Soms mis ik bijvoorbeeld school (ja dat kan) en zou ik graag weer eens in een klas zitten of voor de lol weer eens spijbelen....op werk kan dat "niet".
Maar echt weer 8 zijn? Neuh. Het heeft me 25 jaar gekost om 25 te zijn en ik wil niet nog een keer zo lang wachten
'volwassen' zijn vind ik echt een stuk leuker dan kind. Je eigen keuzes maken, leren van je fouten, uitgaan, eigen kamer / huis, werk, vrienden, vakantie... allemaal dingen die je weer zal moeten missen als je 8 bent.
Als ik terug zou kunnen gaan zou het naar m'n lagere schooltijd zijn.
Op zaterdag met m'n ouders mee boodschappen doen, het geluid van grasmaaiers, de auto van mijn vader wassen voor een piek (ja, daar deed je het toen nog voor ), buiten spelen met de kinderen uit de buurt, chagrijnig zijn als we spruitjes of witlof aten.
Of mijn moeder die in de schoolvakantie vanaf haar werk belde om te zeggen dat ons lievelingsliedje op de radio was waarna we die samen over de telefoon gingen luisteren.
Ik heb het heel erg fijn gehad thuis, heb het waarschijnlijk in de loop der jaren ook een beetje geidealiseerd, en luister derhalve veel jaren 70/80 muziek.
Muziek uit deze jaren is dan ook de muziek die de meeste emoties bij me oproept.
quote:aah das echt liev!
Op vrijdag 10 mei 2002 11:16 schreef Noayla_ het volgende:Of mijn moeder die in de schoolvakantie vanaf haar werk belde om te zeggen dat ons lievelingsliedje op de radio was waarna we die samen over de telefoon gingen luisteren.
quote:Wat, dat je hele middágen met lego speelt?
Op vrijdag 10 mei 2002 14:13 schreef wouswous het volgende:
hele middágen met de lego spelen. maar dat verlangen is niet vaak. nu heb ik het ook best zo.
Voel me best wel eens eenzaam nu, te weinig echte vrienden, nog vrijgezel en in me uppie wonend in een gat.
Die periode zou ik nog wel eens over willen doen.
Als ik terug zou kunnen dan zou ik eerst een hitlist maken van mensen die ik allemaal, zodra ik ze tegen kom, flink op de bek moet timmeren.
Dát waren nog eens tijden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |