Voor die omstandigheden is de apres ski toch uitgevonden?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zie je weinig diepte en heb je weinig besef van je eigen snelheid, echt een ramp is dat
Da's toch een grote ski?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor die omstandigheden is de apres ski toch uitgevonden?
Heb je wel wat zout en azijn?quote:
Dan gaat het helemaal goedkomen.quote:
Hoe ze ook eindigen gaat... knap werk!quote:
Hagelslag? Stukje/plakje kaas?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook zin in chipsmaar niks lekkers in huis.... ja chocola maar die is al op
Maar priesters die aan jongentjes hebben gezeten mogen gewoon in het ambt blijven. Weet je meteen waar je staat in de kerk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik mag ook niet meer ter communie in de kerk... ik ben gescheiden geweest... belachelijk!!
Ja, precies. Niet dat ik zo'n kerkganger ben, maar als ik er ben ivm begrafenis ofzo ga ik wel ter communie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar priesters die aan jongentjes hebben gezeten mogen gewoon in het ambt blijven. Weet je meteen waar je staat in de kerk.
Ik vind het één hypocriete omgeving. Niks voor mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies. Niet dat ik zo'n kerkganger ben, maar als ik er ben ivm begrafenis ofzo ga ik wel ter communie.
Heb je Weespermoppen?quote:Lieve koekjes??
Tja... prima toch. We hebben in november een begrafenis gehad van een collega, dan ontkom je er niet aan om te gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het één hypocriete omgeving. Niks voor mij.
[..]
quote:Heb je Weespermoppen?
Da's andere koek.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... prima toch. We hebben in november een begrafenis gehad van een collega, dan ontkom je er niet aan om te gaan.
quote:Renate Groenewold had het over lieve koekjes bakken ipv zoete koekjes bakken. En nee geen koeken hier.
Anders kom ik er ook niet meer hoor... heel sporadisch met kerst als mn moeder wil.quote:
Nee, nou ja wil ik wel... maar ik heb vanmorgen ook al taart getrakteerd.quote:Ik dacht dat jij ons koekjes wilde geven.
Nog iets meer dan 1,5 uur dan trakteer ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, nou ja wil ik wel... maar ik heb vanmorgen ook al taart getrakteerd.
Dan ben jij jarig hè?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 1,5 uur dan trakteer ik.
quote:
Lijkt me lekker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb alleen deze nog in huis:
[ afbeelding ]
* Ofyles2 dol is op TUC Cheddar Cheesequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 1,5 uur dan trakteer ik.
quote:
Zijn ze ook... alleen als je met 1 begint, kun je bijna niet ophouden met eten...quote:
Perfekt gemaakte koekjes dus. Complimenten voor Lu.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze ook... alleen als je met 1 begint, kun je bijna niet ophouden met eten...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
Hup Holland Hup!!
Nee, is het ook niet... het was ook een spannende race.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
Maar tegen de Duitses geen schande denk ik.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:40 schreef peaceman het volgende:
Van mij mag Nicolien de vlag gaan dragen. Formidabele prestatie!
ZOu je dit jaar weer kunnen stemmen eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:40 schreef peaceman het volgende:
Van mij mag Nicolien de vlag gaan dragen. Formidabele prestatie!
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZOu je dit jaar weer kunnen stemmen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |