Zonder meer, ze hebben het heel goede ijshockeyteams zeer moeilijk kunnen maken. En die Wick mag van mij best de NHL in, net als Zuccarello-Aasen van Noorwegen. Goede spelers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:16 schreef Saviola het volgende:
Dik applaus voor die Zwitsers zeg. Prachtig toernooi gespeeld.
Voor mij (en denk toch dat ik ook voor anderen spreek) DE wedstrijd;quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:20 schreef VonHinten het volgende:
Welke wedstrijd wordt om half 2 uitgezonden?
Crosby wint dat toch altijd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Voor mij (en denk toch dat ik ook voor anderen spreek) DE wedstrijd;
Canada - Rusland .. Weer Crosby vs Ovechkin.
Voor mij is de winnaar van deze wedstrijd de winnaar van het toernooi.
Nope, dit jaar niet.. Vorig jaar wel ja..quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Crosby wint dat toch altijd?
Omdat Crosby in een beter team speelt meestal. Individueel gezien ontlopen ze elkaar niet zoveel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Crosby wint dat toch altijd?
Wat me dan ook doet denken waarom Duitsland dat niet kan.. die hebben meer NHL'ers dan Zwitserland en toch vergelijkbare competities, maar dat hele Duitsland was echt een afgang dit toernooi.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zonder meer, ze hebben het heel goede ijshockeyteams zeer moeilijk kunnen maken.
Duitsland heeft geen topgoalie, en Duitsland speelde gewoon laf. Waar Zwitserland lef toonde af en toe probeerde Duitsland alleen maar tegen te houden om de schade beperkt te houden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:29 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat me dan ook doet denken waarom Duitsland dat niet kan.. die hebben meer NHL'ers dan Zwitserland en toch vergelijkbare competities, maar dat hele Duitsland was echt een afgang dit toernooi.
Zwitserse competitie is beter en ze hebben minder importsquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:29 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat me dan ook doet denken waarom Duitsland dat niet kan.. die hebben meer NHL'ers dan Zwitserland en toch vergelijkbare competities, maar dat hele Duitsland was echt een afgang dit toernooi.
Geen topgoalie? Naja hij speelt nochtans bij de Sharks. En als ik even zn stats bekijk dit seizoen (2.47 GAA en .918 SV%) dan doet ie het wel goed.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Duitsland heeft geen topgoalie, en Duitsland speelde gewoon laf. Waar Zwitserland lef toonde af en toe probeerde Duitsland alleen maar tegen te houden om de schade beperkt te houden.
Wel aardig, maar als reservegoalie speel je sowieso met een heel andere druk. Bovendien zijn de Sharks over het algemeen de bovenliggende partij waardoor de tegenstander veel minder kwalitatief goede scoringskansen krijgt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:34 schreef Saviola het volgende:
[..]
Geen topgoalie? Naja hij speelt nochtans bij de Sharks. En als ik even zn stats bekijk dit seizoen (2.47 GAA en .918 SV%) dan doet ie het wel goed.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:52 schreef nyny83 het volgende:
Wow, hebben ze alle 10 zijn reddingen gevonden?
Hij hakt er hier ook op de grote plaat op los.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sergei Gonchar ... die kon ook nog wel eens een houtje tijdrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |