quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand zin in een stukkie taart?
[ afbeelding ]
En daarbij is naar keuze thee, koffie of bier. Met of zonder toegevoegde alcohol ^^
We zijn niet anders meer gewend van jequote:
erg he? Ik ben gewoon verzuurd, het is tragischquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zijn niet anders meer gewend van je
en als je thuiskomt krijg je een ontzuringskuurquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
erg he? Ik ben gewoon verzuurd, het is tragisch
Dutje gedaan?quote:
We moeten iets basisch sturen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en als je thuiskomt krijg je een ontzuringskuur
I wish, ben gewoon moequote:
Ik vraag me nu af wat de naam van die zeurdoos uit 90210 ook alweer was?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
erg he? Ik ben gewoon verzuurd, het is tragisch
Er zaten er een aantal in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af wat de naam van die zeurdoos uit 90210 ook alweer was?
Dan is het misschien tijd voor een dutje op de bank.quote:
Alleen maar zeurdozen dus.quote:
Die lijsttrekker zal waarschijnlijk ook surrealistische standpunten hebben...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Er doet hier bij de gemeenteraadsverkiezing ook een partij voor onafhankelijkheid en gerechtigheid mee maar die hebben alleen 1 lijsttrekker en verder niemand
Wat heb jij een goed humeur!?quote:
heb niet eens standpunten kunnen vindenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die lijsttrekker zal waarschijnlijk ook surrealistische standpunten hebben...
Bovendien rijst mij de volgende vraag: als die Onafhankelijkheidspartij meer dan 1 zetel behaalt, welke mannen/vrouwen zal hij dan oproepen om in de gemeenteraad te komen?
Klopt.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb in de trein een visitekaartje gescoord.
Ik hoefde er niet zo heel veel voor te doen: ik las slechts een computertijdschrift.
Details, graag. Pics ofzo, ook goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb in de trein een visitekaartje gescoord.
Ik hoefde er niet zo heel veel voor te doen: ik las slechts een computertijdschrift.
Details:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Details, graag. Pics ofzo, ook goed
Oeps........... Geen goede herinneringen aan hem/haar?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er is iemand van mijn middelbare school hier op Knox. Slechte, slechte timing
School algemeen. Zit juist laatst te dealen met al mijn slechte herinneringen aan die zeven jaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps........... Geen goede herinneringen aan hem/haar?
Dan versterkt de aanwezigheid van een "getuige" die gedachten wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
School algemeen. Zit juist laatst te dealen met al mijn slechte herinneringen aan die zeven jaar
jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan versterkt de aanwezigheid van een "getuige" die gedachten wel.
ja of niet dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef TradeMarkie het volgende:
De middelbare school...5 mooie jaren
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef TradeMarkie het volgende:
De middelbare school...58 mooie jaren
De middelbare school...4 mooie jaren
Eens, is een beroerde datum. Helaas... ik had stille hoop dat ze op Pinkpop zouden komen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Waarom gaat 'Rage Against The Machine' nu weer op een woensdag in Arnhem optreden?
Had ze graag nog eens gezien, maar daar heb ik dus geen trek in...
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Joh leuk jongens, dat jullie nou allemaal gaan vertellen hoe leuk jullie het wèl hadden
Ja, we kunnen ook helemaal niks zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Joh leuk jongens, dat jullie nou allemaal gaan vertellen hoe leuk jullie het wèl hadden
het is internet. alles magquote:
Had RATM gezegd: 'Fuck you, I won't do what you tell me!' of iets in die trant?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens, is een beroerde datum. Helaas... ik had stille hoop dat ze op Pinkpop zouden komen.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is internet. alles mag
Nou, kon beter eigenlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |