Ah een werkschuwe dus. Weinig werken voor veel geld willen we allemaal wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:31 schreef onearmedman het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal 30 uur werken? Ik wil werken voor mijn leven, niet leven voor mijn werk.
Probleem opgelost!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:31 schreef Vengerr het volgende:
Ga de prostitutie in.
Zelf afwerktijden bepalen dankbaar werk!
Mannelijke prostituees bestaan ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:09 schreef Game_Error het volgende:
Goede optie als man ja.
Ach ik pak ook gemiddeld 43 uur per week en dat vind ik persoonlijk perfect te doen al verlang ik in hartje zomer nog wel stiekem terug naar de tijd dat ik 3 dagen weekend had.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik werk gewoon 40 uur en vind het ritme prima. Ik heb geen behoefte om 30 uur te gaan werken, als het moet, dan is het niet anders, maar het hoeft van mij niet.
Het is gewoon gewenning.
ochja dan is het wel lekker, maar over het algemeen is toch iedereen aan het werk. Daarbij kost het je dan ook 25% van je inkomen (als je van 40 > 30 uur gaat) en dat wil men meestal niet missen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:39 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ach ik pak ook gemiddeld 43 uur per week en dat vind ik persoonlijk perfect te doen al verlang ik in hartje zomer nog wel stiekem terug naar de tijd dat ik 3 dagen weekend had.
Ja, precies! Dat is de hele clou! De eerste dag zal het even moeilijk zijn. Om om 18.00u te gaan slapen valt niet mee. Het is wel de bedoeling te blijven liggen (ook al val je niet meteen in slaap) en er om 02.00u ook echt op te staan. Die dag word je vanzelf rond 18.00u moe, ga je slapen, word je zonder of met wekker rond een uur of 03.00u wakker. Het is vrij natuurlijk dat de tijden waarop men wakker wordt zonder wekker te gebruiken een paar uur oplopen, maar dat stabiliseert zich dan rond een uur of 07.00u, de tijd waarop je graag uitgerust vanzelf wakker wilt worden! (Net als dat de tijd van wakker worden stabiliseert rond een uur of 11.00u indien men geen wekker meer gebruikt om 07.00u).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:57 schreef leukvoorlater het volgende:
Je vervroegt dus eerst je slaapritme om het vervolgens weer te verplaatsten naar later?
Naar het buitenland immigreren is inderdaad een optie. Top manager lijkt me eerlijk gezegd een beetje hoog gegrepen voor TS. Daarvoor kun je echt niet vies zijn van een werkweek die langer is dan 30 uurquote:Je kunt in Nederland vele banen vinden in allerlei sectoren die niet 9-5 zijn, van beveiliger tot top-manager, maar een ander voorbeeld ben ik denk ik. Ik zit al een paar jaar in Indonesie en werk 'wanneer ik dat wil' (er moet ook hier gewoon geld binnenkomen natuurlijk).
Die grap wilde ik ook al maken en die is dus al 2x gemaaktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik kan overigens best met 9-5 leven
[ afbeelding ]
Moet je wel een corrupte inborst voor hebben. Weet niet of TS corrupt is.quote:
Nog eerder opstaan, later slapen en geen weekend hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:10 schreef BrandX het volgende:
Een eigen bedrijf beginnen. Dan kan je in grote mate zelf je werktijden bepalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |