QFTquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ja, het is toch altijd een kwestie van afwegen? Baanzekerheid is ook wel aardig, op het momentAls jij het niet naar vindt om concessies te doen aan baan/carrière: prima toch? Hoewel ik zelf andere ambities heb, denk ik dat de écht geëmancipeerde vrouw zelf kiest wat ze wil. En als dat kinderen is, en lekker veel thuis zijn en wandelen en koekjes bakken: prima voor jou!
Echt, waarom dat zwak zou zijn?
Wacht maar even met het respect tot ik er ook daadwerkelijk op kan lopenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: whoaaa netjes!En behoorlijk hoge hakken, niet?
Respect
die post ik nog even vanwege volledig mee eens. emancipatie is KIEZEN wat je zelf wilt, wát dat ook is...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ja, het is toch altijd een kwestie van afwegen? Baanzekerheid is ook wel aardig, op het momentAls jij het niet naar vindt om concessies te doen aan baan/carrière: prima toch? Hoewel ik zelf andere ambities heb, denk ik dat de écht geëmancipeerde vrouw zelf kiest wat ze wil. En als dat kinderen is, en lekker veel thuis zijn en wandelen en koekjes bakken: prima voor jou!
Echt, waarom dat zwak zou zijn?
Eens!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:05 schreef _Calimero_ het volgende:
Maria, tof en eerlijk van je vriendje inderdaad![]()
Dat dus. Ik draag meer rokjes en jurkjes dan broeken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik draag nu ook gewoon rokjes hoor. Goeie panty eronder en gáán!
Wel oke hoor, ff een dipje maar dat gaat wel weer weg. Met jou?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohhh gefeliciteerd Phaidra!
En hoi right back at ya, lovely Shiny! Hoe gaat het met je?
Getsie meisquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dus. Ik draag meer rokjes en jurkjes dan broeken.
Hoe het nu gaat? Redelijk. Ik leef nogMaar het blijft gewoon kut. Gisteravond hebben we afspraken gemaakt over wanneer hij zijn spullen komt ophalen en de verdeling van eea
Wat XM zegt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Getsie meisWat akelig...
sterkte!
Dat vind ik iets te privé om zomaar op een forum te gooien. Enige wat ik er over wil zeggen is dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan en dat we hopen de vriendschap voort te zetten die we al hadden voordat we iets kregen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Wat rot allemaal Ewelina, hopelijk kom je er een beetje goed doorheen. Van wiens kant (of beide) was het eigenlijk? Of heb je het daar liever niet over?![]()
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te privé om zomaar op een forum te gooien.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dus. Ik draag meer rokjes en jurkjes dan broeken.
Hoe het nu gaat? Redelijk. Ik leef nogMaar het blijft gewoon kut. Gisteravond hebben we afspraken gemaakt over wanneer hij zijn spullen komt ophalen en de verdeling van eea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |