abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78432528
Altijd nadat ik gepijpt ben, heb ik flinke bloeduitstortingen op mijn lid, doordat de tanden van de pijper er tegenaan komen. Als ik ze aanraak, doen ze lichtelijk zeer. Het is ook geen fraai gezicht. Na verloop van tijd trekken de plekken vanzelf weg. Zijn er meer mensen die dit hebben? Heeft iemand een idee waar het aan ligt? Is mijn lid te dik? Gaat de pijper te hard tekeer? Lig ik niet stil genoeg?
  PR/Manusje van alles donderdag 25 februari 2010 @ 13:06:46 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78432561
Hij zuigt te hard.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_78432614
De pijper gaat te hard tekeer denk ik.

pi_78432731
wow dit heb ik echt nog nooit gehoord

andere pijper proberen en vergelijken
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:12:40 #5
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_78432808
Doordat de tanden van de pijper er tegen aan komen?

Jezus, wat pijpt diegene slecht hey.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:23:05 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_78433253
IS lastig met de dokter gaan praten hoort niet zo te zijn?
Misschien dat je bloed erg dun is / hoge anti stolling
pi_78434213
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij zuigt te hard.
Dit.
Feyenoord Rotterdam
pi_78435033
Kortom, ik word verkeerd gepijpt. Vreemd, want ik heb het al bij drie verschillende vrouwen gehad.
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:03:49 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_78435119
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:01 schreef Louis22 het volgende:
Kortom, ik word verkeerd gepijpt. Vreemd, want ik heb het al bij drie verschillende vrouwen gehad.
Je hebt het in je op toch echt over een pijper, is mannelijk weetje.

En als het echt serieus is zie mijn post hierboven.
pi_78435144
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:01 schreef Louis22 het volgende:
Nee, niet nu zo. Je laat je pijpen door mannen en niet door vrouwen! Mannen zijn wat ruwer!
Je hebt het over pijpers in je OP, niet over pijpsters! En nu niet aankomen dat dat een foutje was
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:05 schreef Louis22 het volgende:
Altijd nadat ik gepijpt ben, heb ik flinke bloeduitstortingen op mijn lid, doordat de tanden van de pijper er tegenaan komen. Als ik ze aanraak, doen ze lichtelijk zeer. Het is ook geen fraai gezicht. Na verloop van tijd trekken de plekken vanzelf weg. Zijn er meer mensen die dit hebben? Heeft iemand een idee waar het aan ligt? Is mijn lid te dik? Gaat de pijper te hard tekeer? Lig ik niet stil genoeg?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_78435504
Haha, ik dacht er nog over om 'pijpster' te zeggen, maar ik dacht dat 'pijper' unisex was. Echt waar, waarom zou ik daarover liegen?
pi_78435661
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:12 schreef Louis22 het volgende:
Haha, ik dacht er nog over om 'pijpster' te zeggen, maar ik dacht dat 'pijper' unisex was. Echt waar, waarom zou ik daarover liegen?
Waarom maak jij je druk dat mensen jou een homo vinden? Het is het internet maar. En het gaat om het oplossen van jouw probleem.
Feyenoord Rotterdam
pi_78435749
zijn het niet gewoon je aders die dan door de inspanning extra duidelijk aftekenen?

Lijkt me toch sterk dat 3 vrouwen je lid blauw bijten.....
pi_78435763
Ff naar de dokter gaan .
pi_78435869
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:15 schreef o.us het volgende:

[..]

Waarom maak jij je druk dat mensen jou een homo vinden? Het is het internet maar. En het gaat om het oplossen van jouw probleem.
Dat er geen reden is om me er druk over te maken, want dat begrijp ik zelf ook, zou juist aan moeten tonen dat ik niet lieg.
pi_78436877
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:20 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Dat er geen reden is om me er druk over te maken, want dat begrijp ik zelf ook, zou juist aan moeten tonen dat ik niet lieg.
Het geeft eerder aan dat je nog een lange weg te gaan hebt als je er zelfs vanuit de anonimiteit die internet je biedt nog niet voor uit durft te komen.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_78437222
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:05 schreef Louis22 het volgende:
Ik had ook een wijf die me binnenstebuiten probeerde te zuigen.
Kan niet anders dan daar aan liggen.
pi_78438209
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:20 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Waarom ga je erop in ?
pi_78440879
Heb je het ook als je jezelf (wild) aftrekt of wordt afgetrokken?
pi_78445539
Heb je het ook op andere plekken?

Ikzelf krijg namelijk ook heel erg snel een zuigzoen. Maar ook heb ik snel een blauwe plek.
Ik hoef me maar iets te stoten of ik ben blauw (whehehe stom om te zeggen i.v.m. mijn mod-kleurtje). Maar ook al de ander in mijn nek zuig (en dat hoef niet eens hard te zijn) heb ik al een zuigzoen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_78447173
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef Tally het volgende:
Heb je het ook op andere plekken?

Ikzelf krijg namelijk ook heel erg snel een zuigzoen. Maar ook heb ik snel een blauwe plek.
Ik hoef me maar iets te stoten of ik ben blauw (whehehe stom om te zeggen i.v.m. mijn mod-kleurtje). Maar ook al de ander in mijn nek zuig (en dat hoef niet eens hard te zijn) heb ik al een zuigzoen.
Vriend van me heeft dat ook een beetje, als hij zich in zijn nek krabt is het de komende uren vuurrood.
pi_78447330
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef Tegan het volgende:

[..]

Vriend van me heeft dat ook een beetje, als hij zich in zijn nek krabt is het de komende uren vuurrood.
Mijn man heeft dat voornamelijk op zijn rug en in zijn nek.
Als hij de deken iets te strak om zich heen legt dan heeft hij de volgende dag de rode plekken op zijn rug.
Die erg lijken op zuigzoenen Ik krijg hem dan altijd kwaad als ik roep: Bij welke slet ben je dit keer geweest
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_78460035
Ik zei 'au' bij het lezen van de TT.
pi_78460223
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Nee, niet nu zo. Je laat je pijpen door mannen en niet door vrouwen! Mannen zijn wat ruwer!
Je hebt het over pijpers in je OP, niet over pijpsters! En nu niet aankomen dat dat een foutje was
[..]

Zuiger.
STFU
  donderdag 25 februari 2010 @ 23:55:35 #25
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78462108
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef Tally het volgende:

[..]
Ik krijg hem dan altijd kwaad als ik roep: Bij welke slet ben je dit keer geweest
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')