abonnement Unibet Coolblue
pi_258600
Een maandagavond in de toekomst 21.00uur “De Bus op SBS6”.

Syl: Goedenavond kijkers daar zijn we weer met een nieuwe aflevering van de bus.
Vanavond hebben we voor de kandidaten een paar grote verrassingen, maar daar meer later over.
Eerst hebben we een prettige verrassing voor u. Zoals u weet hebben inmiddels 6 kandidaten de bus moeten verlaten vanwege hun antecedenten uit het verleden. Vijf van hen hebben inmiddels eieren voor hun geld gekozen en hebben ingezien, dat wij een belangrijke rol in hun toekomst kunnen spelen. De zesde, die de eerste was, ligt nogal dwars, maar dankzij anonieme, maar zeer betrouwbare bronnen, hebben wij bewijzen in handen gekregen over de juistheid van onze beslissing. Het blijkt namelijk, dat deze persoon in het verleden terroristische aktiviteiten heeft ondernomen. Naar onze volkomen betrouwbare bronnen vermelden heeft deze persoon verleden jaar zomer in het bijzijn van zijn zoontje in een zwembad in Rotterdam een rubberboot opgeblazen.
Gezien de ernst van dit vergrijp en om een bijdrage te leveren in de strijd tegen de verloedering en om onze voorbeeldfunctie nogeens te accentueren heeft de redaktie besloten de naam van deze persoon niet meer uit te spreken. De buspassagiers zijn van onze beslissing op de hoogte gebracht. Van de zijde van SGP en GPV hebben wij reeds zeer positieve reakties mogen ontvangen.

En dan gaan we nu verbinding maken met de bus.
Hallo buspassagiers zijn jullie daar? Hallo, hallooo, hallllloooooooo zijn jullie daar? Horen jullie me niet???
Stem: Ben jij dat Diana?
Syl: Nee, ik ben het Syl van de bus.
Stem: Nu horen we je. Horen jullie ons?
Syl: Ja hoor en we zien jullie nu ook. Om maar meteen met de deur in de kerk te vallen, maar ik heb een paar grote en leuke verrassingen voor jullie.
Tessa: Heb je alweer verrassingen voor ons? Wat leuk! Het houdt ook niet op.
Syl: Raden jullie maar eens wie er naast mij op de bank zit?
Büllent: Sinterklaas
Es: De paashaas
Ant: De koningin
Paul: Peper
Bianca: Mijn baas
Tessa: Séki
Syl: Tessa je was gewaarschuwd. Dit kan je wel eens op een paarse kaart komen te staan en je weet het anderhalve paarse kaart en je kunt Séki volgen.
Overigens jullie zitten er allemaal echt helemaal naast hoor. Ik heb Bart, Esmee. Aziz en Jop hier bij me in de bus en omdat ik weet, dat ik jullie een heel groot plezier mee doe heb ik hier ook nog Willeke.
Allen: Oh wat leuk, wat verras je ons weer Syl. Dit hadden we echt niet verwacht. Het is ook al weer een week geleden.
Tessa: Syl, waarom is Séki er niet.
Syl: Ja je weet wel wat er nu van Seki beweerd wordt hè. (binnensmonds maar wel hoorbaar: Verdomme!)
Ant: Mogen we vragen stellen, Syl?
Syl: Ja hoor.
Ant: Jop, je hebt toch wel tegen je fans gezegd op mij te moeten stemmen, hé?
Jop: Ja, weetjuu, je weet wel die grote krant daar hen ik een interview aan gegeven weetje en ik heb toen beloofd, dat weetju ik nooit meer met drie man tegen één zou nou je weet wel matten hé.
Ant: Nou en!?
Jop: Wee ju, ik heb me toen laten ontlopen, dat ik jeweetwel alleen nog maar met meer dan vijf man zou doen weetje, want dan is het moeilijker te bewijzen weetje. En nou heb ik effe geen fans en geen fanclub meer. Weetje.
Syl: Dat was wel een beetje dom Jop. Wat ga je nu verder doen?
Jop: Ja weetje, dat moet je weten weetje en ik weet nu effe niet weetje en weetje ik wil het effe niet weten ook weetje wel.
Syl: Dat is duidelijk Jop.
Ant: Hoe gaat met je afgebrande huis Aziz?
Syl: Goeie vraag Ant. Hoe staat ’t ermee Aziz?
Aziz: Ja weetje het ziet er allemaal zwart uit weetje, maar ik er wel een kontrakkie aan overgehouden weetje.
Syl: Dat is leuk vertel eens.
Aziz: Nou ik ga dat plaatje van je weet wel “Brandend zand” remixen met Séki weetje.
Syl: Met Séki? (luider hoorbaarder nu: verdomme, verdomme”
Aziz: Ja met Séki. Hij zorgt voor de sono weetje wel lekker ruig enzo en ik doe het geluid van de brand na weetje. Zo van: Knetter de knetter de knet knet knet.
Büllent: (zachtjes) Knettergek dus.
Syl: Goh, buspassagiers wat gaat de tijd toch snel. We moeten overgaan tot de stemming. De overige bankzitters bij mij in de studio zullen dus tot de verrassing van volgende week moeten wachten.
Syl: Buspassagiers horen jullie mij?
Allen: Ja hoor, dit keer wel.
Syl: Dan maak ik nu de percentages bekend.
Iwan: 98%
Ant: 7%
Büllent: 5%
Esmeralda: 1,8954%
Bianca: 1,8953%
Tessa: 0,1891%
Eric: 0,1891%
Tessa en Eric staan gelijk, omdat ze op elkaar gestemd hebben.
En de bankzitters zijn: Borgia, Smatje en Chamender ieder met 0,18789654321% met alle drie een stem van Séki (heel duidelijk: gvd)

Syl: Het duidelijk, dat er deze keer vreselijk vaak gebeld is, want wij zij weer boven de 100% uitgekomen. De jackpot is deze week dan ook gestegen met 112 gulden en 58 cent.
En mag ik dan nu verzoeken Borgia, Smatje en Chamender om plaats te nemen op de bank, want de kan ik nu de alle grootste verrassing verkondigen.
Omdat jullie in het verleden zo veel geklaagd hebben over hoe moeilijk het is om te stemmen, hebben we besloten om deze week eens niet te stemmen. Alle drie de bankzitters verzoek ik dan ook bij deze hun koffers te pakken en op te stappen.
Dit houdt dus in, dat er weer twee plaatsen vrij gekomen zijn, waarvoor deze week 4 kandidaten uit de voorselektie de bus zullen betreden. Van deze 4 moeten er volgende week weer 2 de bus verlaten. We hebben zo nog 372 kandidaten over, wat ons en u kijkers nog op z’n minst 186 weken ongecensureerd kijkgenot oplevert.
Ik zou dus zeggen, tot volgende week wanneer u en de buspassagiers weer een aantal grote verrassingen te wachten zullen staan.
Diana buiten de camera tegen Syl: Dat met SGP en GPV kunnen we wel weer vergeten, want alleen al uit Urk hebben we zo’n duizend telefoontjes gehad.

Zo zou het toch kunnen gaan, niet?
Wordt vervolgd????

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 12 April 2000).]

  woensdag 12 april 2000 @ 01:32:00 #2
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_258601
fondaco, geweldig!!!!!
never play games........
  woensdag 12 april 2000 @ 02:14:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258602
wat een rotuitzending!!!!!!
ik had nog zoooo gehoopt dat Aziz een in 1 of ander "hoe knap je je huis op na een ramp" programma zou komen, je weet wel, zo'n binnenhuisarchitect die allemaal "leuke" kleurtjes op je muur smeert...volledig gesponserd door de verfblikken die dan continu op je tv scherm komen.

Of een "face to beeldscherm" ontmoeting tussen Tessa & Peter ....

of een mini-play-back show opname van Esmeralda..uit een grijs verleden...

of een "opsporing verzocht" snipje uit een recente aflevering waarin men een foto laat zien van een passagier uit de bus die in Januari 2000 ergens een overval heeft gepleegd...

* Quenda® wacht geduldig op de volgende uitzending.

*grijnzz* die opgeblazen boot is ijzersterk!


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 12 April 2000).]

  woensdag 12 april 2000 @ 02:48:00 #4
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_258603
Aziz krijgt waarschijnlijk een gastrolletje in het programma: Eigen Huis in Puin,

Jop zal wel uitgenodigd worden in het programma "Heb ik dat?" of misschien gaat die Peter R. de Vries zich er wel mee bemoeien.

Tessa en Peter zullen eerdaags wel in "all you need is love" een eenmalig optreden hebben.

Iwan zal wel een rolletje krijgen in de film Robocop 34

Bullent mag waarschijnlijk tijdens de opnames van 112 weekend een politieauto totall loss rijden

Antonette zal misschien wel te zien zijn in het programma "De Bevalling"

Esmeralda hoopt de rol van ieniemienie over te nemen in "sesamstraat"

Seki zal waarschijnlijk Pieter Storms in de arm nemen, om via het programma "breekijzer" toch zijn geld terug te krijgen.

Bart wil de rol van Pino wel overnemen als esmeralda de rol van ieniemienie krijgt.

Willeke hoopt de rol van Sylvana over te kunnen nemen.

En esmee heeft een spotje opgenomen voor Libresse (wel met vleugels)

never play games........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')