Nou dan blijft ie toch lekker bij Ajaxquote:Op zondag 28 februari 2010 14:03 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Hij is ongeschikt voor de echte europese top
ja die markwaarde gaat wel omhoog tegen al die kut verdedigers in nederland
Ga toch weg man. Ajax heeft donderdag een enorm zware wedstrijd gespeeld en heeft deze wedstrijd al 17 doelpogingen tegenover 0 van Utrecht. Dat eeuwige gejank over Ajax, zucht.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:00 schreef ANTI-ALLES het volgende:
Laten we lekker eerlijk zijn...wat ajax nu weer laat zien is om te huilen zo bedroevend slecht. Eerste doelpunt lucky ajax weer...
Wat worden ze in de arena weer geholpen door de schijtsrechter niet te geloven...die man probeert morgen weer een wit voetje te halen bij de telejood krant...
Nee? maar als suarez een slechte wedstrijd speelt scored hij als nog 2x. is wat anders dan een goede wedstrijdquote:Op zondag 28 februari 2010 14:05 schreef Paul-89 het volgende:
Oke dus als je 2 doelpunten maakt heb je automatisch een goede wedstrijd gespeeld.
Wie zegt dat hij een goede wedstrijd speelt?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:05 schreef Paul-89 het volgende:
Oke dus als je 2 doelpunten maakt heb je automatisch een goede wedstrijd gespeeld.
hij schiet er nergens meer zoveel in als in nederland,,.,.,.in italie of spanje breken ze zijn benen...en aangezien die suarez een verschrikkelijke huilenbalk is krijg die het heel erg moeilijk in dat soort competities.....quote:Op zondag 28 februari 2010 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
Laat ik het anders zeggen : Ik persoonlijk vindt hem nog heel wat tekort komen voor de Top in Europa.![]()
En hij is slim om bij Ajax te blijven en zich nog te kunnen ontwikkelen en wie weet komt dan zijn droomclub.
Dat kan kloppen. Maar kijk naar Ibrahimovic, die had ook veel slechte wedstrijden voor Ajax, maar is toch heel goed terecht gekomen. Het kan een speler ook een dikke boost geven als ze met veel betere spelers in een team zitten, hier steekt hij overal boven uit en scoort hij toch wel, in het buitenland moet hij elke wedstrijd opnieuw alles geven, dat kan ook positief uitpakken.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
Laat ik het anders zeggen : Ik persoonlijk vindt hem nog heel wat tekort komen voor de Top in Europa.![]()
En hij is slim om bij Ajax te blijven en zich nog te kunnen ontwikkelen en wie weet komt dan zijn droomclub.
Die competities bestaan uit huilebalken, vooral de Italiaanse, klopt dus niet helemaal.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:09 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
hij schiet er nergens meer zoveel in als in nederland,,.,.,.in italie of spanje breken ze zijn benen...en aangezien die suarez een verschrikkelijke huilenbalk is krijg die het heel erg moeilijk in dat soort competities.....
ja hoor ...hahahahahaha effe lachen...quote:Op zondag 28 februari 2010 14:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Die competities bestaan uit huilebalken, vooral de Italiaanse, klopt dus niet helemaal.
Het niveau in Nederland is sowieso 10x zo laag, dat ontken ik zeker niet. Maar je kan niet ontkennen dat de Italiaanse competitie een huilebalkcompetitie is. Ze kunnen hard spelen, maar ze liggen met hetzelfde gemak schijndood en nepjankend op de grond.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:12 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
ja hoor ...hahahahahaha effe lachen...
In nederland kunnen we toch niet verdedigen ...hoeveel doelpunten heeft suarez in de europese wedstrijden de afgelopen 2 jaar voor ajax gemaakt...
ik denk dat we dan snel uitgeluld zijn....
Klopt, wat is die Sinouh trouwens een grabbelaarquote:Op zondag 28 februari 2010 14:15 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft Suarez nog geluk dat hij nu die gele krijgt en niet tegen Sparta,,
2 Jaar geen wedstrijd meer gekeept,,quote:Op zondag 28 februari 2010 14:16 schreef Yankee het volgende:
[..]
Klopt, wat is die Sinouh trouwens een grabbelaar
Daarvoor was hij het natuurlijk ook alquote:Op zondag 28 februari 2010 14:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
2 Jaar geen wedstrijd meer gekeept,,
Wedstrijd had gewoon afgelast moeten worden, dramatisch veld daar.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:25 schreef Yankee het volgende:
Mooi, weer 3 punten. Eens kijken wat Groningen tegen Feyenoord kan
Dat moet voor Groningen niet zoveel uitmakenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wedstrijd had gewoon afgelast moeten worden, dramatisch veld daar.
kan je opzoeken op elfvoetbal.nlquote:Op zondag 28 februari 2010 13:08 schreef Zapper het volgende:
De hoeveelste rode kaart is dit voor een tegenstander van Ajax?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |