Behalve Renesite dan, en S-Fquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Niet vergeten dat je gegarandeerd veel sex krijgt met een hoge postcount
Klein maar fijn. Kan ik ook niet zoveel troep makenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef Juicyhil het volgende:
Ziet er tof uit hoor Lieke!Bij mij is het echt een troep, moet eens gaan opruimen
Anders maar niet hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja poep. De man neemt toch het initiatief?
iets met bijna klaar met school en dan werkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:05 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat doe ik je niet aan. Want dan moet je uiteindelijk echt in een bushokje gaan slapen omdat je het niet meer kan betalen.
Tong80..quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat doe ik fout?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Precies, alleen thuiszitten verveelt ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben nog geen enkele avond thuis geweest, zorg dat ik wel wat te doen heb, dus bevalt super. Ook gewoon alles in de buurt enzo, dus dat is ideaal. En ik heb wel toffe huisgenoten, en ik heb een tweepersoonsbed, us beter kan het niet
!
Je pimpt er niet genoeg mee.quote:
wat wat ! ik neuk mij suf manquote:
Neuken en geneukt worden is wat anders bij mannenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat wat ! ik neuk mij suf man
Jij zit nog idealer ja, maar ik heb Doornroosje in de buurtquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies, alleen thuiszitten verveelt ookIk ben ook vaak in de avond weg
Bioscoop op 3 minuten afstand, daar ben ik vaak te vinden. En natuurliijk de Melkweg
En met huisgenoten moet je het ook maar treffen, maar dat is dus gelukkig goed gekomen
Que?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Denk dat een kappersbezoek al een hoop scheelt
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Renesite krijgt sowieso geen seks. :")
Furtell.quote:
Wat heb ik je deze keer aangedaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Renesite krijgt sowieso geen seks. :")
hihi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |