abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 10 mei 2002 @ 05:54:40 #1
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_4134121
Ik word volgende maand 29 jaar en heb op het ogenblik een ontzettend verlangen om weer 8 of 9 jaar te zijn... Mijn 8 of 9 jaar, die waren best pijnlijk (ouders gescheiden, kindertehuis) Weten wat je nu weet en het anders gaan doen... Maar toch waren het mooie tijden! Ik ben best wel een gevoelsmens en muziek speelt hier een grote rol in. Ik heb de hele nacht muziek geluisterd uit de jaren '70 en '80. Sommige nummes brengen je zo terug naar die tijd dat je er bijna naar terug kan verlangen... Hebben jullie dat ook wel eens? Naar welke tijd dan? Ik wil dus wel weer 8, 9 jaar zijn...
pi_4134203

Sorry.

Sterkte moppie

#geen
pi_4134218
Verschilt erg. Soms naar 8-9 jaar geleden, ook wel naar 2-3 jaar geleden. Maar idd, dan vooral muziek uit die tijd aanzetten, roept herinnering op of geeft gewoon goed gevoel.
Terugwillen naar die tijd komt vooral omdat het toen was zoals je wilde dat het nog was denk ik...
If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
pi_4134220
Ik ben iets jonger dan jou (23), maar ik verlang soms ook best terug naar mijn jeugd. Geen zorgen meer aan je kop en doen wat je wilt

Soms mis ik bijvoorbeeld school (ja dat kan) en zou ik graag weer eens in een klas zitten of voor de lol weer eens spijbelen....op werk kan dat "niet".

pi_4134267
Je zou 't wel willen omdat je dan misschien een aantal dingen anders zou gaan doen. Dat heeft iedereen wel eens, denk ik. Een lekker onbezorgds leventje enzo.

Maar echt weer 8 zijn? Neuh. Het heeft me 25 jaar gekost om 25 te zijn en ik wil niet nog een keer zo lang wachten
'volwassen' zijn vind ik echt een stuk leuker dan kind. Je eigen keuzes maken, leren van je fouten, uitgaan, eigen kamer / huis, werk, vrienden, vakantie... allemaal dingen die je weer zal moeten missen als je 8 bent.

pi_4134631
leeftijd 19/20 (nu dus ) Zijn mooie tijden Rijbewijs, uitgaan. het goede leven
pi_4135054
Ik ben nu 18, jong nog, maar toch heb ik echt soms ook het gevoel dat ik terug wou naar de tijd die ik had toen ik 14 was ofzo, toen heb ik gewoon zo'n ontzettend leuke tijd gehad, dat mis ik wel nog eens
  vrijdag 10 mei 2002 @ 11:16:59 #8
19105 Noayla_
Love me tender
pi_4135220
Ja, ik ook. Ik maak bijna dagelijks wel even een sentimental journey...

Als ik terug zou kunnen gaan zou het naar m'n lagere schooltijd zijn.

Op zaterdag met m'n ouders mee boodschappen doen, het geluid van grasmaaiers, de auto van mijn vader wassen voor een piek (ja, daar deed je het toen nog voor ), buiten spelen met de kinderen uit de buurt, chagrijnig zijn als we spruitjes of witlof aten.

Of mijn moeder die in de schoolvakantie vanaf haar werk belde om te zeggen dat ons lievelingsliedje op de radio was waarna we die samen over de telefoon gingen luisteren.

Ik heb het heel erg fijn gehad thuis, heb het waarschijnlijk in de loop der jaren ook een beetje geidealiseerd, en luister derhalve veel jaren 70/80 muziek.

Muziek uit deze jaren is dan ook de muziek die de meeste emoties bij me oproept.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  vrijdag 10 mei 2002 @ 11:30:59 #9
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4135361
Ik zou het ook graag willen, een jaar of 4/5 zijn, en gewoon alles lekker simpel houden. Lekker spelen, vrolijk zijn en helemaal niet veel aan vervelende dingen denken. Geen idee van mensen die je wel of niet mogen, of dat je jezelf wel of niet mag.
Gewoon, lekker simpel.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4135776
Ik dacht dat ik de enige wa die dat had. Niet dus ±'.
Het lijkt me fijn om weer een jaartje of 6 of 7 te zijn, gewoon lekker onschuldig en nergens van bewust. Je kan gewoon doen wat je wilt en hoef je nergens druk om te maken.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 10 mei 2002 @ 12:26:48 #11
19706 BitchyLady
nu ook in fotoboek!!
pi_4136109
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 11:16 schreef Noayla_ het volgende:

Of mijn moeder die in de schoolvakantie vanaf haar werk belde om te zeggen dat ons lievelingsliedje op de radio was waarna we die samen over de telefoon gingen luisteren.

aah das echt liev!
ik vind dit...18 jaar... echt een top leeftijd...je kan idd zelf je eigen leven bepalen..vroeger werd dat voor je bepaald...en vroeger had je het ook niet makkelijk hoor, toen ik 10 ofzow was zei ik telkens tegen mezelf 'als ik later groot ben moet ik niet denken dat die zo'n fantastische leeftijd is van wat de meeste ouderen denken, nu heb ik ook al veel problemen' en dat vond ik dus gigantische problemen...en nu ben ik ouder en heb er nix van geleerd...denk alleen maar dat ik het toen tog makkelijk had!
tuurlijk mis ik mijn 'jeugd' het met het hele gezin op vakantie gaan..ouders nog bij elkaar...geen gezeik met vriendjes ect. wat ik nu ook moeilijk vind is dat je telkens ouder wordt, terwijl je dit zo'n top leeftijd vind. Maarja...elke leeftijd heeft wel iets mooois ja tog?
Never trust second thoughts. Next thing you know there'll be a third and a fourth...you'll be thinking forever.
pi_4136130
Ik wil weer 16 zijn
  vrijdag 10 mei 2002 @ 12:31:56 #13
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_4136165
terug naar de tijd dat er nog geen politici werden afgeknald in NL, of eigenlijk uberhaupt mensen met enige regelmaat werden afgeknald hier, ja ik wil. Ik had een perfecte jeugd (0-13 zoiets, daarna kwam er lange tijd de klad in )
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 10 mei 2002 @ 12:34:37 #14
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4136202
Neu. Eigenlijk niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 10 mei 2002 @ 13:54:56 #15
7469 voh
Now without pants!
pi_4137166
Ik wil een jaar terug. Precies een jaar. En dan het afgelopen jaar overdoen. De fouten die ik heb gemaakt niet meer maken. Niet de liefde van mijn leven wegjagen
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_4137282
ik ben nu bijna 21, maar zou best wel terug willen naar toen ik 16 was. gewoon een vrij relaxt jaar zonder al te veel gezeur... da's nu wel ff anders...
O+ 11-06-2009 O+
  vrijdag 10 mei 2002 @ 14:13:44 #17
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_4137336
ik ben nu 17, heb af en toe dat ik nog wel eens terug wil naar de tijd dat ik 10 was. lekker om drie uur uit school. hele middágen met de lego spelen. maar dat verlangen is niet vaak. nu heb ik het ook best zo.
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
  vrijdag 10 mei 2002 @ 15:16:08 #18
7469 voh
Now without pants!
pi_4138050
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 14:13 schreef wouswous het volgende:
hele middágen met de lego spelen. maar dat verlangen is niet vaak. nu heb ik het ook best zo.
Wat, dat je hele middágen met lego speelt?
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
  vrijdag 10 mei 2002 @ 17:42:11 #19
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_4139949
Terugverlangen naar je jeugd doe ik ook vaak.
Dan had ik enige dingetjes heeeeel anders aangepakt. Op mijn 14e al hard gaan werken aan een vriendenkring in plaats van hele dagen achter de computer zitten bijvoorbeeld.

Voel me best wel eens eenzaam nu, te weinig echte vrienden, nog vrijgezel en in me uppie wonend in een gat.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_4142638
Ik zou ook wel weer 13 willen zijn (1e klas middelbareschool) en alles overnieuw doen maar dan met het verstand dat ik nu heb. Ik ben een groot gedeelte van mijn puberteit nogal onzeker geweest (zonder dit te uitten uiteraard, want dat "mag" niet, je moest stoer zijn).
Ik heb (vind ik) niet echt kunnen genieten van het dingen ontdekken wat bij die leeftijd hoort (seksualiteit etc. etc.)

Die periode zou ik nog wel eens over willen doen.

pi_4143942
Ik ben nu 27 jaar en zou graag terug willen naar de tijd dat ik op de middelbare school zat. Ten eerste om een leuke schooltijd over te doen en ten tweede om mijn leven een andere wending te geven. Heb veel fouten gemaakt waar ik spijt van heb..... If I could turn back time.....laat die fee maar komen!!!
pi_4144083
Terug naar je jeugd....mmmmmmm.....aan de ene kant denk ik van "Nee dank je ik ben blij dat ik die klote periode heb afgesloten" en aan de andere kant "Dingen anders doen, op de hoop dat het dan beter zal zijn".
Ben eigenlijk wel blij met de persoon die ik ben geworden (op een paar kleine dingen na), dus ik hoef niet zo nodig.

Als ik terug zou kunnen dan zou ik eerst een hitlist maken van mensen die ik allemaal, zodra ik ze tegen kom, flink op de bek moet timmeren.

pi_4145800
ik heb dit ongeveer 1.5 jaar gehad dat ik weer 10 jaar wou zijn...dat kerst nog 'magisch'is...onbezord leven...wachten op Sinterklaas(niet op me 10e hoor )Ik zou ook een anntal dingen veranderen zoals op de middelbare school minder verlegen zijn...net zoals Gestord het zei.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_4145814
Ik zou graag weer een jaartje of 11 willen zijn....
vanaf die leeftijd zijn de problemen begonnen, en dat zou ik graag anders willen zien
  zaterdag 11 mei 2002 @ 02:23:32 #25
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4145856
Ik zou weer mijn jeugd willen herbeleven vanaf mijn 8ste tot 11e jaar. Dat waren fantastische tijden toen ik net in Veenendaal kwam wonen. Moest wel m'n achterstand op de basisschool inhalen (kwam van Hoogeveen waar ze blijkbaar achterliepen, hoe verder naar het westen, hoe verder men is met het basislesprogramma lijkt het..), maar eenmaal klaar met huiswerk kon ik lekker buiten spelen, want het hele nieuwbouw-wijk en winkelcentrum was mijn speelterrein. Lekker crossen in m'n crossfietsje en in het weekend vroeg op voor Sky Channel's DJ Cat en Fun Factory.

Dát waren nog eens tijden...

The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')