Deed mij denken aan een wedstrijdje ver-piesenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
Waarom schreef ik ver-pesten?
De mijnese schold me alleen verrot voor kuthoer, kankerhoer, teringhoer, smerige hoer, vuile hoer en bonkte op mijn muren en deuren. Mijn buurmeisje noemde hij moslimhoer, varkenskut, hoofddoekhoer etc.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Je buurman zal maar een psychiatrisch patient zijn, die vervuilt, hulp weigert en zwaar paranoia is. Echt, dan ga je zelfs bidden denk ik, dat ze hem ALSEBLIEFT willen halen. Maar ja, dat mag gekke psychotische buurman gewoon weigeren.Tenzij hij een gevaar vormt voor zichzelf en/of voor anderen. Dan niet. Maar ja, wanneer is dat punt hè? als ie je hele rijtje al heeft opgeblazen met zijn koken-zonder-het-gas-aan-te-steken?
![]()
Dit is een grapje?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
De mijnese schold me alleen verrot voor kuthoer, kankerhoer, teringhoer, smerige hoer, vuile hoer en bonkte op mijn muren en deuren. Mijn buurmeisje noemde hij moslimhoer, varkenskut, hoofddoekhoer etc.
Op een gegeven moment denk je toch,' Nou nou nou, moet dit nu zo?'
Hij had het niet zo op vrouwen.Soms vond ik een briefje in mijn brievenbus en daar stond op:
Vieze vuile HOER!
Verrassing!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:57 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdamme, wat een gruwelijk lekker Mineola heb ik net op
Nee, true story maar je wordt daar wel zat van hoor, van dat volk.quote:
Tis wel een heel eerbaar beroep natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
De mijnese schold me alleen verrot voor kuthoer, kankerhoer, teringhoer, smerige hoer, vuile hoer en bonkte op mijn muren en deuren. Mijn buurmeisje noemde hij moslimhoer, varkenskut, hoofddoekhoer etc.
Hij had het niet zo op vrouwen.Soms vond ik een briefje in mijn brievenbus en daar stond op:
Vieze vuile HOER!
Verrassing!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Vieze vuile HOER!
Verrassing!
Ja dat is inderdaad erg, dat jij dan verhuisd bent i.p.v. die eikel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, true story maar je wordt daar wel zat van hoor, van dat volk.
En toen ben ik maar verhuisd en wat klopt er dan niet in dat plaatje?
Jasses, triest zeg...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
De enige buurman van wie ik briefjes in de brievenbus kreeg ("Ik zou graag een keer met je uit willen. Ik vind je aantrekkelijk en denk dat ik je erg veel te bieden heb.") hing zich in het trappegat op. Wel zijn eigen trappegat. Zou fraai zijn, anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |