Nou gelukkig maar, gisteren had ik ook al pech, bijna de hele dag was het droog, totdat ik met mijn zus boodschappen moest gaan doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
vanmorgen naar mijn werk kwam et ook al met bakken uit de lucht
het is nu effe droog eindelijk
Ik heb recent geleerd dat dat je eigen geluk niet in de weg mag staan, grof gezegd, als zij dood zijn moet jij nog een tijd met jezelf doorlevenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook dat en ik denk dat mijn ouders het ook niet zo waarderen als ik voor een jaar verdwijn
ook al fha was ook al aan et studerenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:40 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, gisteren had ik ook al pech, bijna de hele dag was het droog, totdat ik met mijn zus boodschappen moest gaan doen.
Vandaag heb ik gelukkig geen last van de regen, ik ben vandaag nl aan het leren voor de komende tentamenweken.
dat wel maar goed ze zijn me erg dierbaar zeker na alles wat ze voor me gedaan hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb recent geleerd dat dat je eigen geluk niet in de weg mag staan, grof gezegd, als zij dood zijn moet jij nog een tijd met jezelf doorleven
Ik begrijp je helemaal.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mee eens, alleen zijn sommige dingen niet snel uit te voeren
aangezien mijn kind niet kan voorzien in eigen voedsel zal ik eerst voor werk in een ander land moeten zorgen.
idd, met een baan daar, kun je makkelijker verhuizen.
Maar zonder inkomen is verhuizen gewoon geen optie voor mensen met een gezin en verantwoordelijkheden.
ooow maar dat heb ik zowiezo welquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal.
Ik zou het alleen heel spijtig vinden als je straks op je 80e achter de geraniums zit, en spijt hebt van wat je niet hebt gedaan
heey GFquote:
giertjequote:
hoe isset?quote:
waarom doe jij dan zelden tot nooit multiquotenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs een iMac van 10 jaar terug (G3 met 64 mb ram) heeft geen problemen met multiquoting, of internet in zijn algeheel.
Dus hij moert zijn OS gewoon eens opnieuw installeren, want volgens mij heeft hij gewoonweg te veel spyware op zijn pc staan
Ik studeer facility management.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook al fha was ook al aan et studeren
waar studeer jij voor dan?
hoi tweetyquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik studeer facility management.
En m'n tentamenweken zijn pas over een week of 7 geloof ik, maar ik begin graag op tijd met leren.
Hoi GF
Ik doe het toch wel, maar met vertragingquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal.
Ik zou het alleen heel spijtig vinden als je straks op je 80e achter de geraniums zit, en spijt hebt van wat je niet hebt gedaan
Pappasquote:
mja dan ben je in ieder geval goed voorbereidquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:49 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik studeer facility management.
En m'n tentamenweken zijn pas over een week of 7 geloof ik, maar ik begin graag op tijd met leren.
Hoi GF
Oeh, lekker! Eetsmakelijk.quote:
goedquote:
LLquote:
WOKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |