Wat is hier illegaal aan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:45 schreef DuTank het volgende:
Illegale praktijken worden op FOK! niet op prijs gesteld.
Een serial hoort bij het origineel, jij hebt duidelijk dat origineel niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:48 schreef Flashert het volgende:
[..]
lol ok.
Er is niks illegaals aan.
Wat een onzin, er zijn zoveel spellen die je gewoon kan downloaden dat je de serial moet aanschaffen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een serial hoort bij het origineel, jij hebt duidelijk dat origineel niet.
Jawel, ik heb al een aantal setjes, maar ik heb er meer nodig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een serial hoort bij het origineel, jij hebt duidelijk dat origineel niet.
Sorry, had het al in de gate. Ben niet bekend met Diablo, maar blijkbaar werkt dit anders dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat een onzin, er zijn zoveel spellen die je gewoon kan downloaden dat je de serial moet aanschaffen.
Of gewoon een Steam achtig systeem.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat een onzin, er zijn zoveel spellen die je gewoon kan downloaden dat je de serial moet aanschaffen.
Als je met meerder accounts tegelijk online wilt heb je meerdere setjes cdkeys nodig, daar wil ik ze voor hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:52 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Of gewoon een Steam achtig systeem.
Bij Starcraft had je een spawn systeem. Dan installeerde je een beperkte versie van het spel met je eigen cd key op iemand anders computer zodat je alsnog tegen elkaar kon spelen. Is dat niet iets voor jou? (Spawn version heette het volgens mij)quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:54 schreef Flashert het volgende:
[..]
Als je met meerder accounts tegelijk online wilt heb je meerdere setjes cdkeys nodig, daar wil ik ze voor hebben.
Je kan maar 1x per setje keys online zijn dus dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:58 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Bij Starcraft had je een spawn systeem. Dan installeerde je een beperkte versie van het spel met je eigen cd key op iemand anders computer zodat je alsnog tegen elkaar kon spelen. Is dat niet iets voor jou? (Spawn version heette het volgens mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |