Ok.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:12 schreef TwyLight het volgende:
En bovendien rel ik ook gewoon tegen crew als de situatie er naar vraagt, dus no worries
en diezelfde crew geeft je dan ook gewoon notes en bans dus idd no worriesquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:12 schreef TwyLight het volgende:
En bovendien rel ik ook gewoon tegen crew als de situatie er naar vraagt, dus no worries
Ik kreeg niet eens een liefdesnote op Valentijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en diezelfde crew geeft je dan ook gewoon notes en bans dus idd no worries
Krijgt ie een ban van een maand, is ie er weer binnen een weekquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was dan ook fatsoenlijk opgelost.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Krijgt ie een ban van een maand, is ie er weer binnen een week.
Ik denk dat Jostitosti van je geen notes kan zettenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een liefdesnote op Valentijn
http://forum.fok.nl/topic/1401280, helemaal lezen het leuke stuk zit ongeveer in het middenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sollicitatie sturen naar forum@fok.nlquote:
Ik had toch verwacht dat er allemaal stille aanbidders van me tussen de mods zittenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat Jostitosti van je geen notes kan zetten
wat een topic mang....quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1401280, helemaal lezen het leuke stuk zit ongeveer in het midden
Uiteindelijk kreeg ik wel gewoon gelijk, zoals het hoortquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat een topic mang....
Pas over 3 maandenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier zo'n knopje
Magikniet
en dan ruzie krijgen met joost zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat er allemaal stille aanbidders van me tussen de mods zitten
Kan je Lamon even bannen, daar vraagt hij om in KLB SC.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sollicitatie sturen naar forum@fok.nl
Gelukkig. Alleen toffe mensen mogen mij mensen. Kortom jij valt buiten die doelgroep. Excuses voor het ongemak.quote:
dat kan alitjd!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je Lamon even bannen, daar vraagt hij om in KLB SC.
Kan je toch in m'n fobo zien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg het maarwaar woon je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |