Wij hebben vandeweek bij de Kleine Kasteleine gegeten, echt heel knus en erg lekker eten!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede yoga-maaltijd! Yoga is wel heel fijn en ontspannend, ik moet het ook maar weer eens gaan doen...
Ja, ik heb er ontzettend veel zin in! We hebben alleen nog niets gepland... Zijn er nog leuke restaurants in Groningen bijgekomen waar we naartoe moeten? Ik dacht zelf aan de Italiaan tegenover de Korenbeurs (aan de kant van Huis de Beurs), daar kon je vroeger echt heerlijke pasta's eten. Maar dan hebben we nog 1 avond over
.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
volgens mij werkt het alleen op mac, maar het heet selfcontrol. Ik kan websites invoeren die ik in een bepaalde tijd niet wil bezoeken, en dan zorgt het programma ervoor dat die websites niet toegankelijk zijn voor mij, in de tijd die ik stel. Dus zeg, ik wil straks van 1 tot 4 niet op fok! komen, dan voer ik fok! in, en zet ik de tijd op 3 uur. Vanaf 4 uur zijn de sites dan weer toegankelijk.
Een dergelijk programma voor firefox heet LeechBlocker...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me loves coffee @ work
Ja doei.
een grote Windows Sharepoint mokquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is dat voor enorm ding Moblo?
Hm, nu wil ik ook... *gaat koffie zetten*
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me loves coffee @ work![]()
Zo'n sloot krijg ik niet weg (ik drink heel langzaam dus dan is het laatste beetje koud) maar ik vind koffie heerlijk
![]()
![]()
quote:
Het einde komt echt in zicht, gorgeousquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef kwakz0r het volgende:
mehehehehehehehehe ik wiiiiiil niet meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Minder typen is zeker geen optie?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:31 schreef kwakz0r het volgende:
jeuj, artikel 1 is besproken, structuur van het hoofdstuk is duidelijker gemaakt, nu artikel twee nog (met tussendoor nog naar een lezing van collega's geweest)...
volgende week is mn target 6, dan hoef ik er nog maar 4 om mn hoofdstuk af te maken. het hoofdstuk FROM HELL dat dan eindelijk af gaat zijn.
mn vinger doet auw bij t typen...
tenx. dit is meer t probleem van een ingesneden nagel en een kloppende vingerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Minder typen is zeker geen optie?
Probeer je handen/armen een beetje warm te houden ivm doorbloeding. Koude handen/spieren/pezen/gewrichten zijn niet fijn bij het (langdurig) typen.
k heb de omweg ook geblokkeerd hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nynke.
* Viking84 kijkt streng.
Auw!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tenx. dit is meer t probleem van een ingesneden nagel en een kloppende vingermaar mn handen zijn wel vaak ook heel koud, dus goeie tip.
dit was mn KLB paint (voor twitter)
http://twitpic.com/15fkma
Afgewezen? Voor wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ja ik heb eigenlijk wel zin in surinaamse nasi! Maar dat is wel vet en veel..
maar zo vaak als ik vandaag ben afgewezen, hoop niet dat dat nog vaak gaat gebeuren...
Ben nog aan het bijlezen, maar heeft iemand al gevraagd of 'ie broccoli lust?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef Hangzhou-ren het volgende:
Als ik naar die lijstjes kijk krijg ik naast een depressie ook een enorme dosis honger.
Hoeveel raakt men gemiddeld per maand kwijt met deze (voor mijn begrippen) crash diets?
Ik heb het omgekeerde probleem, ik probeer aan te komen maar dit lukt met geen mogelijkheid.
nee, want hij kwam ook niet meer terugquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijlezen, maar heeft iemand al gevraagd of 'ie broccoli lust?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MevrouwPuff op 26-02-2010 17:04:24 (shit ik doe het nog steeds fout!) ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeli Phaidra!
Chico: als je een beetje brede hak hebt, is het vaak wel prima te doen (mijn laarzen waren in de uitverkoop wel 70 euromaar ik haat schoenen kopen dus dan is het fijn als ik eens iets vind waar ik tevreden over ben)
Afgewezen voor m'n huisartsstage
da's jammer Puff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeli Phaidra!
Chico: als je een beetje brede hak hebt, is het vaak wel prima te doen (mijn laarzen waren in de uitverkoop wel 70 euromaar ik haat schoenen kopen dus dan is het fijn als ik eens iets vind waar ik tevreden over ben)
Afgewezen voor m'n huisartsstage
Wat stom dat ze dat ongevraagd doen zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je nu nog wel iets anders zoeken ofzo?
Are you pondering what I'm pondering?
quote:
Vrijdagmiddag is niet ideaal om zoiets te regelen heb ik gemerkt...quote:
Het is al huisartsenpost-tijd, maar ik zal er maandag vast aan denken, als het maar reisbaar is vanaf m'n kamer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Gouda Puff? Ik zit bij een vrij grote praktijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |