En nu is ze dus terug in mijn leven..
ik weet niet hoe ik me moet voelen eigenlijk ![]()
Misschien moet ik dit ook maar niet posten
(drukt op de "Invoeren" knop)
sorry, wazige dag vandaag
quote:Eerst samen gekookt, heerlijk gedineerd...
Op vrijdag 10 mei 2002 01:23 schreef GizartFRL het volgende:
hoe bedoel je erg gezellige avond gehad?
quote:aha dus de vonk sprong weer over?
Op vrijdag 10 mei 2002 01:27 schreef reem het volgende:[..]
Eerst samen gekookt, heerlijk gedineerd...
Samen een film gekeken, gestoeid, geknuffeld.. in elkaars armen gelegen etc.(in beperkte mate ofcourse
)
quote:..en dan merk je dat er toch nog wel gevoelens aanwezig zijn na al die tijd?
Op vrijdag 10 mei 2002 01:27 schreef reem het volgende:[..]
Eerst samen gekookt, heerlijk gedineerd...
Samen een film gekeken, gestoeid, geknuffeld.. in elkaars armen gelegen etc.(in beperkte mate ofcourse
)
quote:Dat is dus de vraag, die ik mijzelf ook probeer te stellen... maar elke keer als ik denk dat ik het antwoord weet.. is er wel weer iets dat het tegendeel bewijst.. en als ik de andere conclusie trek.. is er weer iets waardoor dat gewoon niet KAN kloppen..
Op vrijdag 10 mei 2002 01:28 schreef GizartFRL het volgende:[..]
aha dus de vonk sprong weer over?
quote:maw vraag het haar eerlijk, bedenk wat jezelf wilt:
Op vrijdag 10 mei 2002 01:30 schreef reem het volgende:[..]
Dat is dus de vraag, die ik mijzelf ook probeer te stellen... maar elke keer als ik denk dat ik het antwoord weet.. is er wel weer iets dat het tegendeel bewijst.. en als ik de andere conclusie trek.. is er weer iets waardoor dat gewoon niet KAN kloppen..
voorbeeld: Wil jij haar terug?
quote:Aan de ene kant ja: maar ik ben zo gekwetst na de vorige keer, dat ik niet weet of de voordelen van het samenzijn voor onbepaalde tijd opwegen tegen de pijn achteraf...
Op vrijdag 10 mei 2002 01:31 schreef GizartFRL het volgende:[..]
maw vraag het haar eerlijk, bedenk wat jezelf wilt:
voorbeeld: Wil jij haar terug?
quote:Just, let her go...
Op vrijdag 10 mei 2002 01:35 schreef reem het volgende:[..]
Aan de ene kant ja: maar ik ben zo gekwetst na de vorige keer, dat ik niet weet of de voordelen van het samenzijn voor onbepaalde tijd opwegen tegen de pijn achteraf...
Stel, je krijgt dalijk weer iets, dan verwacht je dat het weer is, zoals het was...
en adt is dus helemaal niet zo, zoals je al zei, je was behoorlijk gekwetst...
Dan ga je dalijk dingen aan haar vragen, van, waarom had je het nou uitgemaakt etc.
dan krijg je binnen NO-Time weer ruzie en probs...
quote:Waarom ze had uitgemaakt weet ik al, dat zal ik niet vragen. Ik heb nog nooit ruzie met haar gehad.. de vorige relatie heeft niet lang geduurd.. kan me zelfs weinig meer van herinneren (niet zon al te best langetermijn geheugen
Op vrijdag 10 mei 2002 01:57 schreef SolidArt het volgende:[..]
Just, let her go...
Stel, je krijgt dalijk weer iets, dan verwacht je dat het weer is, zoals het was...
en adt is dus helemaal niet zo, zoals je al zei, je was behoorlijk gekwetst...
Dan ga je dalijk dingen aan haar vragen, van, waarom had je het nou uitgemaakt etc.
dan krijg je binnen NO-Time weer ruzie en probs...
en ik heb er alleen maar goede herinneringen aan.
Ik zal het beste de boel gewoon een beetje aankijken, over piekeren schiet ik geloof ik ook niets mee op..
maar tips&tricks zijn altijd welkom, en bedankt voor het luisteren/lezen van mijn 'probleem'.
Als je het even laat rusten krijgt het een plaats en kun je er helderder over nadenken.. Doe ook voorzichtig, laat je ex maar es een stapje zetten voordat jij een stapje zet..
Alles op z'n gemakkie, je hebt de tijd.. Komt allemaal goed..
Dan ga je hard op je bek daarna. Doet echt zeer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |