Juicy!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies, alleen thuiszitten verveelt ookIk ben ook vaak in de avond weg
Bioscoop op 3 minuten afstand, daar ben ik vaak te vinden. En natuurliijk de Melkweg
En met huisgenoten moet je het ook maar treffen, maar dat is dus gelukkig goed gekomen
Niks hoor, maar je hebt toch geen vriendinnetje?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat heb ik je deze keer aangedaanHJ
Jij wel?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niks hoor, maar je hebt toch geen vriendinnetje?En jij lijkt me nou niet echt een man voor one night stands.
Nee, het was een "quote:
Wanneer slaap je?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef TwyLight het volgende:
Grapje joh, ik ben nog maagd. ik zit 24/7 op fok hoe wou ik in godsnaam een meisje regelen?
Melkweg hoef ik niet te betalenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Jij zit nog idealer ja, maar ik heb Doornroosje in de buurt. Snap alleen niet hoe je dat allemaal kunt betalen!
Ff kieken welk concert heurquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juicy!Ik ben 13 maart in de Melkweg, kom je ook?
via fokquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef TwyLight het volgende:
Grapje joh, ik ben nog maagd. ik zit 24/7 op fok hoe wou ik in godsnaam een meisje regelen?
En René, nee, deze opmerking hoeft helemaal niet negatief bedoeld te zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niks hoor, maar je hebt toch geen vriendinnetje?En jij lijkt me nou niet echt een man voor one night stands.
Nee, een vrouw die een onenight open huis heeft...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Of ik een man ben voor one night stands?
Not fair.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Melkweg hoef ik niet te betalen![]()
Weet ik, ik heb heul wel inzicht in die dingen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:10 schreef livalo het volgende:
[..]
En René, nee, deze opmerking hoeft helemaal niet negatief bedoeld te zijn.
Nee sorry.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, een vrouw die een onenight open huis heeft...
Ik ben half mens half haai, ik laat telkens één hersenhelft slapen zodat ik 24/7 wakker kan zijn. vandaar dat bij mij beide hersenhelften volledig functioneren itt de meeste mensen.quote:
Was gisteren trouwens bij Owl Cityquote:
Ik ben al 2 keer hartstikke gek geweest op FOK!kers. Dat wil dus zeggen dat mijn hart op dit forum ligt.quote:
Inderdaad, als de username MarkM was geweest, was het een ander verhaal.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:10 schreef livalo het volgende:
[..]
En René, nee, deze opmerking hoeft helemaal niet negatief bedoeld te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |