Klacht 1: Naive huisgenoten die via mijn modem spam versturen via malware.quote:ZeelandNet heeft in verband met het uitbreken van e-mailvirussen en spam-versturende software besloten om het uitgaande e-mail verkeer te blokkeren van de computers die dit veroorzaken.
Dit blokkeren is in het belang van de hele (Zeeuwse) Internet gemeenschap en in het belang van U. (Het gaat ten koste van uw internetsnelheid, uw privacy kan door het virus geschaad worden, en de mailservers van ZeelandNet worden opgenomen in blokkadelijsten van andere providers waardoor e-mail van- en aan u geweigerd kan worden)
ZeelandNet adviseert iedereen die geblokkeerd is, en daarvan een foutmelding krijgt tijdens het versturen van E-mail, zo snel mogelijk op de PC een anti virus programma te installeren en het virus of spam-versturende programma te verwijderen.
Zodra het virus verwijderd is kunt u via de klantenservice de e-mail blokkade laten opheffen. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen op werkdagen tussen 9:00 uur en 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 13:00 uur.
[14.gif]quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:42 schreef Qsblr het volgende:
Ik blokkeer, hij/zij blokkeert, wij blokkeren.
"Internetprovider blokkeert."
Webmailquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Qsblr het volgende:
Wie gebruikt er in godsnaam nog het mailadres van zijn provider?
Waarom nemen jullie ouwe graftakken nou geen Gmail?
Vertel eens, wat gebruik jij?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Webmail
Hoe herken ik een lutser.
Hoe haal jij op bijvoorbeeld vakantie je repeat@repeat.de mail op?quote:
Op mn iPhone.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe haal jij op bijvoorbeeld vakantie je repeat@repeat.de mail op?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:43 schreef waternet het volgende:
ik gebruik mijn provider-account exclusief voor zakelijke transacties via email.
Datquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Qsblr het volgende:
Dat zijn meestal mensen die zijn blijven steken in het inbel verleden en gebruiken door deze blunder nog steeds de spulletjes van hun Provider.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Qsblr het volgende:
Ja precies! ik moest gister even een pakket installeren bij familie die van wanadoo naar ziggo zijn gegaan en tjaquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat
Al die mongols nog met hun familiejansendevries@planet.nl. Dan wissel je een keer van provider, is je email weg.
Ah, en dan thuis de rekening van 5000 euro voor roaming ontvangen voor de plekken waar geen wifi was.quote:
Ja, of Google gaat stiekem toch opeens geld vragen voor de email.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat
Al die mongols nog met hun familiejansendevries@planet.nl. Dan wissel je een keer van provider, is je email weg.
Nee, een planet-adres oid staat dan mooiquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, of Google gaat stiekem toch opeens geld vragen voor de email.
Of je stuurt eens wat naar een zakenrelatie. Dan staat zo een gmail adres inderdaad erg professioneel.
Ja, want de mensen die dat gebruiken hebben geen onbeperkt data-abonnementquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, en dan thuis de rekening van 5000 euro voor roaming ontvangen voor de plekken waar geen wifi was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |