quote:
Dat vraagt om bewijsmateriaal natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:18 schreef genakt het volgende:
[..]
zingen kan ik vreemd genoeg echt goed
niet om stoer te doen ofzo of zo'n idols mannetje want denk dat hij het goed kan
ik heb gewoon goede stem
mooie stem en grindgore stem
alleen zingen en gitaar spelen is dan ook echt koel![]()
doe het vaak voor vrienden en dan staan ze echte te kijken van......WTF!!
* Trigalti is verliefd op dat ding.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht ik maak eens video hoe vet m'n SG nu klinkt maar m'n camera icm met youtube laat niks van het geluid over haha
quote:
Gebruik em niet zovaak soms zit ik eraan te denken e te verkopen dus als je een zak geld hebtquote:Op zondag 28 februari 2010 12:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
* Trigalti is verliefd op dat ding.
Nicequote:Op zondag 28 februari 2010 13:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig niet![]()
Maatje van me heeft beide knieschijven weten te breken (ofzo)
Jammer van die headstock, want ze zijn er ook met zo'n klassieke Jackson style headstock... maar over het algemeen is dat inderdaad wel goed spul.quote:
Zo'n koelkast is leuk even voor het gevoel, maar eigenlijk is het niksquote:Op zondag 28 februari 2010 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nice
Dat is minder, ik heb maandag ook m'n knieschijf naar een andere plek verplaatst en m'n knie gekneusdwintersprot gaat goed en dan ff in zo'n hal proberen en dan gaat het fout
quote:
Ah okquote:Op zondag 28 februari 2010 14:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jammer van die headstock, want ze zijn er ook met zo'n klassieke Jackson style headstock... maar over het algemeen is dat inderdaad wel goed spul.
Mja je hebt daar wat ramps en rails dus om ff een paar uurtjes te kloten af en toe is het wel leuk, behalve als er echt hele stukken ijs liggenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zo'n koelkast is leuk even voor het gevoel, maar eigenlijk is het niks
[..]
Good to be back
Juist, die bedoel ik. Mooi ding.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ah ok.
Deze bedoel jij denk, is wel 200 dollar duurder en ik vind de neckbinding overdone.
Ik wil namelijk heel graag een zwarte Flying V, maar ik vind dot inlays bij Gibsons en replica's niet zo mooi. En die BC Rich's hebben ook een FR en EMG's.
Ik heb geen ervaring met die EXP's. Wel met Elixers wat volgens mij ongeveer op hetzelfde neerkomt.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:39 schreef lopth het volgende:
Zijn er mensen met ervaringen met d'addario EXP16 snaren, voor acoustic. Gebruik op het moment eigenlijk standaard Martin M140's
Maar scheelt die coating op die EPX snaren nu echt zo veel, dat met mijn zweethandjes ze wel langer helder blijven klinken.
De eigenaar van de gitaarwinkel waar ik graag kwam zei een keer tegen me dat het gitaargeluid op een album vaak neerkomt op veel geklooi in de studio met effecten en lagen over elkaar en dat het geluid meestal niet na te bootsen is met een gitaar, versterker en pedalen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef genakt het volgende:
hoe the fuck krijg ik dat geluid van de intro![]()
iemand hulp ?
In 95% van de gevallen is dat waar.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef Meursault het volgende:
[..]
De eigenaar van de gitaarwinkel waar ik graag kwam zei een keer tegen me dat het gitaargeluid op een album vaak neerkomt op veel geklooi in de studio met effecten en lagen over elkaar en dat het geluid meestal niet na te bootsen is met een gitaar, versterker en pedalen.
![]()
Of het waar is, weet ik niet.
In dit geval zijn het gewoon 2 partijen over elkaar, enige "effect" dat ik hoor is een hele dikke distortion. Da's prima te doen dus, mits je het met z'n tweeën speelt.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef Meursault het volgende:
[..]
De eigenaar van de gitaarwinkel waar ik graag kwam zei een keer tegen me dat het gitaargeluid op een album vaak neerkomt op veel geklooi in de studio met effecten en lagen over elkaar en dat het geluid meestal niet na te bootsen is met een gitaar, versterker en pedalen.
![]()
Idd. Verschillende versterkers, verschillende gitaren, lagen over elkaar heen. Wat bij het mixen gecompressed en geEQ't wordt, dus kun je live niet nabootsen.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef Meursault het volgende:
[..]
![]()
nah, ligt ook heel erg aan de muziekstijl dunkt mequote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef Meursault het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat weinig artiesten alleen met hun live versterker en gitaar opnemen. In de meeste studio's hebben ze altijd wel meer versterkers en gitaren die bij bepaalde partijen gaaf klinken..quote:Op zondag 28 februari 2010 15:35 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nah, ligt ook heel erg aan de muziekstijl dunkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |