:'geen geboe, want deze man is mijn gast'.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:44 schreef darktower het volgende:
Ik vond het interview met Trump totaal blegh. Colbert stelde geen enkele moeilijke vraag, hij gooide alleen maar soft balls, Colbert-unworthy. De dag ervoor was het ook al hetzelfde met Ted Cruz. Die kraamde allerlei onzin uit over het homohuwelijk, waar de Colbert uit The Colbert Report korte metten mee had gemaakt, maar de enige reactie van Colbert nu kwam neer op: 'ok, dank je wel voor je bijdrage. Volgende onderwerp.'
Het lijkt er helaas heel erg op dat Colbert in deze nieuwe rol of niet te kritisch mág zijn, of niet wíl zijn. In beide gevallen denk ik: man man man...
Alles wat interessant was aan Colbert verdwijnt op deze manier als sneeuw voor de zon.
Precies. Hij is gestopt met de Report, dus verwacht niet dat hij dat stiekem alsnog voortzet.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:06 schreef Mike het volgende:
Het is geen journalistiek programma, dus ook zeker niet de bedoeling om je gasten hard aan te pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |