aug 1991quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:18 schreef Adolecens het volgende:
Misschien handig om te melden hoe oud je zelf bent, altijd goed voor de discussie
Newsflash: het is altijd zo dat je een negatiever beeld hebt over de generatie(s) die je achterna komen. Net zo hadden oudere mensen dat bij jouw generatie. Tot nu toe is de samenleving nog bij geeneen generatie compleet verwoest, dus het zal nu ook wel meevallenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:51 schreef spermanent het volgende:
Het is wel waar ja en ik ben ook niet positief over de huidige jeugd.
Kijk maar naar al die hyves, waar het grootste gedeelte van de jonge meiden op staat als een diva met getuite lippen, zo sexy mogelijk. En bij de meeste jongens gaat het om stoerheid.
Iedereen heeft tegenwoordig zo'n hoge pet op van zichzelf, ze denken allemaal sexy en stoer te zijn. Deze generatie bestaat voor een groot deel uit sletten en macho's. Je hoeft tegenwoordig niet meer creatief te zijn in het leven om aan een partner te komen, maar gewoon lekker stoer doen of met je kontje draaien in de disco.
Ik vraag me af wat er van die generatie terecht gaat komen later, als dat aspect van hun leven ineens grondig gaat veranderen. Wat blijft er dan nog over voor die JeSsIcA's en GanGstaH17 ?
ik ben ook jong en ik erger me groen en geel aan mijn eigen generatie.. af en toe.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:34 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Newsflash: het is altijd zo dat je een negatiever beeld hebt over de generatie(s) die je achterna komen. Net zo hadden oudere mensen dat bij jouw generatie. Tot nu toe is de samenleving nog bij geeneen generatie compleet verwoest, dus het zal nu ook wel meevallen
Hoezo voorordelen / discriminatiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:51 schreef spermanent het volgende:
Het is wel waar ja en ik ben ook niet positief over de huidige jeugd.
Kijk maar naar al die hyves, waar het grootste gedeelte van de jonge meiden op staat als een diva met getuite lippen, zo sexy mogelijk. En bij de meeste jongens gaat het om stoerheid.
Iedereen heeft tegenwoordig zo'n hoge pet op van zichzelf, ze denken allemaal sexy en stoer te zijn. Deze generatie bestaat voor een groot deel uit sletten en macho's. Je hoeft tegenwoordig niet meer creatief te zijn in het leven om aan een partner te komen, maar gewoon lekker stoer doen of met je kontje draaien in de disco.
Ik vraag me af wat er van die generatie terecht gaat komen later, als dat aspect van hun leven ineens grondig gaat veranderen. Wat blijft er dan nog over voor die JeSsIcA's en GanGstaH17 ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |