quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef maril het volgende:
http://nos.nl/os2010/vide(...)r-een-dag-later.html
Bob de Jong heeft daar toch hele andere ervaringen mee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef Aalbers het volgende:
Kemkers vind nieuw baan als tandarts: hij helpt je zo van je plak af.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef Aalbers het volgende:
Wat een kerel.
En ohja, nog niet voorbij zien komen:
Kemkers vind nieuw baan als tandarts: hij helpt je zo van je plak af.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:46 schreef maril het volgende:
Deze is van @giolippens twitter alhans hij plaatste deze wilde hem jullie niet onthouden
[ afbeelding ]
Een nachtje slapen doet wonderen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef Klopkoek het volgende:
het is toch wel ironisch.
gisteren en eergisteren met zijn allen doen alsof de wereld vergaat en nu Kramer zegt 'het is gebeurd, we gaan verder en fouten zijn menselijk' (oid) sluit men hier de rijen en o, o, wat is Kramer toch een 'baas'.
ook wennemars bij de NOS gisteren. "Laten we er een streep onder zetten". Zegt de man die de radioapparatuur van radio1 heeft vernield.
Dat was een grap van Bartquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:17 schreef Goverman het volgende:
^^ ach, dat is het verschil tussen de emotie op het moment en de wat meer genuanceerde kijk naderhand.
Zelf vond ik de scene van Bart Veldkamp nogal briljant en relativerend. Mart Smeets die de boel probeert te sussen met "laten we geen overhaaste beslissingen nemen" en daarna Bart Veldkamp "als het zo moet, dan stop ik ermee"
Exact.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:04 schreef MiLalaa het volgende:
Mijns inziens kan dat goed samengaan. Ja we vonden het allemaal ellendig. Maar hij blijft een held, nog eens extra door de manier waarop ie er mee omgaat (hadden vele negatievelingen hier volgens mij niet verwacht)
ik had daar geen nacht slaap voor nodig. ik vond het wel komisch eigenlijk op het moment dat het gebeurde. pas later denk je 'o jee, Kramer is dan wel een eikel maar dit gun je niemand'.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een nachtje slapen doet wonderen.
Als je bedoeld dat ie een laptop kapot zou hebben gegooid: dat verhaal klopt niet. In het verslag op de radio hoor je enkel dat er gezegd wordt dat ie op een gegeven moment de deksel van z'n laptop dichtklapt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
overigens is het geen grap van mij dat wennemars apparatuur van radio1 heeft vernield
Maak je geen zorgen, niemand hier neemt Klopkoek serieus. Net zal Barca trouwens.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je bedoeld dat ie een laptop kapot zou hebben gegooid: dat verhaal klopt niet. In het verslag op de radio hoor je enkel dat er gezegd wordt dat ie op een gegeven moment de deksel van z'n laptop dichtklapt.
Barça daarentegen is een onschuldige clown, Klopkoek is een suggestieve troll.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand hier neemt Klopkoek serieus. Net zal Barca trouwens.
Ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:08 schreef Zith het volgende:
Is dit het topic waar vooral vrouwen posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |