200 euro, snel verdient als je je de moeite wilt doen om het in een doos te doen en even langs het postkantoor wil gaan. Kan het vandaag nog overmaken als je wil...Ik wil slechts enkele spellen uit het pakket.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:23 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik zou zeggen: doe een bod en verkoop ze los door
het bod van 180 is dus momenteel nog steeds de hoogstequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
sorry, alleen ophalen (in Hilversum)
Heb helaas geen tijd om (onder openingstijden) naar het postkantoor te gaan, vind dat ook veel moeite voor een paar euro extra.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef RD4 het volgende:
[..]
snel verdient als je je de moeite wilt doen om het in een doos te doen en even langs het postkantoor wil gaan
helaas heb nu in totaal evenveel geld als het bod van 210, had het graag komen halen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:23 schreef koenie95 het volgende:
Tvp,
ff kijken hoeveel salaris ik heb ontvangen
Weet ik, maar misschien wil je koper wel wat losse games kwijt, kan het altijd proberen he.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:28 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
de boel wordt niet los verkocht, 210 staat genoteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |