abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 16:41:44 #176
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_78556352
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:16 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bedankt voor je nuttige bijdrage. Heb je niet iets beter te doen? Zoals gras zaaien oid?
Boehoehoe je clubje heeft weer eens verloren en opeens moet iedereen normaal gaan doen, zullen we die honderden beledigende berichten erbij pakken die jij altijd post over andere clubs ik heb een hekel aan Ajax, Utrecht vind ik een leuke club maar alleen al voor jou gun ik Utrecht deze nederlaag
  zondag 28 februari 2010 @ 16:41:54 #177
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78556362
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:39 schreef Yankee het volgende:
Wanneer scoort Twente eens een keertje niet in de laatste paar minuten
  zondag 28 februari 2010 @ 16:43:38 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78556427
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:41 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dus als Tha_Duck Ajax belachelijk maakt, kan dat gewoon, en als iemand er wat van zegt, moet diegene normaal doen?

Gast, jij bent serieus grappig
Misschien ligt het aan de manier waarop je het brengt?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_78556500
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Gelukkig voor 020 hadden ze een 12e man op het veld die ze met alles hielp. Nu wil ik niet het resultaat bagatelliseren want 4-0 is natuurlijk een duidelijke zeperd voor ons, maar ik durf wel te zeggen dat als die onterechte rode kaart in de zak was gebleven het er heel anders uit had gezien. Eerste 10 minuten waren voor 020 maar daarna was het 30 minuten in evenwicht en had bij vlagen Utreg het betere van het spel (door meer snelheid en inzet denk ik). Toen viel die onterechte rode kaart en was het eigenlijk duidelijk. Met 11 man hebben we al meer dan genoeg moeite met 020, met 10 man waarin ook nog eens een hoop wijzigingen waren is het geen doen.
Iemand heeft de wedstrijd niet gezien
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_78556523
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan de manier waarop je het brengt?
Want dat was wereldschokkend ten opzichte van wat Tha_Duck allemaal uitkraamt en wat rustig blijft staan?

Hou alsjeblieft op man.
pi_78556642
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:41 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Boehoehoe je clubje heeft weer eens verloren en opeens moet iedereen normaal gaan doen, zullen we die honderden beledigende berichten erbij pakken die jij altijd post over andere clubs ik heb een hekel aan Ajax, Utrecht vind ik een leuke club maar alleen al voor jou gun ik Utrecht deze nederlaag
Honderden

En waar heb ik precies gezegd dat je normaal moest doen eigenlijk?
pi_78556692
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Iemand heeft de wedstrijd niet gezien
Helaas wel.. Maar jij wilt met droge ogen beweren dat jullie van de 10e minuut tot de rode kaart een serieuze indruk maakten? Nee sorry, zo best werd er niet gespeeld. Dat gaf ons de ruimte om wel wat te proberen, en van de 10e tot de rode kaart (40e minuut) waren ze absoluut niet minder, en in mijn ogen bij vlagen zelfs beter.
pi_78556720
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Want dat was wereldschokkend ten opzichte van wat Tha_Duck allemaal uitkraamt en wat rustig blijft staan?

Hou alsjeblieft op man.
Wat kraam ik dan uit? Ben wel benieuwd welke post van mij jouw wereld geschokt heeft.
pi_78556770
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:50 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Helaas wel.. Maar jij wilt met droge ogen beweren dat jullie van de 10e minuut tot de rode kaart een serieuze indruk maakten? Nee sorry, zo best werd er niet gespeeld. Dat gaf ons de ruimte om wel wat te proberen, en van de 10e tot de rode kaart (40e minuut) waren ze absoluut niet minder, en in mijn ogen bij vlagen zelfs beter.

Die rode kaart doe je toch zelf? Lekker met gestrekte poot op kniehoogte inkomen
Zo zijn er al heel wat verschrikkelijke blessures ontstaan.
  zondag 28 februari 2010 @ 16:52:49 #185
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78556806
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Hou alsjeblieft op man.
Nee, houd jij maar op. Ik snap je probleem niet. En nogmaals. Als je iets te klagen hebt, ga naar feedback of maak een topicreport aan. Verder doen we gewoon normaal tegen elkaar hier.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_78556809
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:50 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wat kraam ik dan uit? Ben wel benieuwd welke post van mij jouw wereld geschokt heeft.
Waar zeg ik dat jij wereldschokkende dingen zegt? Leer eens zinnen begrijpen
pi_78556850
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:52 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Die rode kaart doe je toch zelf? Lekker met gestrekte poot op kniehoogte inkomen
Zo zijn er al heel wat verschrikkelijke blessures ontstaan.
Erhm.. Hij raakt zijn voet (als dat al gebeurde, maar ik denk van wel) omdat hij zijn been, wat niet gestrekt was, naar beneden deed. Hij ging duidelijk niet voor de man, en deed ook alles om te voorkomen dat hij de man zodanig zou raken dat er een blessure ontstond. Dus ja, dan is het een onterechte rode kaart. Over geel wil ik niet discussiėren, want dat zou terecht zijn geweest denk ik.
pi_78556899
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:52 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat jij wereldschokkende dingen zegt? Leer eens zinnen begrijpen
Ja, zeg maar iets doms.. Dan lijkt het net of je slim bent. Prima, mij maakt het niet uit. Ik vind dat ik me zeer netjes gedraag in dit topic (en dat is wel eens anders geweest) en dus snap ik jouw hele probleem niet zo.

Ik wacht overigens nog steeds op antwoord, welke post heeft jouw wereld op zijn kop gezet? Of misschien beter verwoord, welke post van mij heeft jouw zo geraakt dat je daar direct een geweldig commentaar op wilde geven?
pi_78556927
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Erhm.. Hij raakt zijn voet (als dat al gebeurde, maar ik denk val wel) omdat hij zijn been, wat niet gestrekt was, naar beneden deed. Hij ging duidelijk niet voor de man, en deed ook alles om te voorkomen dat hij de man zodanig zou raken dat er een blessure ontstond. Dus ja, dan is het een onterechte rode kaart. Over geel wil ik niet discussiėren, want dat zou terecht zijn geweest denk ik.
Hiermee geef je dus gewoon aan dat het terecht rood is. Of hij nou wel of niet de man/bal raakte, doet er helemaal niet toe. Met gestrekte poot inkomen = inrukken, klaar.
pi_78556982
Ik zeg toch dat het niet gestrekt was of vervormd mijn browser nu?

Maar als je dat dus een gestrekt been vond, prima. Wat deed suarez dan nog op het veld enige tijd later?
pi_78557033
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zeg toch dat het niet gestrekt was of vervormd mijn browser nu?
Nederlands, moeilijk!

Heb jij de beelden gezien? Of ben je werkelijk zo arrogant om zelfs dan nog te zeggen dat het niet gestrekt is?
  zondag 28 februari 2010 @ 17:03:54 #192
168739 Red_85
'echt wel'
pi_78557253
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Gelukkig voor 020 hadden ze een 12e man op het veld die ze met alles hielp. Nu wil ik niet het resultaat bagatelliseren want 4-0 is natuurlijk een duidelijke zeperd voor ons, maar ik durf wel te zeggen dat als die onterechte rode kaart in de zak was gebleven het er heel anders uit had gezien. Eerste 10 minuten waren voor 020 maar daarna was het 30 minuten in evenwicht en had bij vlagen Utreg het betere van het spel (door meer snelheid en inzet denk ik). Toen viel die onterechte rode kaart en was het eigenlijk duidelijk. Met 11 man hebben we al meer dan genoeg moeite met 020, met 10 man waarin ook nog eens een hoop wijzigingen waren is het geen doen.
Typische utrechtse kleuter reactie.
Lees de spelregels even. Met gestrekt been inkomen IS gewoon direct rood. Kijk studio sport vanavond maar of de samenvatting op Eredivisie.

Ga maar verder huilie huilie doen
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_78557374
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Typische utrechtse kleuter reactie.
Lees de spelregels even. Met gestrekt been inkomen IS gewoon direct rood. Kijk studio sport vanavond maar of de samenvatting op Eredivisie.

Ga maar verder huilie huilie doen
Dank u.
pi_78557425
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:58 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nederlands, moeilijk!

Heb jij de beelden gezien? Of ben je werkelijk zo arrogant om zelfs dan nog te zeggen dat het niet gestrekt is?
Ooeehhh een spelfout! Bel de politie!

Als ie hem had gestrekt, had de jong de komende 2 jaar thuis gezeten overigens Maar +1 voor het acteerwerk van diverse 020 spelers, ze kunnen zo het theater in
pi_78557512
Iets heel anders, er zijn beelden van de me uit 020:

Deel 1:
Bekijk deze YouTube-video
pi_78569376
Overigens na de samenvatting gezien te hebben, hij kwam inderdaad met gestrekt been in. Maar trok wel op tijd terug en raakte hem amper (als het al raak was).
pi_78569631
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Overigens na de samenvatting gezien te hebben, hij kwam inderdaad met gestrekt been in. Maar trok wel op tijd terug en raakte hem amper (als het al raak was).
Dus is het rood.
  zondag 28 februari 2010 @ 21:56:06 #199
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_78569983
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dus is het rood.
Ik moet bekennen dat rood wel erg zwaar was bij het terugzien van de beelden. Hij trok wel degelijk zijn been in en het was niet zo gevaarlijk dat het rood rechtvaardigde. Iedereen in het stadion was ook verrast door de rode kaart trouwens.
Overal verstand van.
pi_78570086
Het was gewoon een gele kaart. Doorgaan met gestrekt been is heel wat anders dan je been terugtrekken. Joods gehuil doet daar weinig aan af. Van hetzelfde niveau als Cohen die zijn draaiboek al weken had klaarliggen. Sneu man.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')