Mwa, echt genieten kan (ook) pas na je studententijd denk ik. Mensen die bijv. een zware (technische) studie doen zijn vaak voor en na school nog bezig te werken, als je kunt gaan werken ben je (normaal gesproken) na 5 of 6 uur klaar en ben je in de avond nog vrij om te doen en laten wat je wilt. Daarnaast heb je ook gewoon een goede salaris wat je in je vrije dagen lekker kunt uitgevenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:11 schreef Bombshell het volgende:
Geniet van je studententijd, als je moet gaan werken wordt het pas zwaar..
Maar ook dat klinkt uitzichtloos: werken om te consumeren.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Mwa, echt genieten kan (ook) pas na je studententijd denk ik. Mensen die bijv. een zware (technische) studie doen zijn vaak voor en na school nog bezig te werken, als je kunt gaan werken ben je (normaal gesproken) na 5 of 6 uur klaar en ben je in de avond nog vrij om te doen en laten wat je wilt. Daarnaast heb je ook gewoon een goede salaris wat je in je vrije dagen lekker kunt uitgeven
Een advertentie is snel gezet, en er zijn genoeg online muzikantenbanken.quote:Het lijkt me wel leuk om in een bandje te spelen, maar dat regel je ook niet even. Daarbij kan ik geen enkel instrument echt goed, op toetsen instrumenten na, maar dat neem je weer niet even mee naar één of andere oefenruimte.
Toen ik stage liep, 5 dagen per week, 10 uur per dag, had ik meer vrije tijd dan ooit. Wat dat betreft is werken wel beter. Studie is totaal niet gescheiden van priveleven. Nu ben ik letterlijk elk weekend bezig met studie, vaak ook gewoon 8 - 12 uur per dag.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef Bombshell het volgende:
In verhouding heb je natuurlijk veel meer vrijetijd als je studeert. En er zit nogal een verschil tussen bivakeren tussen je medestudenten en tussen je collegas. Ligt een veel hogere druk op je tijdens werk.
Ik ben nu bezig het muziek maken weer op te pakken. Misschien is dit iets voor over een paar maanden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:18 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Een advertentie is snel gezet, en er zijn genoeg online muzikantenbanken.
Ook zijn er repetitie-ruimtes inc. toetsen.
Als je maar wilt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |