Neuh, de Telegraaf neemt dat soort dingen letterlijk over van regionale bladen/websites.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Telegraaf lijkt me, gezien het stukje in die krant. De busvcerbinding van centrum naar Airport Eindhoven heeft met het Phileas debacle trouwens al geld genoeg gekost.
[..]
Stond het op het ANPquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neuh, de Telegraaf neemt dat soort dingen letterlijk over van regionale bladen/websites.
En die hebben het weer van een centrale nieuwsbron die persberichten verzamelt. Daarom verschijnt hetzelfde bericht nu op heul veul websites, inclusief de Telegraaf.
Ik had jou in gedachten bij het plaatsen ...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denk je eindelijk van die schreeuwlelijk af te zijn, hoi Cc.
Snap jij het nog?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Disana het volgende:
Verwarring alom: het programma van Jaap begint om 18.30 maar Tabula Rasa begint om 20.00 volgens Johan.
quote:Show 7 om half 7!
Hallo,
In tegenstelling tot wat beweerd wordt, begint de show vanavond NIET om 20 uur! De show zal gewoon om 18: 30 uur beginnen. De reden om de show uit te stellen was dat er een issue was met de gastenwerving en het draaiboek.
Niemand minder dan Johan Vlemmix himself en Liesbeth zullen om 18:30 uur aanschuiven om de problemen die spelen bij Studio Vlemmix te bespreken.
Zorg dat je erbij bent!
Jaap.
Hier Cc.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Valt dat persbericht dat is uitgegaan ergens terug te lezen? Want het is wel weer een blunder van jewelste als hier wel over het gratis openbaar vervoersplan van en naar Airport, maar niet over de bijzondere vervoerswijze wordt gesproken.
Ik vraag me nu eigenlijk af of er wel een persbericht is uitgegaan. Het zou zomaar kunnen dat het geschreven is door Omroep Brabant, na een telefoontje met Johan. Zo gaat het vaak.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Valt dat persbericht dat is uitgegaan ergens terug te lezen? Want het is wel weer een blunder van jewelste als hier wel over het gratis openbaar vervoersplan van en naar Airport, maar niet over de bijzondere vervoerswijze wordt gesproken.
De programmagids is ook al zo onduidelijk. Daar staat ook dat TR om 18.30 uur begint.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
Ook Jaap zegt op de chat en zijn blog dat zijn show om half zeven begint.
Jaap gaat dus tot acht uur met Johan en Liesbeth praten, en er komt een verrassingstelefoongesprek.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
De programmagids is ook al zo onduidelijk. Daar staat ook dat TR om 18.30 uur begint.
Lui zegt het nu ook. Wat een zooitje weer.
Nee, ik bedoel het persbericht waar deze stukjes op zijn gebaseerd.quote:
Ja, ik las het al. Wat een raar gedoe allemaal.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat dus tot acht uur met Johan en Liesbeth praten, en er komt een verrassingstelefoongesprek.
Dan hebben ze dat ge-edit na Johan's boze telefoontje, want zo stond het er vanmorgen nog niet op hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het persbericht waar deze stukjes op zijn gebaseerd.
In dat stukje van OB staat welde Monorail. Is het daarvan overgenomen, dan is het dus een domme indikking van De Telegraaf.
Dat ze Tabula Rasa inkorten is logisch en prima. Waarom er dan toch nog 1,5 uur aan vooraf moeten gaan is mij een raadsel. Ik zit niet op verhalen van Johan en Liesbeth te wachten, we zien zelf ook wel wat er allemaal mis gaat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik las het al. Wat een raar gedoe allemaal.
Dat bericht hebben ze wrs aangepast nadat Johan gebeld heeft. De Telegraaf en Spitsnieuws hebben het nl overgenomen van OB. Dat zei Johan zelf.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik bedoel het persbericht waar deze stukjes op zijn gebaseerd.
In dat stukje van OB staat welde Monorail. Is het daarvan overgenomen, dan is het dus een domme indikking van De Telegraaf.
Opscheppen over zijn Joran tape, die nu op RTL uitgezonden gaat worden?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ze Tabula Rasa inkorten is logisch en prima. Waarom er dan toch nog 1,5 uur aan vooraf moeten gaan is mij een raadsel. Ik zit niet op verhalen van Johan en Liesbeth te wachten, we zien zelf ook wel wat er allemaal mis gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |