Ja, Valvestate 100 halfstack... maar moet nog wat fatsoenlijks voor thuis. Heb nu een versterker met alleen clean en een Boss Metal Zone van brother ervoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik gok dat jij betere amp hebt dan mij
Ik zit met Epiphone Valve Junior, enkel volumeknop
En dan als preamp Boss ME50B, klinkt wel lekker, maar het is wel een onetrickpony
Jij had toch Marshall valve iets?
Join ze club.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:15 schreef KaMo het volgende:
Eerste forumpost vanaf de Mac
Die gitaargeluiden van garageband zijn goed
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:07 schreef Witchfynder het volgende:
Een multi-effect is een one trick pony? Nou, dat is pas een faalactie dan.
De versterker komt sowieso in een andere ruimte te staan. Waarschijnlijk gaan we er ook een stuk of 2 (misschien 3) mics voor hangen. Aan de versterker zelf is weinig af te stellen dus dat moet niet zo'n probleem zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Opletten dat je met je koptelefoon buiten eht bereik zit van je versterker, in een andere hok ofzo, en dan je geluid echt afstellen op wat je daardoor hoort, want dat kan vaak compleet anders weer zijn dan hoe je het hoort in de ruimte met je versterker zelf, dat scheelt je weer een hoop tijd als je dat gelijk goed zoekt
Het is voor bas, dus nietecht veel keuzes in distortionquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:07 schreef Witchfynder het volgende:
Een multi-effect is een one trick pony? Nou, dat is pas een faalactie dan.
distortion is dan ook niet echt een effect vind ik. meer als een sound van een ampquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is voor bas, dus nietecht veel keuzes in distortion
Hmm, zit wat inquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
distortion is dan ook niet echt een effect vind ik. meer als een sound van een amp
Ik voel me rick rolledquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog een cover gemaakt
Verveling slaat toe
Bekijk deze YouTube-video
Dat is niksquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
joe bonnanamansasama!
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog een cover gemaakt
Verveling slaat toe
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
joe bonnanamansasama!
Best welquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Is het nu stom als ik vraag welke promo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |