ze worden vanavond al uitgedeeld op frisofeest in eindhovenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan maar zelf een zak hosties kopen in de kathoshop...
Wat!! Doe!! Je!! Dan!1 Hier??!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze worden vanavond al uitgedeeld op frisofeest in eindhoven
Ik kon een kleine juich niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mooi man.
Gil je dat ook als je het ziet gebeuren?
Neu, alleen dat het nogal balen was en hij wist me te vertellen dat Sven Kempkens als coach aanhield.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Sprak ie een beetje positief over 'm, of was het de arrogante Nederlandse schaatser?
Ik denk dat als je deze keuze maakt, je er ook vol voor moet kunnen gaan. Dus weer vol vertrouwen op je coach...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:24 schreef oinaru_isan het volgende:
Dat is toch raar, want voortaan zal-ie bij iedere suggestie of aanwijzing van zijn coach nadenken "is dat nou wel verstandig", wat volgens mij alleen maar afleidt en extra tijd kost.
Ik heb gehoord dat het ook is omdat ze al 6 jaar samenwerken, en dat ze echt ook samen enorm veel gewonnen hebben en bereikt hebben. Dat gooi je niet zomaar weg.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:23 schreef wonderer het volgende:
Verbaasde me nogal, maar goed. Zeiden ze nog iets over redenatie of zo?
Dit verhaal heeft dezelfde strekking;quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:23 schreef wonderer het volgende:
Verbaasde me nogal, maar goed. Zeiden ze nog iets over redenatie of zo?
Nja dat dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het ook is omdat ze al 6 jaar samenwerken, en dat ze echt ook samen enorm veel gewonnen hebben en bereikt hebben. Dat gooi je niet zomaar weg.
Die blunder van de coach lijkt mij anders een hele goede reden om die zes jaar wel weg te gooien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het ook is omdat ze al 6 jaar samenwerken, en dat ze echt ook samen enorm veel gewonnen hebben en bereikt hebben. Dat gooi je niet zomaar weg.
Nou, Sven nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Die blunder van de coach lijkt mij anders een hele goede reden om die zes jaar wel weg te gooien.
Jaja, je bent een werkelijke Apollo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:42 schreef oinaru_isan het volgende:
Daar word ik voor betaald, orakelen over dingen waar ik geen verstand van heb.
Ik geloof daar niet in, zo'n blunder schaadt het (onderbewust) vertrouwen zodanig, daar kun je je niet overheen zetten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:42 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het ook wel knap, dat ie dat kan. Wel professioneel/
Pytia, bedoel je. Maar dan een mannelijke variant.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaja, je bent een werkelijke Apollo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |