abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_107018270
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:33 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Jij bent nooit gescheiden geweest toch ? :P
mooiste meisje van de klas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107018288
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ze zo mooi is?
Nee, dat is de opzet van het programa ongeveer

Mooiste meisje van het dorp, 'gevlucht' naar Amsterdam, Parijs, Londen of NY, paar jaar de hoer uitgehangen(wordt niet toegeven), stel relaties en nu zijn ze met hun 4e/5e,etc vriend gelukkig( wat natuurlijk altijd de huidige vriend is)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107018383
Jaar 1

Birke - playboy, geen idee
Elske - huisvrouw
Miriam - vrijwilligerswerk Ecuador
Ester - beroep: echtgenote
Yvette - advocate
Irmgard - model in Parijs, echtgenote in LA
Desiree - hoer, harem
Marije - getrouwd

Een die dr eigen geld verdient en een die vrijwilligerswerk doet

Ik herinner het me allemaal niet meer maar las effe snel de samenvatting
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107018420
Haha. De gedachte aan het soort mensen wat dit programma's bekijkt: :')
pi_107022517
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 02:48 schreef Grunge. het volgende:
En toch, hè... Toch denk ik dat 'Het Lelijkste (...) Meisje van de Klas' nog veel interessanter zou zijn. Al is het wel moeilijker om daar een smaakvolle titel bij te verzinnen.
Hmm, dat weet ik niet. Ik denk dat je bij het mooiste meisje van de klas gevarieerdere verhalen krijgt. Voor mooie mensen openen de deuren zich eerder. Bovendien zullen ze vaker zelfverzekerd zijn, waardoor ze eerder nieuwe dingen uitproberen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_107023127
Ik denk dat 'lelijke' meisjes óók hele gevarieerde verhalen op kunnen leveren. Alleen is de kans dat die verhalen nogal deprimerend zullen zijn (tot aan zelfmoordpogingen toe) een stuk groter. ;(

Eventueel zou zo'n programma heel subtiel 'het buitenbeentje van de klas' genoemd kunnen worden. Klinkt nog niet zo beledigend. :)
pi_107023265
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:38 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat 'lelijke' meisjes óók hele gevarieerde verhalen op kunnen leveren. Alleen is de kans dat die verhalen nogal deprimerend zullen zijn (tot aan zelfmoordpogingen toe) een stuk groter. ;(

Eventueel zou zo'n programma heel subtiel 'het buitenbeentje van de klas' genoemd kunnen worden. Klinkt nog niet zo beledigend. :)
Denk dat de knappe maar niet heel knappe meisjes het toch vaak het makkelijkst hebben.
pi_107024060
Brains en looks gaat het om en veel zelfrespect
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 januari 2012 @ 12:47:30 #184
163650 Greys
pi_107025146
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Brains en looks gaat het om en veel zelfrespect
En dat had deze laatste dame uit het programma alledrie :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_107027257
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hmm, dat weet ik niet. Ik denk dat je bij het mooiste meisje van de klas gevarieerdere verhalen krijgt. Voor mooie mensen openen de deuren zich eerder. Bovendien zullen ze vaker zelfverzekerd zijn, waardoor ze eerder nieuwe dingen uitproberen.
Ben ik het niet echt mee eens. Juist de mooie meiden in mijn omgeving zijn enorm onzeker, omdat ze ook meer opvallen en dus ook meer reacties uitlokken (en dat is echt niet altijd positief, zeker als het om vrouwen gaat).
pi_107027316
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:38 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat 'lelijke' meisjes óók hele gevarieerde verhalen op kunnen leveren. Alleen is de kans dat die verhalen nogal deprimerend zullen zijn (tot aan zelfmoordpogingen toe) een stuk groter. ;(

Eventueel zou zo'n programma heel subtiel 'het buitenbeentje van de klas' genoemd kunnen worden. Klinkt nog niet zo beledigend. :)
Ach misschien werd het lelijke eendje wel een mooie zwaan. oO< *)
pi_107031084
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Greys het volgende:

[..]

En dat had deze laatste dame uit het programma alledrie :)
Dat is een uitzondering dan, van de pak hem beet 30 zijn er hooguit 3 of 4 die daar aan voldoen

Maar hoeveel lange relaties had ze er opzitten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:31:04 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107031149
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dat is een uitzondering dan, van de pak hem beet 30 zijn er hooguit 3 of 4 die daar aan voldoen

Maar hoeveel lange relaties had ze er opzitten?
1. Met haar huidige man.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:31:04 #189
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107031150
Ik kijk dit haast nooit, maar bleef toch even hangen. Wat een prachtige dame zeg! En nog leuk ook.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107031199
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:31 schreef golfer het volgende:

[..]

1. Met haar huidige man.
Zag maar 5 minuten en ik zag al een Menno voorbijnkomen :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:33:40 #191
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107031240
Ja die vuile slet heeft jeugdvriendjes gehad :r :r :r
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_107031406
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:33 schreef Catch22- het volgende:
Ja die vuile slet heeft jeugdvriendjes gehad :r :r :r
Gaat niet over jeugdvriendjes, die staan bij de meeste vast uit 50 plus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:44:34 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107031586
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Zag maar 5 minuten en ik zag al een Menno voorbijnkomen :')
Ja, een vakantievriendje. Wow...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_107031699
Wel fijn dat zij een man heeft getroffen waar zij gelukkig mee geworden is, vaak treffen zij rijke mannen waar ze ongelukkig van worden.

Het mooiste meisje van mijn school werkt nu als desje bij de KLM en is nog mooier dan tien jaar geleden :Y
pi_107032047
Jammer dat ze pot geworden is dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:26:49 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107033242
Wat een prachtige vrouw. In alle opzichten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107034671
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel fijn dat zij een man heeft getroffen waar zij gelukkig mee geworden is, vaak treffen zij rijke mannen waar ze ongelukkig van worden.

Het mooiste meisje van mijn school werkt nu als desje bij de KLM en is nog mooier dan tien jaar geleden :Y
pisc?
pi_107035652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:53 schreef julia22 het volgende:

[..]

Ben ik het niet echt mee eens. Juist de mooie meiden in mijn omgeving zijn enorm onzeker, omdat ze ook meer opvallen en dus ook meer reacties uitlokken (en dat is echt niet altijd positief, zeker als het om vrouwen gaat).
Oh ja, want omdat jij wat knappe meiden kent die onzeker zijn, geldt dit natuurlijk als algemene regel. Iedereen krijgt weleens negatieve reacties, alleen worden die bij mooie vrouwen ruimschoots gecompenseerd met positieve reacties.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_107036593
Ik vond het echt een leuke uitzending en een enorm leuk mens! :D Heb enorm moeten lachen om haar typische Tuitetuuter manier van doen O+ Had vroeger zelf wat vriendinnetjes in Warmetuut en die konden ook zo grappig uit de hoek komen :Y
Alleen het Jan Aerentz :N :{w buuuuhh BSG was véél leuker :P Ik woonde daar overigens vlak bij, fietste er vaak langs, door het tunneltje, als ik naar de stad moest. En de vlotbrug O+ 6 jaar lang iedere dag overheen gefietst (of gegleden als het glad was _O- kwam je bijna niet aan de overkant weer omhoog).. Ben haar dus vast wel eens tegen gekomen op de fiets :Y ;)

Nou ja memory lane dus :') sorry :@
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')