Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever dubbel verslag dan géén verslag !!
[Dit bericht is gewijzigd door Kirk Olson (Datum 12 April 2000).]
Bussagiers worden ruw uit hun slaap gewekt door een stem die hun vertelt dat ze binnen 1 minuut klaar moeten staan voor een nachtelijke wandeling.
Twee redactieleden staan klaar in survival- outfit. Er moeten eerst nieuwe batterijen in alle zenders, ze moeten zich ook warm aankleden, er schijnen "targets" verdiend te kunnen worden.
Om 1:20 gaan ze op weg, ons met streams van een lege bus achterlatend.
De passagiers worden hun bed uitgeschreeuwd.
Staat een vent voor de deur te schreeuwen als de beste Amerikaanse drill-major. (Wat een l....)
Ze doen er te lang over. (5enhalve minuut, moet in één minuut kunnen)
Om het logisch te maken, krijgen ze weer 5 minuten de tijd om zich warm te kleden. (Juist daarom duurde het lang).
Letterlijk: “en nu naar buiten, we hoeven geen tanden te poetsen of ons op te maken, want niemand ziet jullie.
3min20, 4min, 4min21!!!!!!!! (die laatste seconde)
Al weer over tijd. Midden in de nacht wordt niet gerookt. Roken is emotie” (Wat een l...)
Iedereen heeft batterijen gekregen, maar helaas 20 sekonden nadat de laatste de bus verlaten heeft, is alleen nog maar het geschreeuw van die schreeuwlelijk te horen. Ik denk, dat het voor de streamers een verrassing moet worden en dat we niet mogen horen wat er gaat gebeuren.
Het laaste beeld is en vergezicht op de lokatie. (1uur22)
Quote Bianca: Ik ga daar niet leggen (zoals geschreven) anders loop ik morgen met m’n benen wijd. (vingerwijzing naar vooral Eric’s en Paul’s oversexed gedrag.
Bianca blijft de heren echter met wat losse dubbelzinnige opmerkingen opgeilen, die daarop verlekkerd reageren.
Iwan probeert ander onderwerp aan te slaan en verzoekt het voor de zoveelste keer met: “hoe onwaarschijnlijk alles werd, nadat je uitgeselecteerd was”.
Het vrouwelijk schoon blijft echter boeien en nu worden de namen van een aantal schonen genoemd. (o.a. Sam van Westenwind).
De twee nieuwen en vooral één (kon niet uitmaken wie) lusten er wel pap van. (Dit kan nog leuk worden voor de de dames.)
Er wordt nog een intiligentie test gedaan: “Hoeveel is een biljoen dollar”.
Na een lange discussie met o.a. antwoorden als 100 miljard, komt men uit op het (juiste) antwoord een 10 met 12 nullen. De aanwezige intelligentia bestond, voor zover te herkennen, uit: Paul, Eric, Bianca, Tessa en Iwan.
Naar aanleiding van een konijn in de tuin.
Iwan is door Jop uitgenodigd voor de Jisper-kermis. Een vast gebruik schijnt het te zijn om een konijn te kopen en die dan mee de kroeg in te nemen. (vraag me af of Iwan niet Bunny i.p.v konijn had moeten begrijpen.)
Eric geeft hierop een fantastische persiflage van een beheerder van een kermis-gokautomatenhal, waarop Tessa ook op een fantastische manier de gillende geluiden van kermissirenes na doet. Duidelijk twee kermisklanten.
Nu naar buiten om te paffen.
Zendertje van Iwan weigert. Een technicus komt er buiten beeld bij. De opmerking valt, dat een zendertje 15000 piek kost.
Dacht Eric doet uit de doeken, hoe goed de nachtkijkers in het leger zijn en dat die wel 36000 gulden kosten.
Hierna veel ge oh over het leger met als klapstuk, dat door het verschuilen in een putje de heren zo goed onzichtbaar blijven, dat ze de vrouwen in de nabijheid ongemerkt kunnen bespieden.
Eindelijk komt Büllent in beeld, die mededeelt, dat Es zich niet goed voelt. “Ze mist na 2 maanden, wat vrienden en zo”. Dus heimwee. Es verdwijnt achter het gordijn, waar ze gedurende lange tijd een niet te verstaan fluistergesprek met Bül voert. Enige verstaanbare opmerking, toen B vroeg, of hij er met een bakkie thee kon verwennen.
Hierna begint Bül, terwijl de anderen al ongewoon rustig in het slaaphok liggen, verwoed op de laptop te rammen.
(Is er wat aan de hand?)
het is 0.32uur
Om 1 uur wordt dan het hele spul gewekt voor de dropping en Es schijnt weer de oude te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 12 April 2000).]
Erik blaat iets over iemand die buiten staat en dat je je daar niet aan moet storen, omdat je dan de hele dag wel binnen kan blijven
Bianca: als ze er gisteren waren geweest was het een stuk beter, toen waren wij ook allemaal buiten.
Volgens Iwan regent het.
Bianca: ik stap gerust naar buiten, wedden dat ze daar zit.....verscholen...
Erik wast af en Paul komt van het toilet(wast z'n handen niet ), en helpt ff.
Esmeralda loopt naar het keukengedeelte en slaat Erik ff op z'n achterste, en zegt daarbij: ah, ah, niet doen....
Erik zit inmiddels:
Erik: zitten ze daar nou nog of nie?
Bianca; ja, ze zitten in de bosjes....
Erik: ik heb eigenlijk wel zin in een peuk
Bianca: je moet het zelf weten hoor....
Erik: ja maar Bianca, ze kunnen overal gaan staan, daar ontkom je niet aan
Bianca: ik ga nie naar buiten, dan ga ik toch roken....
Antoinet,Tessa en Bul liggen te slapen.
De twee nieuwen gaan naar buiten om te roken.
De streams volgen deze "actie" niet, en zoomen in op de slapende passagiers
Ik hoor nu dat ze morgen een videoclip gaan maken?!
Iwan zegt dat hij hoopt dat het niet "sex in de bus" wordt.
Iwan heeft een foto met blote borsten uitgeknipt voor op het toilet. Hij krijgt commentaar van Tessa en Ant. Tessa en Ant eten peperkoek. Iwan vraagt of en lekker is.
Tessa doet net of ze aan het nomineren is en stemt Iwan weg. met de motivatie dat hij te weinig in het huishouden doet.
Tessa vraagt of Bianca de ontbijtkoek weg wil doe. "Hij is erg lekker".
Tessa, Bianca, Iwan en Ant gaan mens-erger-je-nieten.
Eric: Iwan, ik ken iemand, en die kan jou fantastisch nadoen
Iwan: oh ja?
Ant: echt waar?
Eric: ja, dan kwam ik bij hem binnen en dan begon hij over jou en hij deed je echt gewel dig na, niet beledigend of zo
Iwan: dat meen je niet
ze gaan naar buiten en iwan en eric zitten op het bankje
Eric: iwan, valt je nu niet wat op, nu je op dit bankje zit?
Iwan: uhhm
Eric: het gaat ontzettend stroef
we moeten er eens een keer boter opsmeren joh
Antonette is er bij gaan zitten en ze hebben het nu over katja
ik versta er helaas maar weinig van
Eric heeft het nu over hoe groot de jackpot is
Eric: ja zaterdag stond het op 375000 of zo, toen werd bekend dat ik erin kwam en toen steeg het meteen naar 4 ton
iedereen: ja hoor
ze hebben nu gewoon een vaag gesprek met voornamelijk eric aan het woord
(het gaat nu over het koningshuis)
Iwan: een vriendin mailde mij, dat ze het ontzettend vervelend vinden dat ik in het buitenland zit en dus geen uitbraak heb
(stond antonette niet op 1?)
ze gaan drinken halen
Iwan: er zit steeds minder in die glazen tegenwoordig
Ant: ik begin hier aan die alcohol te wennen
maar je zult mij niet snel dronken zien
Iwan: Nouuuuuu
Ant: nee echt niet
Iwan: Nouuuuuuuu
Tessa: het is alweer half 11, hoelaat moeten we op? half 8?
Eric gaat weer op de bank zitten
E: zo, weer 75 kilo erbij
iedereen: ja hoor echt wel!! 101 man!!
Ant: Esmeralda weegt 55 kilo(!)
Ze hebben het nu over de goedheid van hun ogen. Eric heeft het nu over een vriend van hem, die in de auto niet kon zien wat er op het bordje stond tot hij eronder reed, hij doet hem na en iedereen lacht.
Eric: ja het is echt een geweldige vent. met carnaval was hij Elvis.(hij geeft weer een imitatie)
Eric: ik had met Hans van Willeke afgesproken dat ik naar hun zou gaan met carnaval.
iedereen is trouwens buiten, behalve Essie en Bullent
oh oh groene beelden volgens mij is er zo weer storing
Bianca: weet je in het begin kwam Aziz over als een hele leuke lieve jongen en daarna als een chagrijnige vent
Iwan begint nu over wanneer Aziz boos was om de nominaties, en ze weten niet zo goed meer waarom
Eric weet het heel duidelijk uit te leggen
Hij weet echt precies wat Aziz vond en dacht.
Eric: Seki zag het als een spel, de sterksten die blijven en de zwakken gaan
(het valt me we op dat het geluid ineens veel zachter is nu het over Seki gaat)
Eric: die gele kaart deed hem wel wat bla bla
Tessa: hij zei ik ga me nu anders opstellen, ik zei hoe kun je dat nu doen?
Bianca heeft ook nog wat theoriën en ze besluiten het er verder niet meer over te hebben
Antonette en Eric beginnen nu samen "het leven is goed in het brabantse land" te zingen
Tessa: Eric, je mag je pet niet meer opzetten
Eric: dat had ik gisteravond dus wel
Eric: oh zaterdagavond was echt hectisch, iedereen had het erover
Tes: dat je in de bus ging?
Eric: ja, er kwamen zelfs mensen voor een handtekening
Eric: (tegen Ant) op tv kom je knapper over dan je in het echt ben (sarcastisch)
oh en die iwan vond je zo'n lekker ding, zei je
Ant: ja maar dat is hij ook
aha, geen geluid en beeld meer
maar ik was toch al van plan om naar bed te gaan
[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 12 April 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |