Dus nu moet je wel trouwen en kinderen krijgenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee sorry.Ik was maagd tot ik Mark leerde kennen.
Die man hosselt hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Renesite krijgt sowieso geen seks. :")
Oké, dan is het goed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb heul wel inzicht in die dingen.
en waarom heb je dan het record nog niet verbroken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben half mens half haai, ik laat telkens één hersenhelft slapen zodat ik 24/7 wakker kan zijn. vandaar dat bij mij beide hersenhelften volledig functioneren itt de meeste mensen.
Als er dus een rel is activeer ik beide en kom ik met harde disses
Op nijnja?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben al 2 keer hartstikke gek geweest op FOK!kers. Dat wil dus zeggen dat mijn hart op dit forum ligt.
Volgens z'n oma zijn we al getrouwd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus nu moet je wel trouwen en kinderen krijgen
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Was gisteren trouwens bij Owl City
En in hoeverre was jouw vlees koosjer tot suzanne?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad, als de username MarkM was geweest, was het een ander verhaal.
Welk record?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waarom heb je dan het record nog niet verbroken?
Dat kanquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben al 2 keer hartstikke gek geweest op FOK!kers. Dat wil dus zeggen dat mijn hart op dit forum ligt.
Dat dan weer niet.quote:
Zo koosjer als de kebabtent van Ali.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
En in hoeverre was jouw vlees koosjer tot suzanne?
Want eigenlijk ga ik ook niet uit vanavond, maar blijf ik F5en achter mijn laptopje.quote:
Why?quote:
en lekker bijtijds gaan slapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Want eigenlijk ga ik ook niet uit vanavond, maar blijf ik F5en achter mijn laptopje.
zo te zien lukt dat dus lang niet altijdquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik probeer enkel kwalitait te posten
swarma in een ver verleden, en nu Renéquote:
Ik wil wel met je neuqen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |