Ja ik zag het laatst ook al, hij was ook in Tilburg, maar beide op onhandige doordeweekse dagen jammer genoeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:39 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik zag net dat Larry Graham op een kleine europese tournee is. Vanavond staat ie in Paradiso.
quote:Sexy wachtmuziek voor Prince-fans
Vanaf morgen (donderdag 22 april) om 9 uur kan je tickets reserveren voor het concert van Prince op 10 juli op Werchter Boutique. En u zal niet de enige zijn die online via www.proximusgoformusic.be of telefonisch op 0900 2 60 60 zijn aflaat voor de funkhemel probeert af te kopen.
Terwijl u nagelbijtend, met de visakaart in aanslag, wacht op een opening in de wachtrij, serveren we hier tien parels van De Purperen Geiligheid.
6 mag je er max. per persoon.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maarre..hoeveel kun je er max bestellen? Ik heb er zelf max vier nodig, maar kan eventueel (als ik er door kom) meer bestellen voor de Prince liefhebbers hier. En wellicht moet dat ook even vice versa gedaan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |