Waarom ga je dan toch meer bestellenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
6 mag je er max. per persoon.
Ik ga ook proberen wat meer te bestellen, ook al heb ik er maar één nodig.
Me too!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:03 schreef Felixa het volgende:
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Golden Circle!!!!!!!!!!!
Om aan mensen hier te verkopen die er misschien niet doorkomen!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom ga je dan toch meer bestellen
Voor de normale prijs?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
Om aan mensen hier te verkopen die er misschien niet doorkomen!
Moet ik hier nog iets pro-actiefs gaan doen?quote:Your order will be handled after we receive your payment. In the meantime the tickets remain reserved.
Nee, ze gaan het nu gewoon van je creditcard afschrijven.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Moet ik hier nog iets pro-actiefs gaan doen?
Top: no worries there!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, ze gaan het nu gewoon van je creditcard afschrijven.
Het wordt alleen een probleem voor mensen die niet genoeg saldo hebben.
Dan worden de kaarten gecanceld.
Als mijn order daadwerkelijk door is (ik geloof het pas als het in mijn orderstatus staat en ik een mail heb ontvangen!) dan heb ik een Golden Circle over.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:15 schreef happynjitram het volgende:
Pfff,wat een klotezooi ook. Had me van te voren aangemeld. Dus geef net mijn username en password op. Kies de goldencircle tickets en krijg dan na een paar minuten een foutmelding dat die gegevens niet goed zijn. Dus ik probeer het nogmaals alleen dan met een nieuwe aanmelding. Blijkt mijn e-mailadrs al in gebruik te zijn op hun site.. Weer de inloggegevens ingevuld en toen deed hij het wel.. Alleen de golden circle tickets uitverkocht..-_-
Toevallig iemand die er meer heeft besteld en er 3 of 4 kan missen?
Hmmm ok.. Wil heel graag met een vriend gaan..quote:Op donderdag 22 april 2010 09:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als mijn order daadwerkelijk door is (ik geloof het pas als het in mijn orderstatus staat en ik een mail heb ontvangen!) dan heb ik een Golden Circle over.
Ik had om mijn kansen te spreiden via drie computers elk twee kaarten besteld alleen gaf hij aan alle drie die orders hetzelfde ordernummer dus uiteindelijk had ik maar twee kaarten.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:26 schreef thedeedster het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik kwam zelf niet door die site heen, maar mijn neef gelukkig wel.
Kwestie van dom doorblijven duwen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Site is nu echt een drama: ik snap niet waarom ik er in een keer doorheen kwam. But glad I did.
Bij mij ook: status oranje.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:50 schreef Felixa het volgende:
Jaa! Ze staan nu in mijn ticketstatus!
Ik zie wel dat ze e-tickets gaan versturen, da's dan wel weer jammer...
Nou, ik heb een keer gehad dat de tickets per post aanvankelijk niet aankwamen. Is ook niet relaxt. Nu wil ik alles via de mail.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:50 schreef Felixa het volgende:
Jaa! Ze staan nu in mijn ticketstatus!
Ik zie wel dat ze e-tickets gaan versturen, da's dan wel weer jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |