Voor mij had je er ook nog een extra kabel bij gedaan toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:58 schreef The_Dean het volgende:
Alles zit er in
Straks even wat pakketjes samenstellen.
Even een samenvatting:
Dribbel_ : 30ft [9 meter] vintage style gitaarkabel en set locking tuners
KaMo: 2 sets straplocks
Jorikjet: 2 sets straplocks
Brian: Dream90 pickup
Svyatagor: Power Rails pickup
Nu even de adressen uit mijn PM box graven
Ja brother, ook je schroefjes, maar die kunnen hier blijven denk ik?
Daar was ik niet van op de hoogte manquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef guitarist het volgende:
[..]
Voor mij had je er ook nog een extra kabel bij gedaan toch?
Als ik nog wat bij moet betalen voor de extra kosten moet je het maar zeggen.
Niks mis met m'n voetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja die kan wel wat voet gebruiken.
.
Thanks! Ja, dat helderderderder gingen we wel voor. De CD is nog erg platgedrukt idd qua productie en ook door de partijen. Bij het componeren denken we daar nu steeds meer aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:07 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Lekkere sound wel Daniël, klinkt een stuk helderder dan de cd, die vond ik af en toe wel wat modderig. Ik dacht zo rond 4 minuten overigens dat jullie het zo druk hadden met riffs spelen dat jullie de zang waren vergeten, maar dan begint hij toch nog te zingen
Het lijkt wel of hij meer inhoud gekregen heeft. Hij zingt een stuk gemakkelijker en heeft meer over.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks! Ja, dat helderderderder gingen we wel voor. De CD is nog erg platgedrukt idd qua productie en ook door de partijen. Bij het componeren denken we daar nu steeds meer aan.
Ja dan begint hij te zingen en hoe! Wij vinden dat Jacco erg vooruit is gegaan met zijn zang.
Dat zei Marjan ook al. Vind ik ook wel. Veel meer headroomquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij meer inhoud gekregen heeft. Hij zingt een stuk gemakkelijker en heeft meer over.
Ik vond die rode niet mooi, geen mooie kleur rood.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:45 schreef blckbb het volgende:
Ben ik de enige in dit topic die de Ibanez Jet King II best mooi vind![]()
![]()
Het lijkt net of er bij de headstock iets verkeerd gegaan is met zagen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik vond die rode niet mooi, geen mooie kleur rood.
[ afbeelding ] Deze vind ik dan mooier.
Maar ik ren nog niet naar de winkel..
Thanks! Wat ons betreft vanavondquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:51 schreef Meursault het volgende:
De nieuwe nummers klinken tof, Witchfynder. Wanneer begint de tour?
Jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:45 schreef blckbb het volgende:
Ben ik de enige in dit topic die de Ibanez Jet King II best mooi vind![]()
![]()
Kan die ook op de xbox ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef The_Dean het volgende:
Kijk dit!
Koopje!!
[TK] Jackson PS-3 Performer
Dan steekt hij wel wat uit, dus als je kast groot genoeg is kan dat primaquote:
Ik vind rood mooierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik vond die rode niet mooi, geen mooie kleur rood.
[ afbeelding ] Deze vind ik dan mooier.
Maar ik ren nog niet naar de winkel..
Ben al de hele dag bezig een beetje nette advertentie op te zettenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:30 schreef Daantke het volgende:
Zet dan een advertentie op marktplaats voor je reparatie/afstelkwaliteiten...
Thanks!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef Metalfreak het volgende:
En Witch, klinkt goed, die nieuwe nummers!!
Ik wil ook!quote:
Dat mag!quote:
Ach laat ik nou het weekend een positieve ervaring krijgen bij Dean!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef The_Dean het volgende:
http://link.marktplaats.nl/325237933
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ach laat ik nou het weekend een positieve ervaring krijgen bij Dean!
Mooie stoel!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:07 schreef The_Dean het volgende:
[TK] Gigbag voor gitaar [Tribal Planet]
Als je de tas komt halen krijg je die er bij.quote:
Misschien ga ik naar Lowlands, maar de planning is Pukkelpop, dat was vorig jaar namelijk enorm tofquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Niemand die mee wil/kan naar Lowlands.
Ik hoop heel stiekem dat ze dus ook naar PP komen, aangezien ze dan toch in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga dit jaar ook maar weer eens naar lowlands gewoon alleen al omdat blink komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |