Dat is juist het probleem.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat moet voor Groningen niet zoveel uitmaken
Waar zie je datquote:Op zondag 28 februari 2010 14:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
kan je opzoeken op elfvoetbal.nl
Dit is de 8e (in de competitie) voor een tegenstander van ajax.
1 - ajax - utrecht (bij 0-0 stand), einduitslag 4-0
2 - ajax - roda (bij 1-0 stand) einduitslag 4-0
3 - heerenveen - ajax (bij 0-1 stand) einduitslag 0-2
4 - ajax - feyenoord (bij 1-0 stand) einduitslag 5-1
5 - ajax - feyenoord (bij 4-1 stand) einduitslag 5-1
6 - ajax - willemII (bij 1-0 stand) einduitslag 4-0
7 - heracles - ajax (bij 0-1 stand) einduitslag 0-3
8 - ajax - rkc (bij 1-1 stand) einduitslag 4-1
De tegenstanders van Twente hebben twee keer rood gekregen
1 - Nec - twente (bij 3-3), einduitslag 3-4
2 - twente - grondingen (bij 2-0) einduitslag 4-0
Die van PSV 5x
1 - ado - psv (bij 0-2) einduitslag 1-5
2 - ado - psv (bij 0-4) einduitslag 1-5
3 - psv - heracles (bij 0-0) einduitslag 4-0
4 - psv - az (bij 0-0) einduitslag 1-0
5 - psv - utrecht (bij 2-1) einduitslag 2-1
Mcclaren mag dus nog op schwalbes gaan trainen.
competities, eredivisie, club x, wedstrijden, en dan gewoon eventjes alle eredivisie wedstrijden aanklikken. (browser met tabs aangeradenquote:
http://www.elfvoetbal.nl/competitie/00001_eredivisie/wedstrijdenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
competities, eredivisie, club x, wedstrijden, en dan gewoon eventjes alle eredivisie wedstrijden aanklikken. (browser met tabs aangeraden)
Of hier, klikken op de uitslag.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/competitie/00001_eredivisie/wedstrijden
Hier?
Ik zie het nog niet, zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of hier, klikken op de uitslag.
http://www.elfvoetbal.nl/club/00156_ajax/wedstrijden
Er staat niet zo'n lijstje natuurlijk zoals ik gemaakt heb, maar je kan van elke gespeelde wedstrijd de statistieken bekijken door op de score te klikken. Paar tellen werk als je alle eredivisie wedstrijden even in een nieuw venster opent.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:44 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet, zal wel aan mij liggen
Ok, ik zat naar zo'n lijstje te zoekenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er staat niet zo'n lijstje natuurlijk zoals ik gemaakt heb, maar je kan van elke gespeelde wedstrijd de statistieken bekijken door op de score te klikken. Paar tellen werk als je alle eredivisie wedstrijden even in een nieuw venster opent.
Volgens mij vindt hij het gewoon leuk, anders sluit je niet elke wedstrijd een 'weddenschap' af.quote:
Na het lezen van '020' ben ik maar gestopt, sneu figuurquote:Op zondag 28 februari 2010 15:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Gelukkig voor 020 hadden ze een 12e man op het veld die ze met alles hielp. Nu wil ik niet het resultaat bagatelliseren want 4-0 is natuurlijk een duidelijke zeperd voor ons, maar ik durf wel te zeggen dat als die onterechte rode kaart in de zak was gebleven het er heel anders uit had gezien. Eerste 10 minuten waren voor 020 maar daarna was het 30 minuten in evenwicht en had bij vlagen Utreg het betere van het spel (door meer snelheid en inzet denk ik). Toen viel die onterechte rode kaart en was het eigenlijk duidelijk. Met 11 man hebben we al meer dan genoeg moeite met 020, met 10 man waarin ook nog eens een hoop wijzigingen waren is het geen doen.
020quote:Op zondag 28 februari 2010 15:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Gelukkig voor 020 hadden ze een 12e man op het veld die ze met alles hielp. Nu wil ik niet het resultaat bagatelliseren want 4-0 is natuurlijk een duidelijke zeperd voor ons, maar ik durf wel te zeggen dat als die onterechte rode kaart in de zak was gebleven het er heel anders uit had gezien. Eerste 10 minuten waren voor 020 maar daarna was het 30 minuten in evenwicht en had bij vlagen Utreg het betere van het spel (door meer snelheid en inzet denk ik). Toen viel die onterechte rode kaart en was het eigenlijk duidelijk. Met 11 man hebben we al meer dan genoeg moeite met 020, met 10 man waarin ook nog eens een hoop wijzigingen waren is het geen doen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:12 schreef Yankee het volgende:
[..]
Na het lezen van '020' ben ik maar gestopt, sneu figuur
Met 11 man waren jullie tot 3 schot kansen gekomen ipv 1quote:Op zondag 28 februari 2010 15:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat zou best eens kunnen ja.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met 11 man waren jullie tot 3 schot kansen gekomen ipv 1
Normaal doen? Stel je niet aan, man. Ik kan er niks aan doen dat ik gelijk hebquote:Op zondag 28 februari 2010 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
- normaal doen -
Of je nu wel of niet gelijk hebt doet er niet toe. Hier wordt gewoon normaal gepost.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Normaal doen? Stel je niet aan, man. Ik kan er niks aan doen dat ik gelijk heb
Dus als Tha_Duck Ajax belachelijk maakt, kan dat gewoon, en als iemand er wat van zegt, moet diegene normaal doen?quote:Op zondag 28 februari 2010 16:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Of je nu wel of niet gelijk hebt doet er niet toe. Hier wordt gewoon normaal gepost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |