Als je gaat vergelijken met wat ik eet dan is dat lijstje van jou een heys crash-dieetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gast, ik eet 1700 kcal per dag, daarmee val ik keurig max. een pond per week af. niks crashen aan hoor...
Als je mee las ipv meteen binnen te vallen met je oordelen, had je geweten dat Kwak een speciaal programma volgtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:38 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Als je gaat vergelijken met wat ik eet dan is dat lijstje van jou een heys crash-dieet
Zoals ik al zij probeer ik het tegenovergestelde te bewerkstelligen.
Ja popje, als ik 3000 kcal/dag eet, word ik moddervetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:38 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Als je gaat vergelijken met wat ik eet dan is dat lijstje van jou een heys crash-dieet
niet als je ook elke dag een marathon looptquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja popje, als ik 3000 kcal/dag eet, word ik moddervet
Dito. Dan wordt denk ik bijna iedereen hier niet deel van de Slankies maar van de 'takel-me-Jerry-Springer-stijl-het-huis-uit-via-het-raam-club'.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja popje, als ik 3000 kcal/dag eet, word ik moddervet
Maar dan snap ik ook niet zo goed waarom je de lijstjes van mensen hier met die van jou gaat vergelijken? Tegengestelde doelen houden andere lijstjes in!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:38 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Ik riep eerder altijd heel hard dat onze toekomstige woonplaats (na promotie van mn vriend) waarschijnlijk af zou hangen van mijn werkgelegenheid, omdat hij overal wel aan de bak zou kunnen. Nu biedt zijn baas hem een baan aan en denk ik: da's eigenlijk ook wel fijnquote:
Nee, en als er al een vacature is, dan val ik keihard af omdat ik nog geen ervaring heb. Letterenstudies zijn niet zo daverend praktijkgericht namelijk...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
In Groningen is totaal geen werk te vinden, vooral niet voor een letterenstudent.
Je zegt "nog niet", maar als hij daar nu een vaste baan aanneemt kan dat "nog" best lang zijn, of niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik riep eerder altijd heel hard dat onze toekomstige woonplaats (na promotie van mn vriend) waarschijnlijk af zou hangen van mijn werkgelegenheid, omdat hij overal wel aan de bak zou kunnen. Nu biedt zijn baas hem een baan aan en denk ik: da's eigenlijk ook wel fijnhoef ik nog niet na te denken over waar ik heen wil, en hoeven we nog niet te verhuizen... Wel jammer dat ik dan nog steeds ver van vriendinnen en familie woon, maar dat is ook al wel gewend.
En ik wil eigenlijk gewoon snel kinderen, dus ik hoef nog geen wereldbaan![]()
T gaat om een post-doc, dus dat is niet wereldschokkend langquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je zegt "nog niet", maar als hij daar nu een vaste baan aanneemt kan dat "nog" best lang zijn, of niet?
Oh, dat is inderdaad niet lang. Het zou zonde zijn om nu al voor jaren en jaren uit te sluiten dat jij een baan op je eigen vakgebied vindt, maar in dit geval zou ik zeggen: gewoon doen wat jij fijn vindt en je niks aantrekken van andere mensen hun carrièreverwachtingen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
T gaat om een post-doc, dus dat is niet wereldschokkend langDan is ie in 2013 klaar ipv 2011.
Ja maar ja, het is toch altijd een kwestie van afwegen? Baanzekerheid is ook wel aardig, op het momentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik riep eerder altijd heel hard dat onze toekomstige woonplaats (na promotie van mn vriend) waarschijnlijk af zou hangen van mijn werkgelegenheid, omdat hij overal wel aan de bak zou kunnen. Nu biedt zijn baas hem een baan aan en denk ik: da's eigenlijk ook wel fijnhoef ik nog niet na te denken over waar ik heen wil, en hoeven we nog niet te verhuizen... Wel jammer dat ik dan nog steeds ver van vriendinnen en familie woon, maar dat is ook al wel gewend.
En ik wil eigenlijk gewoon snel kinderen, dus ik hoef nog geen wereldbaan![]()
Iedereen met werkervaring is ooit ergens begonnen dus uiteindelijk moet je er toch tussen komen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
Tja, en ik zou ook niet heel teleurgesteld zijn als kunstgeschiedenis een hobby bleef en ik een baan op een ander gebied vondMaar dan komt alsnog dat gebrek aan werkervaring (behalve horeca en thuiszorg
) om de hoek... heb nu een sollicitatie uitstaan bij Noord Nederlandse Dans
administratief medewerker. Ik ben benieuwd!
QFTquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ja, het is toch altijd een kwestie van afwegen? Baanzekerheid is ook wel aardig, op het momentAls jij het niet naar vindt om concessies te doen aan baan/carrière: prima toch? Hoewel ik zelf andere ambities heb, denk ik dat de écht geëmancipeerde vrouw zelf kiest wat ze wil. En als dat kinderen is, en lekker veel thuis zijn en wandelen en koekjes bakken: prima voor jou!
Echt, waarom dat zwak zou zijn?
Wacht maar even met het respect tot ik er ook daadwerkelijk op kan lopenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: whoaaa netjes!En behoorlijk hoge hakken, niet?
Respect
die post ik nog even vanwege volledig mee eens. emancipatie is KIEZEN wat je zelf wilt, wát dat ook is...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ja, het is toch altijd een kwestie van afwegen? Baanzekerheid is ook wel aardig, op het momentAls jij het niet naar vindt om concessies te doen aan baan/carrière: prima toch? Hoewel ik zelf andere ambities heb, denk ik dat de écht geëmancipeerde vrouw zelf kiest wat ze wil. En als dat kinderen is, en lekker veel thuis zijn en wandelen en koekjes bakken: prima voor jou!
Echt, waarom dat zwak zou zijn?
Eens!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Maria, tof en eerlijk van je vriendje inderdaad![]()
Dat dus. Ik draag meer rokjes en jurkjes dan broeken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik draag nu ook gewoon rokjes hoor. Goeie panty eronder en gáán!
Wel oke hoor, ff een dipje maar dat gaat wel weer weg. Met jou?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohhh gefeliciteerd Phaidra!
En hoi right back at ya, lovely Shiny! Hoe gaat het met je?
Getsie meisquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dus. Ik draag meer rokjes en jurkjes dan broeken.
Hoe het nu gaat? Redelijk. Ik leef nogMaar het blijft gewoon kut. Gisteravond hebben we afspraken gemaakt over wanneer hij zijn spullen komt ophalen en de verdeling van eea
Wat XM zegt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Getsie meisWat akelig...
sterkte!
Dat vind ik iets te privé om zomaar op een forum te gooien. Enige wat ik er over wil zeggen is dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan en dat we hopen de vriendschap voort te zetten die we al hadden voordat we iets kregen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Wat rot allemaal Ewelina, hopelijk kom je er een beetje goed doorheen. Van wiens kant (of beide) was het eigenlijk? Of heb je het daar liever niet over?![]()
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te privé om zomaar op een forum te gooien.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dus. Ik draag meer rokjes en jurkjes dan broeken.
Hoe het nu gaat? Redelijk. Ik leef nogMaar het blijft gewoon kut. Gisteravond hebben we afspraken gemaakt over wanneer hij zijn spullen komt ophalen en de verdeling van eea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |