quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Andere versie van dat nummer (ook in London 2007) staal tijden als meest afgespeelde in mijn iTunes-lijst.
Die gitaarsolo die Prince daar speelt is onmogelijk mooi.
Net geluisterd. Eerste indruk zeer positief. Zelfs de ballads zijn te pruimen (ITT de ballads bij MPLsound). Veel synths, redelijk vowassen geluid (is wel eens anders geweest) en hij zingt veel in de lagere regionen. Maar na een luisterbeurt is het moeilijk om al een fatsoenlijke reactie te schrijven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Iemand 20ten al gehoord?
Het eerste nummer "Compassion" is net Play In The Sunshine maar dan met een andere tekst een wat 1999-achtige loopjes en geluidjes.
Nummer twee, "Beginning Endlessly" klinkt ook enigszins bekend. Het klopt wel wat hij zei dat het meer teruggrijpt naar wat hij vroeger deed 1999-Purple Rain. De sound is typisch old school Prince. De overige tracks heb ik nog niet gehoord.
Volgens mij is Esperanza Spalding zijn vriendinnetje nu. Het gerucht ging toen dat hij iets had met die dame die met hem danste in 3121 en dat daardoor zijn huwelijk stukliep. Volgens mij is Esperanza Spalding die dame, temeer omdat er bij Lotusflower ook een cd van haar zitquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:27 schreef krioro het volgende:
Het bespreken van manieren om illegaal materiaal te verkrijgen is niet toegestaan op FOK! Het aanbieden al helemaal niet. Posts aangepast/verwijderd dus, en bij dezen een vriendelijke waarschuwing.
Bij Lotusflower zit een cd van Bria Valente,en niet van Esperanza.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef Shamsin het volgende:
[..]
Volgens mij is Esperanza Spalding zijn vriendinnetje nu. Het gerucht ging toen dat hij iets had met die dame die met hem danste in 3121 en dat daardoor zijn huwelijk stukliep. Volgens mij is Esperanza Spalding die dame, temeer omdat er bij Lotusflower ook een cd van haar zit
Ik ben er ook vanavond, Golden Circel, ben heel blij te lezen hoe en wat hier vanavond, de info is erg schaars op internet. Dus aparte ingangen voor de Golden Circel, heel fijn
Yup, zou eerst pas om 22:15 uur beginnen. Verstandig om iets te vervroegen. Lijkt er nu droog te zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Hijs al bezig, ik hoorde net Little Red Corvette over de foon !
Volgens mij is hij vervroegd dus, gelukkig maar..
Ik moest al denken aan de Kuip in 88 of zo, totaal verregende show toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |