En wie heeft die baan aangewezen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh de vaart zat er wel in hij zat gewoon in de verkeerde baaaaaaaan
Ik was het niet hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wie heeft die baan aangewezen?
mmmmmmquote:
Oh nou dat kan heel goed hoor, dat ze etteren omdat de thuissituatie niet is zoals ie hoortquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef Strega het volgende:
Nondeju! Zo maar 2 hele topics kunnen bijlezen!
Oh-Oh, hoe ist met Sjon?
Hoorde net van Pagan, dat Kundun en Tashi al de hele dag aan het etteren zijn. Zels Bullie kwam zich er mee bemoeien.![]()
Ze missen hun mammie, denk ik maar.
Verstandig, tis een dominant ventje. Maar wel cutequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou dat kan heel goed hoor, dat ze etteren omdat de thuissituatie niet is zoals ie hoort![]()
Sjon, hmm wel ok.
Gisteravond niks binnen gedaan, braaf buiten geplast, tape heeft orkaan Kees doorstaan ook.
Zonnetje schijnt nu, dus we gaan lekker langs de maas op t grasveld spelen zometeen![]()
Op kantoor hang ik m nu vast aan een riem zodra ik ook maar opsta van mn plek.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef nokwanda het volgende:
Hello. Ons internet lag eruit, maar werkt weer. Ik ben in leven
Baantjer, CSI, NCIS, Murder She Wrote...quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Baantjer
![]()
Don't you go Baantjer on me now
quote:
Dat zou best kunnen, ik kijk het allemaal nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Baantjer, CSI, NCIS, Murder She Wrote...
één pot nat?
[..]
Ha, lieve Nokkie!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef nokwanda het volgende:
Hello. Ons internet lag eruit, maar werkt weer. Ik ben in leven
Eet je 's middags warm?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:58 schreef Strega het volgende:
En wederom komt het eten hier zo, bami vandaag, dus scheelt niet alles.
Ik ben hier helemaal uit m'n ritme.
Ja, dat moet hier. Vreselijk en om 06.30 word het ontbijt al neer geplemt.quote:
You go girl!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:59 schreef Strega het volgende:
Ben ik eens onn line, doe ik een JJhtje
Ai, ik moet er niet aan denken. Smakelijk thoquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat moet hier. Vreselijk en om 06.30 word het ontbijt al neer geplemt.
Ben dus weer even off.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |