Dit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij zuigt te hard.
Je hebt het in je op toch echt over een pijper, is mannelijk weetje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:01 schreef Louis22 het volgende:
Kortom, ik word verkeerd gepijpt. Vreemd, want ik heb het al bij drie verschillende vrouwen gehad.
Nee, niet nu zo. Je laat je pijpen door mannen en niet door vrouwen! Mannen zijn wat ruwer!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:01 schreef Louis22 het volgende:
Kortom, ik word verkeerd gepijpt. Vreemd, want ik heb het al bij drie verschillende vrouwen gehad.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:05 schreef Louis22 het volgende:
Altijd nadat ik gepijpt ben, heb ik flinke bloeduitstortingen op mijn lid, doordat de tanden van de pijper er tegenaan komen. Als ik ze aanraak, doen ze lichtelijk zeer. Het is ook geen fraai gezicht. Na verloop van tijd trekken de plekken vanzelf weg. Zijn er meer mensen die dit hebben? Heeft iemand een idee waar het aan ligt? Is mijn lid te dik? Gaat de pijper te hard tekeer? Lig ik niet stil genoeg?
Waarom maak jij je druk dat mensen jou een homo vinden? Het is het internet maar. En het gaat om het oplossen van jouw probleem.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:12 schreef Louis22 het volgende:
Haha, ik dacht er nog over om 'pijpster' te zeggen, maar ik dacht dat 'pijper' unisex was. Echt waar, waarom zou ik daarover liegen?
Dat er geen reden is om me er druk over te maken, want dat begrijp ik zelf ook, zou juist aan moeten tonen dat ik niet lieg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom maak jij je druk dat mensen jou een homo vinden? Het is het internet maar. En het gaat om het oplossen van jouw probleem.
Het geeft eerder aan dat je nog een lange weg te gaan hebt als je er zelfs vanuit de anonimiteit die internet je biedt nog niet voor uit durft te komen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:20 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dat er geen reden is om me er druk over te maken, want dat begrijp ik zelf ook, zou juist aan moeten tonen dat ik niet lieg.
Ik had ook een wijf die me binnenstebuiten probeerde te zuigen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:05 schreef Louis22 het volgende:
Altijd nadat ik gepijpt ben, heb ik flinke bloeduitstortingen op mijn lid, doordat de tanden van de pijper er tegenaan komen. Als ik ze aanraak, doen ze lichtelijk zeer. Het is ook geen fraai gezicht. Na verloop van tijd trekken de plekken vanzelf weg. Zijn er meer mensen die dit hebben? Heeft iemand een idee waar het aan ligt? Is mijn lid te dik? Gaat de pijper te hard tekeer? Lig ik niet stil genoeg?
Waarom ga je erop inquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:20 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dat er geen reden is om me er druk over te maken, want dat begrijp ik zelf ook, zou juist aan moeten tonen dat ik niet lieg.
Vriend van me heeft dat ook een beetje, als hij zich in zijn nek krabt is het de komende uren vuurrood.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef Tally het volgende:
Heb je het ook op andere plekken?
Ikzelf krijg namelijk ook heel erg snel een zuigzoen. Maar ook heb ik snel een blauwe plek.
Ik hoef me maar iets te stoten of ik ben blauw (whehehe stom om te zeggen i.v.m. mijn mod-kleurtje). Maar ook al de ander in mijn nek zuig (en dat hoef niet eens hard te zijn) heb ik al een zuigzoen.
Mijn man heeft dat voornamelijk op zijn rug en in zijn nek.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat ook een beetje, als hij zich in zijn nek krabt is het de komende uren vuurrood.
Zuiger.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, niet nu zo. Je laat je pijpen door mannen en niet door vrouwen! Mannen zijn wat ruwer!![]()
Je hebt het over pijpers in je OP, niet over pijpsters! En nu niet aankomen dat dat een foutje was![]()
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik krijg hem dan altijd kwaad als ik roep: Bij welke slet ben je dit keer geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |